
Sitä kun ei oikein voi paikallistaakkaan kun autolla täytyy ajaa jotta ääni kuuluisi. Jos menee pikkasenkin reippaammin (reipasta kävelyvauhtia) surinoita ei kuulu. Jarrupolkimen painaminen ryömintäajossa ei vaikuta mitään. Surisee siitähuolimatta ja pieni värinä tuntuu kabiiniin.
Puhdistin kaikki anturit ja hammaskehät kunnolla ja vaihtuipa tuo perämötikän anturikin

ABS:n vikavalo ei normaaliajossa ilmoittele mitään. Jos motartilla komentaa kunnolla niin voi joskus jäädä palamaan mutta vikatilanne poistuu kun auton käyttää sammuksissa. Etuantureissa oli paskaa. Puhdistin ne huolellisesti samoin kuin hammaskehätkin. Murikan hammaskehä näytti olevan reerassa. YJ. rele on kunnossa. Olisko tolla antureitten likaisuudella (ruosteista metallisilppua) jotain osuutta ollu asiaan kun nopeassa ajossa valo syttyi ja jäi palamaan?
Ei sovi oikein johtokatkokseksikaan kun valo ei muulloin ilmoittele viasta.
Eipä tuolla paljon merkitystä ole mutta jos jossain tilanteessa yrittää pysähtyä ja ABS -systeemi luulee et jokin pyörä on lukkiutunut vaikei olekaan niin voipi nenä mennä ruttuun kun polin pistää hanttiin vaikei pitäisi
