Löysinpä tehopoksin, pitäskö vaihtaa lastuun?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Löysinpä tehopoksin, pitäskö vaihtaa lastuun?

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

tulipas tuossa tutkimusmatkalla autossani vastaan tollanen psi:n vr-tehoboksi, minkäsverran tällä sää mitään lisää :?: olen aiemmin suunitellut lastutusta, mutta nytkun tämä poksi on niin lisääntyykö menohalut entisestään vai juuri lainkaan?

sinänsä hauska yllätys tuo poksin löytyminen, ainoa vain että kun olen ajanut tuolla n.30th sillä ajatuksella että seon vakio, niin kuinkahan laiska se stten alkujaan on ja auttaako se lastutuskaan enää niin hirveästi :p

toisekseen, se musta laatikko, missä pistokekin sijaitsee, mahtaako siellä olla webaston johdotuksia? alunperin siellä kävin sillä että olen sitä kännykkähommaa tuolla vepastolle suunitellut ja ajattelin josko sen sinne voisi sijoittaa jos webaston johtoja olisi siellä..
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
ES
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Su 17.10.2010 00:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ES »

Eikös se tehoero selviä, kun otat boksin pois ja kokeilet?
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

no sinäpä sen sanoit :D mites tuon uskaltaa ottaa irti, varmaan akku kannattaa irrottaa siksi iakaa ko ottaa liittimen pois?
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

niinhä sitä ruukataan ku sähkötöitä tehään ;)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

tuoppitoukka kirjoitti:no sinäpä sen sanoit :D mites tuon uskaltaa ottaa irti, varmaan akku kannattaa irrottaa siksi iakaa ko ottaa liittimen pois?
riittää kun irroitat avaimen kokonaan pois virtalukosta
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

Taidan kyllä olla niin varmanpäälle nyt että otan akun irti, ei taho aina olla niin hyvä tuuri näitten vehkeitten kanssa :D

niin korjaan ,tuon boksim malli oli CR, mikä nuista psi:s pokseista oli se ''säädettävä'', ja miten se säätö toimii, onkohan sitä tuossa? :roll:
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

taitaa noitten poxien ongelma olla toi imusarjan karstoittuminen?
tollahan yleensä kait nostetaan vain syöttöjä?....

aikanaan ostin audiin tollasen....tulihan kulmikas koneesta...1800-2500 wrooooooom....2500-3500 booooooo....3500-4500 wrooooooom....

silleen.

sitten lastu vaan ja ihan eri maailmasta.

psi lupasi muistaakseni 100nm ja 30hv lisää....uskon tuohon mutta kun kone oli ajoltaan kuin valokatkaisija ei se paljon kiinnostanut...

tuohan on vain parin vastuksen sisältävä purnukka...osat 20€... :wink:
Opel, "weird lieben autos"....
jarskak
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 485
Liittynyt: Ti 02.10.2007 10:43

Viesti Kirjoittaja jarskak »

hmmm

Onkohan mullakin tollanen wrooooom booooo wroooooom boksi?

miten sellasen löytää väyrysestä (W210 vm2000) jos se on siihen asennettu?
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

jarskak kirjoitti:hmmm

Onkohan mullakin tollanen wrooooom booooo wroooooom boksi?

miten sellasen löytää väyrysestä (W210 vm2000) jos se on siihen asennettu?
autissa se oli ihan jondon välissä plugeilla...ja boxi nipparilla jonnekin kiinni...
katselee sinne konehuoneeseen niin kyllä se sieltä löytyy...jos siellä sellainen on...
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

itellä oli pellin alla hantin puolella "mustassa" laatikossa, mihin pistokekin tulee, sisällä... joo kyllä tuo tahtoo olla että 2800-2400rpm niin on aikas mitään sanomatonta on tuo kiihtyvyys... mutta koitetaan ilman boksia mitä tua alkaa puhumaan että onko mitään hyätyä koko vehkeestä 8)
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

tuoppitoukka kirjoitti:itellä oli pellin alla hantin puolella "mustassa" laatikossa, mihin pistokekin tulee, sisällä... joo kyllä tuo tahtoo olla että 2800-2400rpm niin on aikas mitään sanomatonta on tuo kiihtyvyys... mutta koitetaan ilman boksia mitä tua alkaa puhumaan että onko mitään hyätyä koko vehkeestä 8)
voisin melkein epäillä että on siitä hyötyä...jollekin diselkorjaamolle jossain vaiheessa... :wink:

kunnon lastu muuttaa koneen kierrosherkäksi ja "käyrät" tasaisesti korkeammiksi kuin tuollainen "vastuslaatikko" joka periaatteessa muuttaa vain yhtä parametria....oikeasti se vaan huijaa tiettyä arvoa...käsittääkseni?

en nyt ole niin kartalla noista mutta vähän tuli silloin luettua noista ja muistaakseni skodamiehet tekee itse noita boxeja muutamalla vastuksella ja liittimellä...

eikös täälläkin jossain ollut puhetta jokin aika sitten?
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

okei, siis poksi myyntiin ja oikiaa ohjelmaa kehiin :P

miten on, kumpaa suosittelisitta, digituninkia vai tuota voimaa.comia? kummassakin ilmeisesti aikas samanlaiset ohjelmat ja pakokaasunkierrätyksen saa samalla ohjelmoinnilla pois pelistä..?
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

joo volkkareihin niitä tehää paljo. osien hinta on alle 2 euroa ku kolvaa suoraan orginaaliin kaapeliin kaapelien päät on kalleimmat osat jopa kympin kappale :D Tommone "tehoboxi" on kallis siihen nähden mitä se sisältää. Tollasta lootaa saa ebaystä 49 eurolla, että komponenttien hinnalla melkee menee. Paitsi suomessa hinta on 10x.

Eihän se ole tyhmä joka pyytää...

Ylivieskassa, vai missä se www.ppdiesel.com asentaa Karalan www.Turbotec .com ohjelmia. Sinne mars! kotimainen yrittäjä ja tietää asioista, ja sen takia itsekin olisin valmis vähän ekstraa maksamaan, vaikka ei se ole sen kalliimpi, että sen puoleen.
Viimeksi muokannut Sergey, Pe 05.11.2010 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

tuoppitoukka kirjoitti:okei, siis poksi myyntiin ja oikiaa ohjelmaa kehiin :P

miten on, kumpaa suosittelisitta, digituninkia vai tuota voimaa.comia? kummassakin ilmeisesti aikas samanlaiset ohjelmat ja pakokaasunkierrätyksen saa samalla ohjelmoinnilla pois pelistä..?
mulla on ducatossa muistaakseni digutuuninkin ohjelma..en ole sata varma kun laitatin sen 2006....ja audissa doc-powerin ohjelma, audissa on toiminut todella hyvin kun ostin sen laatikon jolla saa talveksi ton ohjelman pois, eli vakioksi.

eipä ole ducatossakaan ollut mitään ongelmaa....sen verta voin sanoa että ei kannata pelkkään teho ja vääntökäyrään tuijottaa, monesti pienempi teho ja vääntö antaa koneen luonteesta paremman...

yleensä noi firmat kalastelee kovilla teholukemilla ja väännön kasvuilla, musta tuntuu että ne jotka tarjoaa vähempi tehoa ja vääntöä ymmärtää että ne vakio kytkimet ei kestä niitä ylimääräisiä tehoja....ja vääntöjä.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

jep nimenomaan! Omas volkkarissa on käsitääkseni just sellainen säästöohjelma joka mahtuu justii auton vakio osien specsien sisään. Sitten on tarjolla toinen ohjelma joka tuo vielä 20hv/30nm lisää, mutta se menee jo yli kytkimen sietorajan reilusti.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

LopenUupunut kirjoitti:
tuoppitoukka kirjoitti:okei, siis poksi myyntiin ja oikiaa ohjelmaa kehiin :P

miten on, kumpaa suosittelisitta, digituninkia vai tuota voimaa.comia? kummassakin ilmeisesti aikas samanlaiset ohjelmat ja pakokaasunkierrätyksen saa samalla ohjelmoinnilla pois pelistä..?
mulla on ducatossa muistaakseni digutuuninkin ohjelma..en ole sata varma kun laitatin sen 2006....ja audissa doc-powerin ohjelma, audissa on toiminut todella hyvin kun ostin sen laatikon jolla saa talveksi ton ohjelman pois, eli vakioksi.

eipä ole ducatossakaan ollut mitään ongelmaa....sen verta voin sanoa että ei kannata pelkkään teho ja vääntökäyrään tuijottaa, monesti pienempi teho ja vääntö antaa koneen luonteesta paremman...

yleensä noi firmat kalastelee kovilla teholukemilla ja väännön kasvuilla, musta tuntuu että ne jotka tarjoaa vähempi tehoa ja vääntöä ymmärtää että ne vakio kytkimet ei kestä niitä ylimääräisiä tehoja....ja vääntöjä.
jos ducatossa kaksoismassa ni ei kestä vakio koneenkaan vääntiöö :lol:
eli ohjelmointiin ja tehot pois.
joni88
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 78
Liittynyt: Pe 08.01.2010 15:54

Viesti Kirjoittaja joni88 »

Itse oon muutaman auton lastuttanu debilissä (www.debil.fi) tosi asiantuntevaa työtä ja aikatauluista yms muusta on helppo sopia. itse sain lastutuksen ajaksi sijaisauton ilmaiseksi käyttöön. lisäksi penkitys ennen ja jälkeen sisältyy hintaan.
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

laineracing kirjoitti:
LopenUupunut kirjoitti:
tuoppitoukka kirjoitti:okei, siis poksi myyntiin ja oikiaa ohjelmaa kehiin :P

miten on, kumpaa suosittelisitta, digituninkia vai tuota voimaa.comia? kummassakin ilmeisesti aikas samanlaiset ohjelmat ja pakokaasunkierrätyksen saa samalla ohjelmoinnilla pois pelistä..?
mulla on ducatossa muistaakseni digutuuninkin ohjelma..en ole sata varma kun laitatin sen 2006....ja audissa doc-powerin ohjelma, audissa on toiminut todella hyvin kun ostin sen laatikon jolla saa talveksi ton ohjelman pois, eli vakioksi.

eipä ole ducatossakaan ollut mitään ongelmaa....sen verta voin sanoa että ei kannata pelkkään teho ja vääntökäyrään tuijottaa, monesti pienempi teho ja vääntö antaa koneen luonteesta paremman...

yleensä noi firmat kalastelee kovilla teholukemilla ja väännön kasvuilla, musta tuntuu että ne jotka tarjoaa vähempi tehoa ja vääntöä ymmärtää että ne vakio kytkimet ei kestä niitä ylimääräisiä tehoja....ja vääntöjä.
jos ducatossa kaksoismassa ni ei kestä vakio koneenkaan vääntiöö :lol:
eli ohjelmointiin ja tehot pois.

178tkm ongelmitta...vedetty asuntovaunua pienen matkaa ja peräkärryä kans...kyydissä ollu 5vuotta noin 600kg putkikamaa.... :D

kestää, sama kytkin muistaakseni 2.3 koneessa.... :?:
Opel, "weird lieben autos"....
jakil
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 109
Liittynyt: Su 10.10.2010 12:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jakil »

Sergey kirjoitti:joo volkkareihin niitä tehää paljo. osien hinta on alle 2 euroa ku kolvaa suoraan orginaaliin kaapeliin kaapelien päät on kalleimmat osat jopa kympin kappale :D Tommone "tehoboxi" on kallis siihen nähden mitä se sisältää. Tollasta lootaa saa ebaystä 49 eurolla, että komponenttien hinnalla melkee menee.
Nyt taidat kirjoittaa noista pumppusuutin tms boxeista. Niissähän homma tehdään noilla vastuksilla. Käsittääkseni common rail-koneissa tuo boxi sen sijaan sisältää enemmänkin elektroniikkaa. Onko joku aukaissut tuollaisen?
Asiasta lisää: itseä ainakin kiinnostaa tuollainen boxi, niitä saa tosiaan ebay:stä alkaen n 100 eur ja se on kyllä huomattavasti vähemmän kuin joku 500 - 800 mitä ohjelmointi maksaa.
Jos tehonlisän tarve (108CDI --> 110CDI) on pieni, uskoisin, että tuollainen boxi ajaisi asiansa. Ei oikein iske laittaa yli 10% auton arvosta pelkkään ohjelmaan...
Olisi kiva kuulla enemmänkin kommentteja ketkä ovat noita laatikoita asennelleet.
Mein erste MB, Vito 108CDI, mit Ladeluftkühler, heute mit neue Program, viel Kraft, jawohl!
barton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 522
Liittynyt: Pe 14.04.2006 13:04
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja barton »

Kyllä commonrailinkin halvimmat tehopoksit on pelkkiä säätövastuksia. Niillä vaan muutetaan jännitetietoa jonka perusteella ECU laskee railpainearvon vääräksi. Liian suurella railpaineella teho toki kasvaa mutta 1350bar-järjestelmissä pumppu on kyllä mitoitettu alakanttiin jo tehtaalta. Luotettavuus kärsii. :(
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

juu halvimmat siis, eli noi iha höpövehkeet oli se mistä puhun. Ollaa pari lootaa suolistettu ja ne oli kyl iha tyhjää täynnä. Myös CDI koneille.

paremmissa tietysti enemmä älyä.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Kone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 135
Liittynyt: La 23.10.2010 13:27

Viesti Kirjoittaja Kone »

Joku sanoi että sellainen poksi tulisi obd porttiin tms. Eihän se silloin voi olla mikään vastusviritys? Mihin nuo laitetaan, esim. se steinbauer, (vai mikä se oli...)
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Sergey kirjoitti:juu halvimmat siis, eli noi iha höpövehkeet oli se mistä puhun. Ollaa pari lootaa suolistettu ja ne oli kyl iha tyhjää täynnä. Myös CDI koneille.

paremmissa tietysti enemmä älyä.
mutta mahtaako tuo "äly" olla kunnon syöttä ja ahtopainekarttojen veroinen koskaan, en usko....noissa ohjelmissahan nostetaan ihan pikkaisen ahtojakin...

mun mielestä kannattaa maksaa se 500 ohjelmasta ennemmin kuin 100 siitä täkypurkista.

toi oikea kartta tekee autosta ajettavan ja jotenkin luulen että nokeaminen on vähäisempää tuonne imusarjan suuntaan?
Opel, "weird lieben autos"....
barton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 522
Liittynyt: Pe 14.04.2006 13:04
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja barton »

LopenUupunut kirjoitti: ja jotenkin luulen että nokeaminen on vähäisempää tuonne imusarjan suuntaan?
Jos tilaa lastun niin että EGR on poistettu niin ei silloin pakokaasuja mene yhtään imusarjaan. Niinkuin ei kuulukkaan mennä.
Pelkästään tuosta toimenpiteestä kannattaisi maksaa se 500€. Sen verran hyödyllinen se on tulevien murheiden vähentyessä.
Eilen viimeksi seisoin valoissa käryävän CDI:n kanssa. Oli kaikella todennäköisyydellä EGR:n tukkoon paskottama kone. Kuski jatkaa kaasun painamista niin pitkään että jotain mekaanista porsii ja syyttää sitten nykyautojen huonoa kestoa. :)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

LopenUupunut kirjoitti:mutta mahtaako tuo "äly" olla kunnon syöttä ja ahtopainekarttojen veroinen koskaan?
Tuskin, rautalankavirityshän se on jokatapauksessa, oli sitten vanhanmallinen tiisseli tai sit uuempi.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

elis, periaatteessa, jos nyt oikein ymmärsin, että tämä poksi huijaa ruiskutusaikaa siten että suutin on pidemmän aikaa auki, niin tämähän maalaisjärjen mukaan sitten myös lisää kulutusta, eikö? olen tässä pähkäillyt tuon 200:sen syömistä kun 7.5l/100km taitaa olla se pienin lukema mihin olen päässyt.. vai onko sitten tuon automaatin kiroja 8)

vois tosiaan kokeilla ajaa yhen tankillisen ilman tuota laatikkoa niin sais vähän vertailukuvaa..
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
-jorkki-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 176
Liittynyt: Su 12.02.2006 17:39
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja -jorkki- »

tuoppitoukka kirjoitti:elis, periaatteessa, jos nyt oikein ymmärsin, että tämä poksi huijaa ruiskutusaikaa siten että suutin on pidemmän aikaa auki, niin tämähän maalaisjärjen mukaan sitten myös lisää kulutusta, eikö? olen tässä pähkäillyt tuon 200:sen syömistä kun 7.5l/100km taitaa olla se pienin lukema mihin olen päässyt.. vai onko sitten tuon automaatin kiroja 8)

vois tosiaan kokeilla ajaa yhen tankillisen ilman tuota laatikkoa niin sais vähän vertailukuvaa..
Mulla menee ohjelmoitu s202 220cdi farkku automaatilla n. 5,5 litralla matka-ajossa.
S212 & W639
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tuoppitoukka kirjoitti:olen tässä pähkäillyt tuon 200:sen syömistä kun 7.5l/100km taitaa olla se pienin lukema mihin olen päässyt.. vai onko sitten tuon automaatin kiroja 8)
HOH sehä vie ku 220 bensa automaatti :D
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

[/quote]HOH sehä vie ku 220 bensa automaatti :D[/quote]

[/quote]Mulla menee ohjelmoitu s202 220cdi farkku automaatilla n. 5,5 litralla matka-ajossa.[/quote]

No voihan vitalis :evil:

poksi saa lähteä kyllä heti(kun kerkeää), ja pannaan kulutukset tarkkailuun :?
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
Avatar
dante
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 319
Liittynyt: Ke 15.10.2008 16:48
Paikkakunta: Nurmes

Viesti Kirjoittaja dante »

Mestari Tuikku on sitä mieltä,että nämä boxit on perseestä,ne vain huijaavat moottoria ja se sen jälkeen ei toimi oikein.
Vastaa Viestiin