Pitää nyt kysyä fiksuimmilta asiasta.
Eli, itellä paukahti dieselöidystä automaatti 300sel -88 mersusta perä ja ny on aika laittaa se kuntoon hinnalla millä hyvänsä.
eli kysymys kuuluu: minkalainen perä tollaiseen kuuluu/ sopii?.Auto on dieselöity mutta muuten orkkiskuosissa. Kertokaa te viisaat
Viimeksi muokannut slamdiesel, Ti 21.02.2012 07:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luistonestoa ei ole ja näyttäis siltä et ei ole lukkoperäkään,joten uskoisin sen olevan ihan tavallinen . Välitystä en ole tarkastanut kun ei ole vielä tutkinut missä merkintä sijaitsee?
[quote="slamdiesel"]
oliko niistä muista vielä jotain tarkempaa infoa. soittelin vanhalle mersumiehel ni kertoili jostain mitoista jotka viel kannattaa ottaa?
Viimeksi muokannut slamdiesel, To 16.02.2012 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slamdiesel kirjoitti: kiitosta paljon, pitää heti tarkastaa asia..ois vaan pitäny aikasemmin tajuta tulla tänne pälpättää ongelmista,
onko tietoa missäköhan hinnois nuo perät nykyään menee?
oliko niistä muista vielä jotain tarkempaa infoa. soittelin vanhalle mersumiehel ni kertoili jostain mitoista jotka viel kannattaa ottaa?
jekku90 kirjoitti:mulla olisi asr perä 2.65 välityksellä jouten. pakkohan tuota ei ole kytkeä sinne mutta sitä en tiedä miten abs.n kanssa käy
no mites siinä abs:n kanssa kävis, ei mitenkään, mutta eihän sinne kannata tuollasta perää laittaa jos kärryssä ei ole muutenkaan ASD:tä, ja siitä en kyllä ole varma onko tavallisen ja asd-perän kanssa millanen mittaero vetoakseleiden kanssa
taikka sitten vastakkaisella puolella
sitten vielä vetoakselin laipan halakasija, sekä kartaanin kolomihaaran jako
makasin tos viikonloppuna auton alla ja edellämainitusta paikasta ei löytynnä merkintää etupuolelta. murikan takaosa on viel tarkastamatta ku auto makaa ni matalalla, mut löyty kuitenki joku koodi murikan kylestä jossa lukee (mbmerkki) 123 351 11 05 tai 6 ja sit taas (mbmerkki) ? liekö on kyseessä 123 perä ????
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
kuvista kateltuna näyttäs olevan ASD-perä putsaat nyt vaan noi perän kotelon kulumat tarkasti puhtaaks, eiköhän sitten seleviä se välityskin niin kun laittamani esimerkki kuvassa tulee seleväks
numero mikä perän kannessa näkyy, ei taija oikein perän välitys selevitä, rapsutat vaan niistä kulumista ruosteet pois niin eiköhän sieltä tule sitten ne numerokki esiin
Jos on automaatti 300SEL:stä peräisin tuo perä niin todennäköisesti välitys 3.46. Mulla olisi 2.88 välityksellä oleva ABS-perä jouten mutta silloin joutuu vaihtamaan myös vetoakselit. Vetaritkin pitäisi löytyä varaston nurkasta tarvittaessa tuohon. 2.88 on dieseliin miellyttävämpi välitys varsinkin jos on turbolla varustettu. Jos kiinnostaa niin voisin myydä perän vetareineen 400e.
Samuli H kirjoitti:Jos on automaatti 300SEL:stä peräisin tuo perä niin todennäköisesti välitys 3.46. Mulla olisi 2.88 välityksellä oleva ABS-perä jouten mutta silloin joutuu vaihtamaan myös vetoakselit. Vetaritkin pitäisi löytyä varaston nurkasta tarvittaessa tuohon. 2.88 on dieseliin miellyttävämpi välitys varsinkin jos on turbolla varustettu. Jos kiinnostaa niin voisin myydä perän vetareineen 400e.
Kunhan tuo pakkane helpottaa ni pitää tarkistaa nyt ekaks se välitys.
mitä tossa pelli lapussa lukee, olisko vallan kitkalukko perä
hio pikkasen tuota numeroo ja sitten sotke se vaikka tussilla ja taas hiot sitä vähän hiomapaperilla jos vaikka koko numero tulis näkyviin ja putsaa tu aivan alakulumaan asti
Tarviikos se nyt olla ihan samavälitys?
Suoraan ne muutkin käy ja abs käy myös aina pulsseiltaan.Pitää tieten olla asd perä tai vaihtaa vetareineen tavallinen perä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
no ens viikolla pitää soitella timo N: suuntaan ja muutamaan muuhun paikkaan jossa tiettävästä ois samaa perää.jos ei mikään ei muu auta ni sit vetareineen vaihtoo.