om642 ahtopaineen tunnistimen jännite liian alhainen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: La 15.08.2009 20:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly
ViestiLähetetty: To 06.12.2018 22:03
vaihdoin om642 ilmamassamittarit niin sin jälkeen ensinmäisen kiihdytyksen jälkeen meni vikatilaan ja starilla luettuna antaa ahtopaine tunnistimen jännite liian alhainen. vaihdoin vanhat takaisin ja sama jatku niilläkin. ekan kerran kun laitoin uusilla ( käytetyt ehjät) ilmamassamittarit paikalleen niin löi heti hiukkasloukun polton päälle. ja tuntuu kun nyt lämpöisenä kun testailin että poltto olis kans koko ajan päällä. nyt siis auton omat mittarit paikallaan
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606


Mersumies
Mersumies
Viestit: 1186
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: Pe 07.12.2018 00:02
mage_90 kirjoitti:vaihdoin om642 ilmamassamittarit niin sin jälkeen ensinmäisen kiihdytyksen jälkeen meni vikatilaan ja starilla luettuna antaa ahtopaine tunnistimen jännite liian alhainen. vaihdoin vanhat takaisin ja sama jatku niilläkin. ekan kerran kun laitoin uusilla ( käytetyt ehjät) ilmamassamittarit paikalleen niin löi heti hiukkasloukun polton päälle. ja tuntuu kun nyt lämpöisenä kun testailin että poltto olis kans koko ajan päällä. nyt siis auton omat mittarit paikallaan


Jos mainitut osat on ehjiä ja oikeita, niin tarkista johot niiden läheltä sekä ahtopainen anturille tuleva kanava,
Mökkillä
'
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 580
Liittynyt: Ke 09.11.2005 18:36
Paikkakunta: Kinnula
ViestiLähetetty: Pe 07.12.2018 08:35
Eikös sitä pitäisi nollata ilmamassamittarin adaptaatio kun se vaihdetaan??? Adaptaation nollaus pitäisi tehdä ihan ilmanputsareiden vaihdon yhteydessäkin.

Paluu Tekniikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], Google Adsense [Bot] ja 30 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

mbosa.fi

https://Www.AutoDoc.fi

www.merteil.fi