Jaa, et sinne ei pitäis tulla jännite muuta kun startatessa... Täytyy kattoo toi. Ainakaan virta päällä, eikä kone käynnissä tule jännitettä, tai no tulee sinne jotain millivolteja...
Eikös ECUlta, liittimestä 9 pitäis mennä suora piuha tonne TF-liittimeen. ainakin w124:sen sähkökaavion mukaan menee.
Mitä toi TF-liitin ohjaa? Entä noi muut liittimet?
Mites kun kone on kylmä, ja toi rikastus suutin toimii vaan startatessa, miten kone pysyy käynnissä -20 asteen pakkasessa?
Entäs toi lisäilma venttiili, missä yhteydessä siellä pitäis olla jännite?
Ja noista ECUista vielä sen verran, että toi kirkas on etummaisena, se on isompi ja sinne menee enemmän puihoja. Sit tuo takimmainen on musta, pienempi ja menee vähemmän piuhoja. Elikkä onko tää musta nyt sitten ruiskun ECU?
Mutta katon ton jännitteen startatessa, jos ei tule niin pa-pumpun rele kaput? Miten tuota relettä voi testata?
Tässä pontonille vähän kysymyksiä

Toivottavasti saan tän kuntoon ennen paukkupakkasia

E 220 Aut. -94
Ex. 190E 2.0 Aut. -85