honkonen kirjoitti:Jostain vuotaa joo. Lasi ehjä? Tiivisteet vähän huonosti paikoillaan?
Lasi on ehjä, tiiviste ehkä ollut painuneena ? Vaan että sitä kertyi niin paljon, ei ymmärrä ei. Nyt annoin olla yön yli ilman takakantta, josko se siitä haihtuisi. Laitan sitten huolella paikoilleen.
markus_200E kirjoitti:? Vaan että sitä kertyi niin paljon, ei ymmärrä ei. Nyt annoin olla yön yli ilman takakantta, josko se siitä haihtuisi. Laitan sitten huolella paikoilleen.
Pistä lisäksi ajovalo palamaan vaikka akkulaturilla siihen lamppuun, niin kuivuu nopeammin.
Tyyppivika tuo ajoittainen kosteuden kerääntyminen. Homman voi ehkäistä tehtaan ohjeistuksen mukaan tekemällä umpion taakse reiät ylä- ja alapuolelle, jolloin ilma pääsee kiertämään. DB Service Information määrittää tietysti reikien paikat itse umpioissa roiskeveden estävine läpivientikumeineen millimetrin tarkasti, mutta itse olen hieman vaivattomammalla tavalla tehnyt reiät umpion takakanteen ylä- ja alasivuille ja virittänyt reikiin tiukat letkunpätkät suut alaspäin, ettei vettä pääse sisään konetilaa pestessä tms. Toimii hyvin näinkin vaikka tuuletusvaikutus on pienempi