Tämän tyylisiä tekstejä täältä löytyikin paljon, mutta hieman erillaisilla oireilla.
Elikkäs auto lähtee toisinaan starttaamalla käyntiin normaalisti ja joskus ei millään vaikka startti pyörittää ihan normaalisti. Niin sanotulla mäkistarttilla kerrasta käyntiin. Painesäädintä olen pohtinut syyksi, mutta kuulemma silloin tyhjäkäyntikin pitäisi olla epätasainen. Ilmaa ei ole polttoainejärjestelmässä. Mites suuttimien ohivuoto? Ihmetyttää miksi ei startista käyntiin kerran mäkikäynnistyksellä auto käynnistyy välittömästi.
oihan se olla ettei startti jaksa nostaa rail painetta niin ylös että lähtisi käyntiin. Jos ei muuta niin starin piuhan päähän tutkimaan noita paineita
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Tämän tyylisiä tekstejä täältä löytyikin paljon, mutta hieman erillaisilla oireilla.
Elikkäs auto lähtee toisinaan starttaamalla käyntiin normaalisti ja joskus ei millään vaikka startti pyörittää ihan normaalisti. Niin sanotulla mäkistarttilla kerrasta käyntiin. Painesäädintä olen pohtinut syyksi, mutta kuulemma silloin tyhjäkäyntikin pitäisi olla epätasainen. Ilmaa ei ole polttoainejärjestelmässä. Mites suuttimien ohivuoto? Ihmetyttää miksi ei startista käyntiin kerran mäkikäynnistyksellä auto käynnistyy välittömästi.
voihan se olla ettei startti jaksa nostaa rail painetta niin ylös että lähtisi käyntiin. Jos ei muuta niin starin piuhan päähän tutkimaan noita paineita
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Ei startti jaksa pyörittää sitä tarpeeksi kovaa jos jännite on liian alhainen mittaa paljonko siellä akussa on jännitettä ennen starttia ja startin aikana
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Nokikone kirjoitti:Tämän tyylisiä tekstejä täältä löytyikin paljon, mutta hieman erillaisilla oireilla.
Elikkäs auto lähtee toisinaan starttaamalla käyntiin normaalisti ja joskus ei millään vaikka startti pyörittää ihan normaalisti. Niin sanotulla mäkistarttilla kerrasta käyntiin. Painesäädintä olen pohtinut syyksi, mutta kuulemma silloin tyhjäkäyntikin pitäisi olla epätasainen. Ilmaa ei ole polttoainejärjestelmässä. Mites suuttimien ohivuoto? Ihmetyttää miksi ei startista käyntiin kerran mäkikäynnistyksellä auto käynnistyy välittömästi.
On tämä hommaaa
Ilmeisessti manuaali
Jos ei *:ria sopivasti liki niin
Tarkistele nokkaakselin asentotunnistin ja sen johdot
Ja jos ei ole siinä vikaa niin paineen säätimen koputelua
Ja jos siinäkään ei mitään niin niin kauuan kuin lähtee jotenkin käyntiin
*:rin piuhan päähän
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
Oma w203 270CDI 2003 teki seuraavaa. Kylmänä lähti normaalisti käymään ja kävi heti tasaisesti. Lämpimällä koneella sai startata kolme - neljä pitkää starttausta, jonka jälkeen käynnistyi ja kävi heti tasaisesti.
Asensin uudet polttoaineputket suodattimelta eteenpäin. Ei parantunut. Seuraavaksi auto piuhan päähän. Ei löytynyt vikaa. Sitten suoritettiin suuttimien ohivuotomittaus. Nelossylinterin suuttimen ohivuoto
oli huomattavasti runsaampaa kuin muiden. Kunnostetulla suuttimella moottorin käytös korjaantui.
Tänäään testaillu tuota painetunnistinta ja korkiapainepuolen piuhan ku on nykässy irti niin moottori pyörii startatessa huomattavasti kevyemmin. Pittää käyttää töpselin nokassa ku kylillä täsä joku päivä ajelee.