Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
tovayryn
Tuningspesialisti
Viestit: 2154 Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja tovayryn » Ma 23.04.2007 17:30
eli paljonko asd perässä on öljyn paine millä se lukko pelaa?
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
aomh
Vakiokalustoa
Viestit: 175 Liittynyt: Ma 15.09.2003 15:43
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti
Kirjoittaja aomh » Ma 23.04.2007 18:03
27-33 bar
tovayryn
Tuningspesialisti
Viestit: 2154 Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja tovayryn » Ma 23.04.2007 22:07
ok kiitoksia
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
tovayryn
Tuningspesialisti
Viestit: 2154 Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja tovayryn » Ti 24.04.2007 16:42
asd lukon öljytilavuus ja pumpun tehoa tiiossa kellään? etenki tuo tilavuus. paljonko siellä on öljyä?
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
aomh
Vakiokalustoa
Viestit: 175 Liittynyt: Ma 15.09.2003 15:43
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti
Kirjoittaja aomh » Ti 24.04.2007 17:44
öljy tilavuus on manuaaleissa ilmoitettu n. 2 litraa, mutta käytännössä kun öljyt sinne vaihdoin, meni noin 1,5 litraa. Tehosta en osaa sanoa enempää kuin että asd säiliöön pitäisi auton käydessa siis ihan paikallaan ilman että lukko on päällä, niin sinne säiliöön pitäisi tulla öljyä paluu puolelta putken täydeltä.
tovayryn
Tuningspesialisti
Viestit: 2154 Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja tovayryn » Ti 24.04.2007 22:35
ok
tänään just tutkin yhden tapauksen miten tuo homma pelaa. eli paineen kehittää nyt ohjaustehostin ja öljysäiliö on sit omansa.
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
Roisto
Mersumies
Viestit: 1314 Liittynyt: To 08.07.2004 17:04
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Roisto » Ke 25.04.2007 14:33
tovayryn kirjoitti: ok
tänään just tutkin yhden tapauksen miten tuo homma pelaa. eli paineen kehittää nyt ohjaustehostin ja öljysäiliö on sit omansa.
On kai se Väykyssäkin tuplapumpulla eli eri liemet kiertävät tehostimessa ja hydrauliikassa (ASD, tasonsäätö)?
t.
Risto
E500 – 211.070
tovayryn
Tuningspesialisti
Viestit: 2154 Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja tovayryn » Ke 25.04.2007 17:46
Roisto kirjoitti: tovayryn kirjoitti: ok
tänään just tutkin yhden tapauksen miten tuo homma pelaa. eli paineen kehittää nyt ohjaustehostin ja öljysäiliö on sit omansa.
On kai se Väykyssäkin tuplapumpulla eli eri liemet kiertävät tehostimessa ja hydrauliikassa (ASD, tasonsäätö)?
t.
Risto
ilm väykkää ei oo saanu asd:llä, mut tietty perän säädöllä farkkuja. eli pitäs olla varmaan farkun pumppu
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de