E300Td Farkku
E300Td Farkku
Olen hieman seurannut kulutusta.Muutama tankillinen on ajettu ja mittaustulos on n.10-11 litraa satasella.Vaikka automaatti onkin,niin mielestäni kulutus on meseen vähän liikaa.Autolla on ajettu sekalaista ajoa.Kaupunkiajoa suhteelisen vähän.Ei ole revitelty ja ajettu maltillisesti
enintään 100km/h
Ehdotuksia,millä sais kulutusta laskemaan?
Ilmansuodatin on uusi.
enintään 100km/h
Ehdotuksia,millä sais kulutusta laskemaan?
Ilmansuodatin on uusi.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
E300Td Farkku
Ei,kaikki jarrut läpikäyty.
Tuli mieleen,että tässä on jonkinlainen ilmamassamittari.Tämähän tavallaan
ohjaa pumppua,vaikka rivipumppu onkin.Voisko tässä olla jotain kipua?
Tuli mieleen,että tässä on jonkinlainen ilmamassamittari.Tämähän tavallaan
ohjaa pumppua,vaikka rivipumppu onkin.Voisko tässä olla jotain kipua?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Onko koneessa tehot tallella? Luistaako laatikko kovasti? Onko EGR tukittu ja ilmanputsarin alta kotelon läppä jumitettu aukiasentoon?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: E300Td Farkku
Käsittääkseni tuon mittarin voi kohtuullisen helposti lukita pois käytöstä, mittari taitaa olla enempikin sidoksissa EGR:aan, josta siitäkään ei pidemmän päälle ole niin paljoa iloa kuin insinöörit väittävät.Petromax kirjoitti:Ei,kaikki jarrut läpikäyty.
Tuli mieleen,että tässä on jonkinlainen ilmamassamittari.Tämähän tavallaan
ohjaa pumppua,vaikka rivipumppu onkin.Voisko tässä olla jotain kipua?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
e300td farkku
Mittarissa nyt 289tkm.Koneessa kyllä puhtia.Laatikko toimii mielestäni hyvin,ehkä vaihtaa vähän "venuttaen".Onko sitten ominaisuus vai vika?
Laatikko on 4 lovinen suora.
Täytyykin tarkistaa tuo kotelon "läpän" asento.Egr venttiiliä ei ole käsittääkseni tukittu.Täytyypä koittaa moiset asiat ensin.
Kyllähän kulutuksen täytyis pysyä jossakin 8-9 litran nurkilla.
Laatikko on 4 lovinen suora.
Täytyykin tarkistaa tuo kotelon "läpän" asento.Egr venttiiliä ei ole käsittääkseni tukittu.Täytyypä koittaa moiset asiat ensin.
Kyllähän kulutuksen täytyis pysyä jossakin 8-9 litran nurkilla.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
E300Td farkku kulutus
Saakos tuon egr-venttiilin pois pelistä ihan vaan tukkimalla letkun?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Ja siis kyseessä taitaa nyt olla turbodieseli, jos allekirjoituksen pirssistä puhutaan? Sehän tunnetusti kuluttaa enemmän kuin vapaastihengittävä, voipa jonkun mielestä 9 l yli menevä kulutus olla edelleen ihan normaaliakin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
E300Td farkku
Niin,helposti voi viedä näissä nurkka-ajoissa sen kympin.Asiantuntijan mukaan matka-ajossa pääsee 8.5 litraan.
Pumpun säädöllä voidaan kulutusta alentaa.
Ilmamassamittarista puheen ollen;saako jotenkin testattua kotikonstein?
Luultavasti on kunnossa,mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Pumpun säädöllä voidaan kulutusta alentaa.
Ilmamassamittarista puheen ollen;saako jotenkin testattua kotikonstein?
Luultavasti on kunnossa,mutta eihän sitä koskaan tiedä.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Minulla oli -92 300TDT. Otin ilmamassamittarin ja siihen liittyvät johdotukset pois sekä poistin kierrätyksen kokonaan.
Autoni ei ollut vähäpäästöinen joten em. toimenpiteet ja katalysaattorin poistamisen saattoi tehdä laillisesti.
PP-Diesel sääteli pumpun ja asensin keulille coolerin.
Autosta mitattiin 168hv / 320Nm ja kulutus pysytteli vajaassa kahdeksassa litrassa sekalaisessa ajossa.
Autoni ei ollut vähäpäästöinen joten em. toimenpiteet ja katalysaattorin poistamisen saattoi tehdä laillisesti.
PP-Diesel sääteli pumpun ja asensin keulille coolerin.
Autosta mitattiin 168hv / 320Nm ja kulutus pysytteli vajaassa kahdeksassa litrassa sekalaisessa ajossa.
wiimax.fi