OM603 Suuttimien irroitus?
OM603 Suuttimien irroitus?
Pitäisi alkaa huomenna irroittelemaan,eli miten käytännössä onnistuu?
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Re: OM603 Suuttimien irroitus?
Tarvitset 27 mm pitkän hylsyn, joka mahtuu siihen suuttimen päälle siten, ettei ne paluuletkujen korvat hajoa. Paluuletkut kannattanee hankkia uudet (KL tai Veho, kunnon letkua). Suuttimen pohjalle hommaat uudet tuliprokat vai miksi niitä sanottiin.
Ei kai siinä ihmeelistä, suutin putket vaikka löysäät ruiskutuspumpun päältä 14 mm avaimella, siihen olisi hyvä sellainen erikoisavain, ja toinen pää irti, vääntämällä ne suuttimet siitä lähtee.
Niin ja puhalla nyt pahimmat hiekat pois siitä suuttimen juuresta, ettei ne mene koneeseen.
Ei kai siinä ihmeelistä, suutin putket vaikka löysäät ruiskutuspumpun päältä 14 mm avaimella, siihen olisi hyvä sellainen erikoisavain, ja toinen pää irti, vääntämällä ne suuttimet siitä lähtee.
Niin ja puhalla nyt pahimmat hiekat pois siitä suuttimen juuresta, ettei ne mene koneeseen.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: OM603 Suuttimien irroitus?
Sen hylsyn saat helposti tehtyä 27-millin hylhy jonka katkaiset puolestavälin ja pistät väliin putken pätkän,sopivan mittaisen ja hitsaat kiinni.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: OM603 Suuttimien irroitus?
Oman suuttimien irroitustyökalun löysin paikallisesta Puuilosta 

W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D