Webasto ongelma w203.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Aki P kirjoitti:Mikä lie murheena 203 farkku 200cdi -05. Webaston setti jota veho möi + siihen telestart 91 webaston kapula. Ajastimella ajotietokoneesta toimii ok mutta kaukosäätimellä ei lähde puhallin päälle. Webasto kyllä lämpiää kapulallakin aivan oikein.
Toiminut koskaan ok?
samaan pakettin ostetut?
(varmasti väylä systeemin tarkoitettu kapula+telestart palikka, ainakin tossa T70 on kahta eri mallia mitä ei käy sotkeminen)
onkos sitä kurkattu *:ila että kaikki asetukset on ok?
tele startin+muut kytkennät varmistettu?

koitaa opettaa kapula uudestaan(jos sattu olemaan toinen kapula saapuvilla niin koitta opettaa sen ja sillä sitten, myös vastaanotin purkki kannatta koitta vaihtaa ristiin)
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

CDI203 kirjoitti:
Aki P kirjoitti:Mikä lie murheena 203 farkku 200cdi -05. Webaston setti jota veho möi + siihen telestart 91 webaston kapula. Ajastimella ajotietokoneesta toimii ok mutta kaukosäätimellä ei lähde puhallin päälle. Webasto kyllä lämpiää kapulallakin aivan oikein.
Toiminut koskaan ok?
samaan pakettin ostetut?
(varmasti väylä systeemin tarkoitettu kapula+telestart palikka, ainakin tossa T70 on kahta eri mallia mitä ei käy sotkeminen)
onkos sitä kurkattu *:ila että kaikki asetukset on ok?
tele startin+muut kytkennät varmistettu?

koitaa opettaa kapula uudestaan(jos sattu olemaan toinen kapula saapuvilla niin koitta opettaa sen ja sillä sitten, myös vastaanotin purkki kannatta koitta vaihtaa ristiin)
Eri pakettia ovat. Telestart on T91 joka ei ole MB:n logoilla. Telestart asennettu myöhemmin. Voisikohan olla että webasto on koodattu vain mittaristoon jolloin se lähtee käyntiin mittariston kellolla käskien. Ja kapulalla käskien tieto menee ensin webastoon ja väylän pitäisi käskyttää puhallinta. Eli koodaus Virtalukolta tms. puuttuu. :idea: :idea: Pitänee usuttaa jonnekin starin nokkaan se auto.
Koska jos webasto lähtee käyntiin telestartilla niin telestart tuskin viallinen/ sopimaton. Puhaltimen käsky tulee kuitenkin webastolta päin. Telestartin johtosarjassa kun ei ole väylää vaan ihan tavallista tyhmää sähköä :wink:
Joku mersupurkaamo??
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 976
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja joskami »

Starillahan voi testata ton kapulan käskyt, eli näkyy meneekö viestit perille oikein ja kuinka monta kapulaa sinne on ohjelmoitu.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Kannatta käyttä piuhan päässä ja tarkastaa asetukset
sieltä tais tosiaan voida valkatta että onko autossa
Kauko ohjauksella/vaikellolla tai molemilla toimiva,
on toisaalta ollut tapauksia missä koodamaton on toiminut kauko säätimestä(puhalin lähtenyt pääle mutta suuntaus läpät suunanut miten sattuu)
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Kuuluuko ton webaston toimia aina samalla tavalla riipppumatta missä asennoissa sisätilan lämmönsäätimet on?
Väyläwebastolle ihan normaali toimintatapa vai joku vikatila jossain päällä? :shock:
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13254
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Jolle kirjoitti:Kuuluuko ton webaston toimia aina samalla tavalla riipppumatta missä asennoissa sisätilan lämmönsäätimet on?
Ei. Joskus laitoin lämpötilasäädön "LO"-asentoon kun ajattelin että webasto keskittyisi lämmittämään moottoria enemmän kuin sisätilaa. No kaukosäädin laittoi jäähdytysmoodin päälle -10 asteen pakkasella. :)

Eiköhän kaikki muu säädy vakioasentoon paitsi tuo sisätilan lämpötila joka seuraa asetettua arvoa.
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Vielä semmonen kysymys että kummin päin vesiletkut kuuluu kytkeä?
Lisäkiertopumpullle ja paisuntasäiliölle lähtevä letku webaston ylempään vai alempaan paikkaan?
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Kertokaas miten tuota wepaston ajastinta ajotietokoneelta käytetään? Eli siinä on ne kolme aikaa ja sitten timer OFF. En saa valittua sitä timer ON:lle?

Pitääkö mennä jonkin ajan päälle ja sitten siitä hypätä pois vai kuinka?
Jos hyppää timer Off kohdalta pois niin onko sitten kaikki ajastukset pois?

No jos näin niin miten valitaan useampi aika? Aina ajan kohdalta hyppy pois vai? Ei pysty käsittään..

:shock:

Niin ja voiko sitä asetella puhaltamaan kovalla nopeudella heti kun käynnistyy? Miks se ei kunnolla puhalla ja sitten kun laittaa auton käyntiin nniin alkaa lujasti tulla ilmaa..

Muutenkin tuntuu ettei tuo ilmastointi puhallus ole tarpeeksi kovalla teholla ja huonosti puhaltaa isoista suuttimista kohti kuljettajaa. Ikkunalle kyllä työntää mutta edellinen W203 puhalsi paremmin niistä isoista suuttimista.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13254
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

simppa80 kirjoitti:Kertokaas miten tuota wepaston ajastinta ajotietokoneelta käytetään? Eli siinä on ne kolme aikaa ja sitten timer OFF. En saa valittua sitä timer ON:lle?

Pitääkö mennä jonkin ajan päälle ja sitten siitä hypätä pois vai kuinka?
Jos hyppää timer Off kohdalta pois niin onko sitten kaikki ajastukset pois?

No jos näin niin miten valitaan useampi aika? Aina ajan kohdalta hyppy pois vai? Ei pysty käsittään..

:shock:

Niin ja voiko sitä asetella puhaltamaan kovalla nopeudella heti kun käynnistyy? Miks se ei kunnolla puhalla ja sitten kun laittaa auton käyntiin nniin alkaa lujasti tulla ilmaa..

Muutenkin tuntuu ettei tuo ilmastointi puhallus ole tarpeeksi kovalla teholla ja huonosti puhaltaa isoista suuttimista kohti kuljettajaa. Ikkunalle kyllä työntää mutta edellinen W203 puhalsi paremmin niistä isoista suuttimista.
Jos käynnistyskytkimen keltainen merkkivalo syttyy niin olet saanut ajastimen päälle.

Se lämmityslaitteen puhallin vie isommalla teholla niin paljon sähköä ettei sitä voi käyttää akun varassa.

Mitä suuttimia tarkoitat kohti kuljettajaa puhaltavina? Ne keskimmäiset ei normaalisti puhalla koskaan kuumaa, jos säätimet on kunnossa. Lämmitysilma pitää puhaltaa kylmille laseille ja kylmille varpaille. Jos tarkoita reunimmaisia sivuikkunan suuttimia niin noitten eroista en osaa sanoa kun en ole koskaan 203:sta omistanut.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13254
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Jolle kirjoitti:Vielä semmonen kysymys että kummin päin vesiletkut kuuluu kytkeä?
Lisäkiertopumpullle ja paisuntasäiliölle lähtevä letku webaston ylempään vai alempaan paikkaan?
Auttaako tuo varaosakuva? WISistä saisit tarkemman kuvauksen.
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 330&SGN=05
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

DBFI kirjoitti:
Jolle kirjoitti:Vielä semmonen kysymys että kummin päin vesiletkut kuuluu kytkeä?
Lisäkiertopumpullle ja paisuntasäiliölle lähtevä letku webaston ylempään vai alempaan paikkaan?
Auttaako tuo varaosakuva? WISistä saisit tarkemman kuvauksen.
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 330&SGN=05
Kiitoksia kuvasta, se selvensi huomattavasti.

Seuraava kysymys että miksei auton ainoastakaan tuuletusritilästä tule lämmintä ilmaa? Jäätävä puhallus ei riipu säätimen asennosta eikä lämpötilasäädöstä. Asiaa saa parannettua sulkemalla kaikki luukut --> silloin aivan reunimmaisista ikkunaan puhaltavista suuttimista tulee kuumaa.

Auto siis c200 cdi vm 2002 ja siinä on saksassa tilattu webasto (takaiskulla).

Niin ja kojetaulun takaa kuuluu käynnistettäessä naputusta eli jostain on vipu poikki, voisko poikkinainen vipu aiheuttaa ton "vian" ?
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

DBFI kirjoitti:
simppa80 kirjoitti:Kertokaas miten tuota wepaston ajastinta ajotietokoneelta käytetään? Eli siinä on ne kolme aikaa ja sitten timer OFF. En saa valittua sitä timer ON:lle?

Pitääkö mennä jonkin ajan päälle ja sitten siitä hypätä pois vai kuinka?
Jos hyppää timer Off kohdalta pois niin onko sitten kaikki ajastukset pois?

No jos näin niin miten valitaan useampi aika? Aina ajan kohdalta hyppy pois vai? Ei pysty käsittään..

:shock:

Niin ja voiko sitä asetella puhaltamaan kovalla nopeudella heti kun käynnistyy? Miks se ei kunnolla puhalla ja sitten kun laittaa auton käyntiin nniin alkaa lujasti tulla ilmaa..

Muutenkin tuntuu ettei tuo ilmastointi puhallus ole tarpeeksi kovalla teholla ja huonosti puhaltaa isoista suuttimista kohti kuljettajaa. Ikkunalle kyllä työntää mutta edellinen W203 puhalsi paremmin niistä isoista suuttimista.
Jos käynnistyskytkimen keltainen merkkivalo syttyy niin olet saanut ajastimen päälle.

Se lämmityslaitteen puhallin vie isommalla teholla niin paljon sähköä ettei sitä voi käyttää akun varassa.

Mitä suuttimia tarkoitat kohti kuljettajaa puhaltavina? Ne keskimmäiset ei normaalisti puhalla koskaan kuumaa, jos säätimet on kunnossa. Lämmitysilma pitää puhaltaa kylmille laseille ja kylmille varpaille. Jos tarkoita reunimmaisia sivuikkunan suuttimia niin noitten eroista en osaa sanoa kun en ole koskaan 203:sta omistanut.
Ei ole mitään keltaista merkkivaloa.Oisko se siellä mustan boxin sisällä joka oli siinä wepaston johtosarjassa? Kyllä mulla tulee kuumaa niistä isoista kun laittaa vaan sen puhaltimen suunnan keskisasentoon. (jos ajatellaan ylös, keskiasento ja alas puhallusten suunnat). Automaatilla niistä ei tule oikeastaan juuri mitään.

Täytyy myöntää että ei tuo 203 kyllä mikään paras mahdollinen auto lämmön kannalta ole 30 asteen pakkasessa. Automaatti ilmastointi ei jaksa pitää autoa lämpimänä. Yksin matkustin ja takaa alkaa vetää ikkunoita huuruun. Pitää harkita ens talvelle 92 termaria niin saa kuumempaa ilmaa.

Ja Jolle!
Miten helvetissä tarkenet siellä autossa jos ei mistään tule lämmintä ilmaa??? Ne vivut ohjaa juurikin noita ilmojen suuntia. :shock: Mullakin oli edellisessä poikki joku varsi ja puhalsi aina jaloille tuon vian takia. Ja kyllä se juuri tuohon vaikuttaa, tääläkin pari juttua tuosta ongelmasta ollut kun tyyppivika..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13254
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

simppa80 kirjoitti: Ei ole mitään keltaista merkkivaloa.Oisko se siellä mustan boxin sisällä joka oli siinä wepaston johtosarjassa? Kyllä mulla tulee kuumaa niistä isoista kun laittaa vaan sen puhaltimen suunnan keskisasentoon. (jos ajatellaan ylös, keskiasento ja alas puhallusten suunnat). Automaatilla niistä ei tule oikeastaan juuri mitään.
Laittaa suuntauksen keskiasentoon, se olisikin uusi kokemus kun minulla nuo on aina automaatilla. :) Minusta manuaalisäädöilläkään minusta ei ole järkevää puhalluttaa lämmintä ilmaa niistä keskisuuttimista.

Niin se webasto olikin sillä jälkiasennussarjalla, varmaan merkkivalo löytyisi sieltä mustasta boxista, ilman merkkivaloa taitaa olla vaikea varmistaa että ajastin meni päälle. Paitsi kai se mittariston valikko näyttää "on" ja valitun ajan sitten kun jonkun ajastuksen on laittanut päälle ja palaa uudelleen tuohon valikkoon?
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

DBFI kirjoitti:
simppa80 kirjoitti: Ei ole mitään keltaista merkkivaloa.Oisko se siellä mustan boxin sisällä joka oli siinä wepaston johtosarjassa? Kyllä mulla tulee kuumaa niistä isoista kun laittaa vaan sen puhaltimen suunnan keskisasentoon. (jos ajatellaan ylös, keskiasento ja alas puhallusten suunnat). Automaatilla niistä ei tule oikeastaan juuri mitään.
Laittaa suuntauksen keskiasentoon, se olisikin uusi kokemus kun minulla nuo on aina automaatilla. :) Minusta manuaalisäädöilläkään minusta ei ole järkevää puhalluttaa lämmintä ilmaa niistä keskisuuttimista.

Niin se webasto olikin sillä jälkiasennussarjalla, varmaan merkkivalo löytyisi sieltä mustasta boxista, ilman merkkivaloa taitaa olla vaikea varmistaa että ajastin meni päälle. Paitsi kai se mittariston valikko näyttää "on" ja valitun ajan sitten kun jonkun ajastuksen on laittanut päälle ja palaa uudelleen tuohon valikkoon?
Paljon enenmpi saa ilmaa tulemaan esim. sivulaseille kun avaa nuo isot puhallus suuttimet.. Juu eli toimii se nyt kun osas oikein näppäillä :)
Miten näyttää että heater on ja ajan? Ei mulla taida näyttää :shock:
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

simppa80 kirjoitti: Miten näyttää että heater on ja ajan? Ei mulla taida näyttää :shock:
Jätät vaan sinne valikkoon sen ohjelmoidun ajan ja palaat takaisin, pitäis lähteä käymään. Sitten sammutat kakesta jos on tarvista sammutaa aikaisemmin kuin on esiohjelmoitu aika.
230 C 1978
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Juu ajan ohjelmointi toimii just sellain et naputat sinne ajan ja sitten kuittaat ja pääset takaisin päävalikkoon. Itseäkin vähän arvelutti mut toimii joka kerta :D
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Telestart asiaan palatakseni:
Lämmitin ei kytke T91 vehkeellä puhallinta mutta webasto toimii.
T70 purkki ja kapula toisesta setistä kiinni ja kaikki pelaa :idea:

Eli w203 sarjat ei toimi kuin T70 ja T80 telestarteilla :x
Joku mersupurkaamo??
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Aki P kirjoitti: Eli w203 sarjat ei toimi kuin T70 ja T80 telestarteilla :x
Kokeilin tuossa hätäisesti T80 settiä kun sellainenkin löytyy laatikosta.

Ei lähtenyt weba eikä puhallin käymään? Tosin boksi ilmoitti että pyynti olisi mennyt perille. T70 siis toimii normaalisti

Ei taida muita eroja olla 70/80 kuin 80:lla tuo kuittaus pyynnin menosta perille?
230 C 1978
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13254
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Aki P kirjoitti:Telestart asiaan palatakseni:
Lämmitin ei kytke T91 vehkeellä puhallinta mutta webasto toimii.
T70 purkki ja kapula toisesta setistä kiinni ja kaikki pelaa :idea:

Eli w203 sarjat ei toimi kuin T70 ja T80 telestarteilla :x
Tuohan olisi hieno ominaisuus, jos haluaa ensisijaisesti lämmittää moottoria kylmäkäynnistystä varten niin käyttää yhtä säädintä ja toista kakea toisella kerralla. Vai onko muita konsteja?
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

DBFI kirjoitti:
Aki P kirjoitti:Telestart asiaan palatakseni:
Lämmitin ei kytke T91 vehkeellä puhallinta mutta webasto toimii.
T70 purkki ja kapula toisesta setistä kiinni ja kaikki pelaa :idea:

Eli w203 sarjat ei toimi kuin T70 ja T80 telestarteilla :x
Tuohan olisi hieno ominaisuus, jos haluaa ensisijaisesti lämmittää moottoria kylmäkäynnistystä varten niin käyttää yhtä säädintä ja toista kakea toisella kerralla. Vai onko muita konsteja?
Joo, mutta 91:n vastaanotin ei huoli T70 kapulaa eikä toisinpäin. Kokeilin siis T70 settiä kokonaan toisesta lämmitin sarjasta, en 91 ja 70 saanut pelaamaan ristiin.

T80 kapulaa en ole kokeillut joten toimineeko sitten sekään
Joku mersupurkaamo??
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Aki P kirjoitti:T80 kapulaa en ole kokeillut joten toimineeko sitten sekään
Juu selvennykseksi siis mulla oli myös tuo T80 purkki mutta kone ei lähtenyt sillä päälle
230 C 1978
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Aki P kirjoitti:Telestart asiaan palatakseni:
Lämmitin ei kytke T91 vehkeellä puhallinta mutta webasto toimii.
T70 purkki ja kapula toisesta setistä kiinni ja kaikki pelaa :idea:

Eli w203 sarjat ei toimi kuin T70 ja T80 telestarteilla :x
Joutuu tekemään piuhat uusiksi
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

CDI203 kirjoitti:
Aki P kirjoitti:Telestart asiaan palatakseni:
Lämmitin ei kytke T91 vehkeellä puhallinta mutta webasto toimii.
T70 purkki ja kapula toisesta setistä kiinni ja kaikki pelaa :idea:

Eli w203 sarjat ei toimi kuin T70 ja T80 telestarteilla :x
Joutuu tekemään piuhat uusiksi
Mitä ja minne :P
Joku mersupurkaamo??
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Aki P kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:
Aki P kirjoitti:Telestart asiaan palatakseni:
Lämmitin ei kytke T91 vehkeellä puhallinta mutta webasto toimii.
T70 purkki ja kapula toisesta setistä kiinni ja kaikki pelaa :idea:

Eli w203 sarjat ei toimi kuin T70 ja T80 telestarteilla :x
Joutuu tekemään piuhat uusiksi
Mitä ja minne :P

siihen tarvii kytkentä kuvan tosta T91(että näkee mitä sieltä tulee mistäkin)
selvii helpoiten kun katsoo jostain missä on toi käytössä, tai sitten voi koitaa laitta sen ohjaaman relettä minkä tökkää lämpötila anturin paikkan
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Kertokaas kuinka kaukaa teillä ottaa tuo T70 kake? Mulla hieman vaihtelevasti mutta mulla onkin toi lätkä antenni vaan siellä ikkunan laidalla. Tympeä kun ei aina voi olla varma lähtikö päälle ja sitten menee kylmään autoon.. :(
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

simppa80 kirjoitti:Kertokaas kuinka kaukaa teillä ottaa tuo T70 kake? Mulla hieman vaihtelevasti mutta mulla onkin toi lätkä antenni vaan siellä ikkunan laidalla. Tympeä kun ei aina voi olla varma lähtikö päälle ja sitten menee kylmään autoon.. :(
Lätkäantennilla mennään täälläkin. Kovin kaukaa en ole tällä testaillut, noin 100 metrin päästä toimii. Edellisessä autossa oli tuo sama antenni ja T80 säädin niin kerrostalosta reilun 200 metrin päähän nurkan taakse pelasi hyvin.

Siksipä yritin tuota uudempaa kakea laittaa nykyiseenkin mutta ei pelannut. T80 siis antaa sen kuittauksen että pyynti on mennyt perille...
230 C 1978
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Marko M kirjoitti: T80 siis antaa sen kuittauksen että pyynti on mennyt perille...
Jos hommaa T80 purkin ja kaken niin pelittääkö se normaalisti?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

simppa80 kirjoitti:
Marko M kirjoitti: T80 siis antaa sen kuittauksen että pyynti on mennyt perille...
Jos hommaa T80 purkin ja kaken niin pelittääkö se normaalisti?
Oli myös tuo T80 purkki paikallaan eikä toiminut. Kaken osalta pelitti, kuittaus tuli mutta vain weba ei lähtenyt päälle :)
230 C 1978
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

On Erilaina johdotus
Vastaa Viestiin