Nach kirjoitti:Mikähän tälle olisi siis sopiva vaihto/hyvityshinta myydessä? Lienee suhteellisen harvinainen combo mielestäni varsinkin sedanina, puhumattakaan kilometreistä ja auton kunnosta.
Ei sedan turbo 4-Matic niin harvinainen ole, sensijaan farkkuna TDT on jo harvinaisempi.
Hyvältähän auto tuntuu, mutta jos jotakin täytyy heittää hinta-arvioksi 4 - 7 t€.
Nach kirjoitti:Mikähän tälle olisi siis sopiva vaihto/hyvityshinta myydessä? Lienee suhteellisen harvinainen combo mielestäni varsinkin sedanina, puhumattakaan kilometreistä ja auton kunnosta.
Ei sedan turbo 4-Matic niin harvinainen ole, sensijaan farkkuna TDT on jo harvinaisempi.
...
Ei muuten pidä paikkaansa.
(sedan) W124 300 D Turbo / E 300 Turbodiesel 4Matic valmistettu 2136kpl
(farkku) S124 300 TD Turbo / E 300 Turbodiesel T 4Matic valmistettu 2317kpl
Eiköhän nuo kumpikin voida laskea varsin harvinaiseksi ja sedan hivenen harvinaisemmaksi, joskaan ei tuo tuotantomäärä enää nykyään kerrro sitä, paljonko niitä on liikenteessä jäljellä. Ihmettelisin kuitenkin, jos jostain syystä farmarit olisivat paljon suuremmalla osuudella kadonneet katukuvasta ja sen vuoksi olisivat nykyään selvästi harvinaisempia kuin sedanit.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Nach kirjoitti:Mikähän tälle olisi siis sopiva vaihto/hyvityshinta myydessä? Lienee suhteellisen harvinainen combo mielestäni varsinkin sedanina, puhumattakaan kilometreistä ja auton kunnosta.
Ei sedan turbo 4-Matic niin harvinainen ole, sensijaan farkkuna TDT on jo harvinaisempi.
...
Ei muuten pidä paikkaansa.
(sedan) W124 300 D Turbo / E 300 Turbodiesel 4Matic valmistettu 2136kpl
(farkku) S124 300 TD Turbo / E 300 Turbodiesel T 4Matic valmistettu 2317kpl
Eiköhän nuo kumpikin voida laskea varsin harvinaiseksi ja sedan hivenen harvinaisemmaksi, joskaan ei tuo tuotantomäärä enää nykyään kerrro sitä, paljonko niitä on liikenteessä jäljellä. Ihmettelisin kuitenkin, jos jostain syystä farmarit olisivat paljon suuremmalla osuudella kadonneet katukuvasta ja sen vuoksi olisivat nykyään selvästi harvinaisempia kuin sedanit.
Niin tässähän on kysymys -91 mallisesta autosta ei E-sarjan autosta.
En nyt tähän hätään löytänyt valmistusmääriä 1-sarjan 4-Maticeista, mutta muistamani mukaan farkkua oli valmistettu vähemmän kuin sedania. Vähän joka tapauksessa turbomoottorilla varustettuna. Ajokilometrit kyseisessä autossa on ikään nähden vähäiset, joten sillä on myös merkitystä auton arvoon.
Tehdas ei ole eritellyt valmistusmääriä faceliftien mukaan. Noin-arvioita voidaan vain ilmoittaa. Nozkin esittämät luvut sisältävät kokonaisuudessaan 1., 2. ja 3. sarjan autojen valmistusmäärät.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:Tehdas ei ole eritellyt valmistusmääriä faceliftien mukaan. Noin-arvioita voidaan vain ilmoittaa. Nozkin esittämät luvut sisältävät kokonaisuudessaan 1., 2. ja 3. sarjan autojen valmistusmäärät.
Täytyypä alkaa selvittämään, kun tietää Saksalaisten pilkuntarkan tilastoinnin.