Vikakoodeja luettu ahkerasi... Ja katalysaattorilla heitetty vesilintua..
21 kaasuläpän säädin Komponentti virraton
57 lamda-mukautus 0 Arvo/signaali yli min-alueen
Koodit kun nollaa ja kone on lämmin, toimii kuin unelma. Mutta kun kone jäähtyy niin kaikki viat palaavat takaisin.
Kaasuläppäkotelokin jo vaihdettu. voiko se kotelo jo olla sökö?
Liittyykö nuo viat jotenkin toisiinsa....?
MB E220 käyntihäiriötä
Re: MB E220 käyntihäiriötä
Rikkaalla käynti niin viittaa kyllä lambdaan..saisitko mitattua jotenkin lambdan antamaa singnaalia että liikkuuko se ees,taas käydessä tietyllä alueella.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: MB E220 käyntihäiriötä
Lamda on kyllä mitattu... pitäsi sen vielä toimia. kallis on kokeeksi ostaa lamdaa....
Re: MB E220 käyntihäiriötä
Eikä putkisto vuoda ennen lambdaa?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: MB E220 käyntihäiriötä
Ei vuoda. Lamda on pakosarjassa... Ja putkisto ei ahdista.
Re: MB E220 käyntihäiriötä
Nostetaampas tätä vanhaa topikkia ylös
Aikaa paljon vierähtänyt ja mies kummasti tämän kanssa viisastunut
Jatketaan nyt jos jollekin olisi tästä joskus apua
Eli mitä kaikkea sitä piti uusia että sai auton käymään kunnolla? No johtosarjasta aloitettiin. Johto johdolta uudelleen. Kiirettä ei saa hommassa olla Aikaa menee pähkäillessä yllättävän kauan. Ja purkuautosta kävin hakemassa uuden kaasuläppäkotelon pistokkeen, johdot murtuneet myös sen sisältä.
Ja kylmäkäyntiin autoi itselläni kaasuläppäkotelon vaihto toimivaan. Oli vanhasta piirilevy saanut itseensä ja johdot murtuneet. Kylmäkäyntikin korjaantui.
Ja se "rykäisy" kaasuapainaessa korjaantui ilmamassamittarin vaihdolla Ostin virosta tarvike mittarin. Ihan hyvin toiminut itselläni Välillä pudottaa kierrokset ja alkaa "röpöttää", mutta korjaantuu uudelleen käynnistämällä
Jossain välissä oli ongelmaa jotta ei käynnistynyt ollenkaan. Ja saattoi sammua kesken ajon. Diagnoosi, bensapumppu virraton. Apu, yj-releen väliaikainen tinaus ja uuden siihen tilasin
Ainoa ongelma joka jäi, on flektin jatkuva pyöriminen...
Aikaa paljon vierähtänyt ja mies kummasti tämän kanssa viisastunut
Jatketaan nyt jos jollekin olisi tästä joskus apua
Eli mitä kaikkea sitä piti uusia että sai auton käymään kunnolla? No johtosarjasta aloitettiin. Johto johdolta uudelleen. Kiirettä ei saa hommassa olla Aikaa menee pähkäillessä yllättävän kauan. Ja purkuautosta kävin hakemassa uuden kaasuläppäkotelon pistokkeen, johdot murtuneet myös sen sisältä.
Ja kylmäkäyntiin autoi itselläni kaasuläppäkotelon vaihto toimivaan. Oli vanhasta piirilevy saanut itseensä ja johdot murtuneet. Kylmäkäyntikin korjaantui.
Ja se "rykäisy" kaasuapainaessa korjaantui ilmamassamittarin vaihdolla Ostin virosta tarvike mittarin. Ihan hyvin toiminut itselläni Välillä pudottaa kierrokset ja alkaa "röpöttää", mutta korjaantuu uudelleen käynnistämällä
Jossain välissä oli ongelmaa jotta ei käynnistynyt ollenkaan. Ja saattoi sammua kesken ajon. Diagnoosi, bensapumppu virraton. Apu, yj-releen väliaikainen tinaus ja uuden siihen tilasin
Ainoa ongelma joka jäi, on flektin jatkuva pyöriminen...