Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
Mikähän on poikki/puhki kun on vaihteiston öljyt tulleet ulos oikean umpion alapuolelta. Ajoin auton mökille to-pe yönä ja 10km ennen perille pääsyä huomasin alkavaa luistoa lodjussa. Auto ei liikkunut enää pe aamuna ja jätin sinne. Pihassa ei öljyä juurikaan ole, mutta pohjalevyjen päällä kyllä. Auto on -04 E 320Cdi
Kiitos vaan etukäteen arvailuista.
Kiitos vaan etukäteen arvailuista.
Nykyinen:S211 E 320 CDI -04
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
Olisiko vaihdelaatikon öljyn jäähdyttimelle menevä letku vuotanut?
Öljynjäähdytin lienee yhdysrakenteinen moottorin jäähdyttimen kanssa.
Öljynjäähdytin lienee yhdysrakenteinen moottorin jäähdyttimen kanssa.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
joku sieltä on ratkennut/revennyt, öljyä oli levinnyt lokarin sisällä ylös asti juuri siltä puolelta jossa lauhduttimen letkut on
Nykyinen:S211 E 320 CDI -04
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
Tai sitten tuo syylärin ja vaihteiston jäähdyttimen välinen tiiviste pamahtanut
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5730
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
se lauhuttimen kenni on menny puhki jostakin 

mullon pelkkiä romuja vaan
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
no, kaikkeen löytyy aikanaan vastaus kun saan auton pajalle.
Nykyinen:S211 E 320 CDI -04
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
Surullisen kuuluisa, glykolit laatikossa...
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
masa62 kirjoitti:Mikähän on poikki/puhki kun on vaihteiston öljyt tulleet ulos oikean umpion alapuolelta. Ajoin auton mökille to-pe yönä ja 10km ennen perille pääsyä huomasin alkavaa luistoa lodjussa. Auto ei liikkunut enää pe aamuna ja jätin sinne. Pihassa ei öljyä juurikaan ole, mutta pohjalevyjen päällä kyllä. Auto on -04 E 320Cdi
Kiitos vaan etukäteen arvailuista.
Arvailut voi tältä erää unohtaa, sain auton korjaamolle joka on alle puolen km:n päässä mökiltäni. Auto hinattiin pakulla sinne. Lauhduttimen letku oli irronnut liittimestä. Mikähän lienee öljymäärä tuossa laatikossa? Saa nähdä onko vioittunut kun ajelin liian vajaalla öljyllä. keskiviikkona se selviää.
Nykyinen:S211 E 320 CDI -04
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
Oisko tästä apua.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=416789" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fixusnet.fi/~dexix0000001/?Y ... 219=&Y223=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=416789" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fixusnet.fi/~dexix0000001/?Y ... 219=&Y223=" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
masa62 kirjoitti:masa62 kirjoitti:Mikähän on poikki/puhki kun on vaihteiston öljyt tulleet ulos oikean umpion alapuolelta. Ajoin auton mökille to-pe yönä ja 10km ennen perille pääsyä huomasin alkavaa luistoa lodjussa. Auto ei liikkunut enää pe aamuna ja jätin sinne. Pihassa ei öljyä juurikaan ole, mutta pohjalevyjen päällä kyllä. Auto on -04 E 320Cdi
Kiitos vaan etukäteen arvailuista.
Arvailut voi tältä erää unohtaa, sain auton korjaamolle joka on alle puolen km:n päässä mökiltäni. Auto hinattiin pakulla sinne. Lauhduttimen letku oli irronnut liittimestä. Mikähän lienee öljymäärä tuossa laatikossa? Saa nähdä onko vioittunut kun ajelin liian vajaalla öljyllä. keskiviikkona se selviää.
Noniin, auto taas liikenteessä ja pääsin säikähdyksellä sekä perusteellisella pesulla koska öljy sotki auton kunnolla.
Öljyä meni 5,5ltr.
Nykyinen:S211 E 320 CDI -04
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
Hyvä, jos selvisit noin vähällä!masa62 kirjoitti:masa62 kirjoitti:masa62 kirjoitti:Mikähän on poikki/puhki kun on vaihteiston öljyt tulleet ulos oikean umpion alapuolelta. Ajoin auton mökille to-pe yönä ja 10km ennen perille pääsyä huomasin alkavaa luistoa lodjussa. Auto ei liikkunut enää pe aamuna ja jätin sinne. Pihassa ei öljyä juurikaan ole, mutta pohjalevyjen päällä kyllä. Auto on -04 E 320Cdi
Kiitos vaan etukäteen arvailuista.
Arvailut voi tältä erää unohtaa, sain auton korjaamolle joka on alle puolen km:n päässä mökiltäni. Auto hinattiin pakulla sinne. Lauhduttimen letku oli irronnut liittimestä. Mikähän lienee öljymäärä tuossa laatikossa? Saa nähdä onko vioittunut kun ajelin liian vajaalla öljyllä. keskiviikkona se selviää.
Noniin, auto taas liikenteessä ja pääsin säikähdyksellä sekä perusteellisella pesulla koska öljy sotki auton kunnolla.
Öljyä meni 5,5ltr.
Tehtiinkö samalla glykolitesti? Itse olisin tuossa tilanteessa huolissani, kun tulee mieleen, että lauhduttimen sisällä oleva liitos olisi pettänyt ja lauhduttimen letku irronnut kohonneen paineen seurauksena, kun se on siellä glykolipuolella paljon korkeampi, kuin laatikon öljypuolella.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
uskoisin,että tuon jäähdytin on uudempaa parannettua mallia.
MARSU 320 CDI S211 2004
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
En tiedä kuinka on paranneltu mallia, mutta mun autossa on uudempi lauhdutin.mtt kirjoitti:uskoisin,että tuon jäähdytin on uudempaa parannettua mallia.
Glykolitestiä en teettänyt. Liittimen lukitus oli asentajan lausunnon mukaan jäänyt edelliseltä asentajalta jäänyt loppuun laittamatta.
Nykyinen:S211 E 320 CDI -04
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Ex:t
w124 200D-86
w115 220D-74
w115 200D-76
w123 240D A -78
Re: Laatikon rasvat pihalla. E320Cdi-04
niin siis todennäköisesti jäähdytin on valmistettu jälkeen 9/2003. tuolloin numeron tulisi olla 211 500 3202. tuommoisilla on korvattu jäähdyttimiä jotka on lauenneet. tuommoinen itseltä löytyy vastaavasta 2004 autosta...
MARSU 320 CDI S211 2004