W203 ABS ESP BAS

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

W203 ABS ESP BAS

Viesti Kirjoittaja Lape »

Vaihdoin tuossa etupyörien laakerit ja sen jälkeen pukkas vikavalot tauluun.

Ei syttynyt heti, vaan sitten kun vauhti ylitti 20km\h.

Voiko laakerin stefan laittaa liian syvälle?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W203 ABS ESP BAS

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Lape kirjoitti:Vaihdoin tuossa etupyörien laakerit ja sen jälkeen pukkas vikavalot tauluun.

Ei syttynyt heti, vaan sitten kun vauhti ylitti 20km\h.

Voiko laakerin stefan laittaa liian syvälle?
Jep jos on liian syvällä etäisyys anturiin on väärä touinen melko yleine syy noissa remonteissa on ollut laakerin"koolit" ei ole kunnolaa paikassan tai laakerissa välystä likaa(mutteri löysällä)

E:usein näkee myös kun stefa"abs anturinvastin kehä" tuhotaan lähes tahallan painamalla sen pintaan jälkiä jollain metallisella esim hylsyllä tms "sillä se menne helposti liian syvälle" jääkiekko on tähän hyvä(edes johonkin hyödylinen) tai vanha stefa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: W203 ABS ESP BAS

Viesti Kirjoittaja Lape »

CDI203 kirjoitti:
Lape kirjoitti:Vaihdoin tuossa etupyörien laakerit ja sen jälkeen pukkas vikavalot tauluun.

Ei syttynyt heti, vaan sitten kun vauhti ylitti 20km\h.

Voiko laakerin stefan laittaa liian syvälle?
Jep jos on liian syvällä etäisyys anturiin on väärä touinen melko yleine syy noissa remonteissa on ollut laakerin"koolit" ei ole kunnolaa paikassan tai laakerissa välystä likaa(mutteri löysällä)

E:usein näkee myös kun stefa"abs anturinvastin kehä" tuhotaan lähes tahallan painamalla sen pintaan jälkiä jollain metallisella esim hylsyllä tms "sillä se menne helposti liian syvälle" jääkiekko on tähän hyvä(edes johonkin hyödylinen) tai vanha stefa
Jees, stefahan siellä oli liian syvällä. Sai kumminkin vielä kammettua meisselillä ehyenä takaisin ylös.
Vastaa Viestiin