Moro. Olen nyt reippaasti lueskellut tätä voorumia ja ajattelin siltikin vielä kysästä yhtä seikkaa. Vitosta uusittiin suuttimien tiivisteet, hehkut, termostaatti ja kaikki suodattimet. Operaation jälkeen pirssi toimi kuin unelma. Kaksi päivää. Kolmantena aamuna ei käyntiinmillään. Kerran hörnäytti ja sitte vain sahautti. Noooh siinä akku tuli startattua loppuun ja ilmakupliahan siellä polttoainelinjassa meni. Polttoaineen suodattimen pohjassa oleva anturi, oliko se joku vesianturi, niin oli tuikattu huonosti paikalleen ja sen anturin kiinnikkeet oli paskana. Hain boschin suodattime ja tuikattiin takasi paikalleen. Täytettiin suodatin joka rööristä täyteen dieseliä. Ei lähde vieläkään käyntiin. Vieläkin menee niitä poreita siellä letkussa. Ei siis tule kuplia tankilta vaan siitä suodattimelta eteenpäin kiertää ne kuplat. Eli kysymys kuuluukin että jos sinne on jäänyt ilmaa, mutta se vuoto kohta on korjattu, ehkä, niin pitäskö sen ilmata ittensä vai jääkö se ilma kiertämään sinne letkuihin jasuutin putkiin jumiin?
Nimimerkillä ketuttaa vietävästi.
vito 112 -01 kuplia pa letkussa. ei käynnisty.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: vito 112 -01 kuplia pa letkussa. ei käynnisty.
Pitäis ilamata itsensä kun ilmvuodot on tukittu,bitterboy kirjoitti:Moro. Olen nyt reippaasti lueskellut tätä voorumia ja ajattelin siltikin vielä kysästä yhtä seikkaa. Vitosta uusittiin suuttimien tiivisteet, hehkut, termostaatti ja kaikki suodattimet. Operaation jälkeen pirssi toimi kuin unelma. Kaksi päivää. Kolmantena aamuna ei käyntiinmillään. Kerran hörnäytti ja sitte vain sahautti. Noooh siinä akku tuli startattua loppuun ja ilmakupliahan siellä polttoainelinjassa meni. Polttoaineen suodattimen pohjassa oleva anturi, oliko se joku vesianturi, niin oli tuikattu huonosti paikalleen ja sen anturin kiinnikkeet oli paskana. Hain boschin suodattime ja tuikattiin takasi paikalleen. Täytettiin suodatin joka rööristä täyteen dieseliä. Ei lähde vieläkään käyntiin. Vieläkin menee niitä poreita siellä letkussa. Ei siis tule kuplia tankilta vaan siitä suodattimelta eteenpäin kiertää ne kuplat. Eli kysymys kuuluukin että jos sinne on jäänyt ilmaa, mutta se vuoto kohta on korjattu, ehkä, niin pitäskö sen ilmata ittensä vai jääkö se ilma kiertämään sinne letkuihin jasuutin putkiin jumiin?
Nimimerkillä ketuttaa vietävästi.
(Muutama starttaus kerta tyhjällälkin suodatimella yleensä riittää)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659