Ei muuta kuin motarille ja eron huomasi välittömästi: kaikenlainen vetely ja nuljuaminen oli hävinnyt jäljettömiin. Ei vetelyä urissa, ei vetelyä urapaikkauksissa, myös renkaista tullut ulina (epäilin jo voimansiirtoa) hävisi täysin, ei enään jatkuvaa ohjailun tarvetta, vaan secci kulki kaitsematta suoraan. Aikaisemmi kaistanvaihdoissa esiintynyt äkkinäisyys oli hävinnyt, eli aikaisemmin tuntui kuin perä ja keula olisivat olleet eri autosta, nyt vain ohjausliikkeen mukainen siirtyminen toiselle kaistalle ja siinä se, ei tarvinnut korjausliikkeitä. Tunnelman valtasi hiljaisuus, mukavuus ja vaivattomuus nopeudesta riippumatta, eli todellista ajamisen ja matkustamisenn mukavuutta niinkuin on aikanaan valmistaja tarkoittanutkin. Uudet-vanhat 12-0.
Ulkonäkö sitten taitaa olla enempi katsojan silmässä. Tosin kaivonkannet vielä puhalletaan ja maalataan, sekä tietysti asennetaan uudet keskimerkit ja oikeanlaiset pultit, mutta ulkonäkö taitaa silti mennä 0-12
