Markkakaksnelosen pyyhkiät
-
- Vakiokalustoa
Markkakaksnelosen pyyhkiät
No tänään noi pahuksen pyyhkiät rupes ryppyileen,eli pyyhkäs hyvin toiseen laitaan,mutta sit loppu pyyhkiä kulkemasta.Tarvi oikein pysähtyä ja käsin auttaa.No vähän aikaa pelas ok,mutta sitten taas jumitti.Elikkä oliskohan koitettava rasvailla,vai oiskohan moottori jo tiensä päässä.Kuinkas sen pääsis rasvaileen,kun en ooyhtään mokomiin syventyny,mutta jos huomenna vähän vilkuilis.
Re: Markkakaksnelosen pyyhkiät
Kuulostais että pyyhkijänmoottori/vivusto kaipaisi huoltoa tahi uusimista. Itellä rasvaus auttoi hetken aikaa jonka jälkeen ilmeni vika vivustossa. Irroittelet koko helahoidon tuulilasin alapuolelta niin helpoin rasvailla yms...
Jos tuo vivusto on samanlainen kun w202 niin siellä on semmonen iso muoviratas josta mun autossa oli hammastus hävinnyt ajan myötä. Meni uusiks koko härveli.
Tosin mulla pysäs keskelle lasia sulka mutta teki liikkeen loppuun kun kädellä antoi vauhtia ja seuraavalla pyyhkäsyllä taas jumiin keskelle lasia
Tosin mulla pysäs keskelle lasia sulka mutta teki liikkeen loppuun kun kädellä antoi vauhtia ja seuraavalla pyyhkäsyllä taas jumiin keskelle lasia
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Sitä varrenpidennysmäntää pitää aina välillä voidella. Temppuillaan virta-avaimella varsi sojottamaan vasemmalle ylös ja käännetään varren alaosassa oleva muovikilpukka auki, siis EI sitä litteää osaa missä rattaat ovat. Paljastuu kiiltävä muutaman sentin pituinen varsi. Siihen sopivan notkeata rasvaa. On hyvä laittaa homman ajaksi pahvilevy alle ettei tuulilasi tahriinnu. Näin tenavatähdessä, kait se lankussa on samalla lailla.
Samalla tyylillä menee 124:ssä. Tuo voiteluhan kuuluu perushuoltoihin. Sitä kannattaa kokeilla ensimmäisenä. 

508 D matkamersu -70
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07