letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
http://www.nettivaraosa.com/autotarvikk ... et/1961086" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt on tullut sitten tollanen eli suoraan auton vanhaan piuhaan kytkeä..tosi järkevää ja kustannuksia säästävää.
Nyt on tullut sitten tollanen eli suoraan auton vanhaan piuhaan kytkeä..tosi järkevää ja kustannuksia säästävää.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
No niin.. Johan on näppärä, eipä kytkentää/haaroitusmahdollisuuksia paljon iisimmäksi voi tehdä.
Toisaalta tässä pientä "ääneen ajattelua", kummallista toisaalta että molemmat "valtamerkit" ovat säilyttänet sisätilan pistorasian shukona...
Näin markkinointia ajatellen, niin eikö olisi myyntiä edistävää jos kummallakin olisi sisälämppärit vain omiin sarjoihinsa kytkettävissä...
Toisaalta tässä pientä "ääneen ajattelua", kummallista toisaalta että molemmat "valtamerkit" ovat säilyttänet sisätilan pistorasian shukona...
Näin markkinointia ajatellen, niin eikö olisi myyntiä edistävää jos kummallakin olisi sisälämppärit vain omiin sarjoihinsa kytkettävissä...
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------
- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
Toki kuluttajia ajatellen näin nykyisellään on parempi, enkä suinkaan mitään speciaali-pistokkeita toivo näkeväni.
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------
Re: letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
Kehitystä on tapahtunut näköjään näissäkin.Hyvää on tuo kierrätys.Ennen tahtoi lämmitin lämmittää vain sen paikan,missä lämmitin oli.Yleensä letkuliitoksista vuosi aina.Tuosta on helppo haaroittaa lisää,vaikka sisälle.Olen nähnyt markkinoilla sellaisiakin,missä on vaan pistotulppa päässä.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Re: letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
Kyllä nykään Defalla on ainakin ns. "lämpöpaketti" jossa tulee slim lämmitin ja sisähaara piuha, mutta pää on semmoinen pieni ja lämmittimessä myös. Ei siis mitään shukoja.Tukala kirjoitti:No niin.. Johan on näppärä, eipä kytkentää/haaroitusmahdollisuuksia paljon iisimmäksi voi tehdä.
Toisaalta tässä pientä "ääneen ajattelua", kummallista toisaalta että molemmat "valtamerkit" ovat säilyttänet sisätilan pistorasian shukona...
Näin markkinointia ajatellen, niin eikö olisi myyntiä edistävää jos kummallakin olisi sisälämppärit vain omiin sarjoihinsa kytkettävissä...
Re: letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
Näitä alkaa pikkuhiljaa tulemaan kun tuotteiden suoja-ajat päättyy. Latureita ja lämppärijohtoja saa myös defa/ calix päillä.
Halvin mitä olen nähnyt oli Iin Kärkkäisellä 5m johto defa päällä 4.95€. Hyvä johto, ei jäykisty kovassakaan pakkasessa samanlailla kuin defan vihreä johto.
Halvin mitä olen nähnyt oli Iin Kärkkäisellä 5m johto defa päällä 4.95€. Hyvä johto, ei jäykisty kovassakaan pakkasessa samanlailla kuin defan vihreä johto.
Re: letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
Tuo 1000w on vain hiukan tehoton, muuten hyvä paketti.
Re: letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
Mitäs se esim. defa sitten on? Mulla ainakin bensakasissa on semmoinen termostaattiohjattu letkulämmitin, olisko 750W ja lämpiäähän tuo tuollakin, tosin aika hitaasti. No vesitilakin on jotain 10-12l.Lape kirjoitti:Tuo 1000w on vain hiukan tehoton, muuten hyvä paketti.
- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
Tätä juuri ajoin takaa.. Muistelen nimittäin, että hiljakkoin tässä oli pari uutta konetta varusteltavana, lokilämmitin sarjoineen oli jo tehtaalla asennettu, mutta urakoitsija halusi ne "perinteiset " pistokkeet hytteihin.airaksela kirjoitti:Kyllä nykään Defalla on ainakin ns. "lämpöpaketti" jossa tulee slim lämmitin ja sisähaara piuha, mutta pää on semmoinen pieni ja lämmittimessä myös. Ei siis mitään shukoja.Tukala kirjoitti:No niin.. Johan on näppärä, eipä kytkentää/haaroitusmahdollisuuksia paljon iisimmäksi voi tehdä.
Toisaalta tässä pientä "ääneen ajattelua", kummallista toisaalta että molemmat "valtamerkit" ovat säilyttänet sisätilan pistorasian shukona...
Näin markkinointia ajatellen, niin eikö olisi myyntiä edistävää jos kummallakin olisi sisälämppärit vain omiin sarjoihinsa kytkettävissä...
Siitä jäin tuota tuumimaan... En nimittäin itse nähnyt livenä näitä mukana tulleita puhaltimia ollenkaan.
Pääasia oli että joka hytistä löytyi se"normi" rasia. Näitä kun välillä lämmitetään hieman "erilaisilla " sisätilalämppäreillä

Mm.3,3Kw puhaltimilla.... Siinä tuppaa Defankin johtosarja olemaan aika notkeaa poikaa

Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------
Re: letkulämmitin tt-termo kiertovesipumpulla,defa päällä
liikaa jos on kulutusta tollasen dafan piuhan päässä niin varmaan liitokset kuumuu ja palaa koko laitos missä lämmitin on kiinni.
Toi tt-termon kaveri kertoi että jossakin teho koossa ei voi enää defa päätä käyttää eli silloin normi pisto tulppa..se taisi olla jossakin 3kw tietämillä..muutenkin pitäisi aina laittaa töpseli autoon ja sitten vasta pistorasiaan kun kipinöinti lopulta aiheuttaa huonon kosketuksen ja varmaan palaa jostakin...johto ja liitos ainakin.
Se testi oli tehty tehtaalla kylmässä olosuhteessa laboratoriossa.
Toi tt-termon kaveri kertoi että jossakin teho koossa ei voi enää defa päätä käyttää eli silloin normi pisto tulppa..se taisi olla jossakin 3kw tietämillä..muutenkin pitäisi aina laittaa töpseli autoon ja sitten vasta pistorasiaan kun kipinöinti lopulta aiheuttaa huonon kosketuksen ja varmaan palaa jostakin...johto ja liitos ainakin.
Se testi oli tehty tehtaalla kylmässä olosuhteessa laboratoriossa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-