Tervehdys foorumilaiset
Yritin kovasti haulla etsiä, mutta en löytänyt tietoa...
Kyseessä on vanhempi korinen Vito ja siinä takana ilmajousitus.
Kompura tullut tiensä päähän, nostaa välillä, välillä ei. Kompura pitää sellaista meteliä, että kohta leviää.
Tallilla vakiojousia muutama pari, joten meinasin muuttaa ilmasydeemin jousille.
Täytyykö KOKO tukivarsi vaihtaa, vai selviääkö pelkkien kumilätkien ( jousien alle tulevat ) ostolla. Otin jo Viton nosturille, mutta en löytänyt mitään millä ilmapussin alapää on kiinni tukivarressa ( alapuolella ). Miten nuo pussit puretaan ja käykö jouset millä muutoksilla nykyisiin tukivarsiin.
Valojen suuntaukset ym umpion vaihdot tiedän olevan edessä, mutta nyt purkaisin koko paskan ilmajousi sydeemin pois.
KIITOS jo etukäteen.
Vito W638 ilmajousitus tavalliseksi
Re: Vito W638 ilmajousitus tavalliseksi
Alapuolella ei ole "kiinni" vaan on painettu tukivarteen.
Renkaat ylhäällä kopauttaa sitä ilmapussin alaosaa (jos oli metallinen) mutta taisi altapäinkin päästä sen pois lyömään.
Mie aattelin etuakselillekin lisätä palkeet, sen verran etevä systeemi Tosin kompura sijoittunee samalla kertaa sisätiloihin..
Systeeminähän tuo ei nyt huono ole, liikkuvia osia ei juuri nimeksikään, mutta suomen talvi taitaa eniten hallaa tehdä lähinnä kompuralle.
Kompura jos pitää meteliä, niin äkkiä etsisin syytä siintä metallikehdosta kuorineen, eli ottaa resonanssin sieltä. Toki, kun ei nosta kunnolla, niin jossainhan vikaa on.
Renkaat ylhäällä kopauttaa sitä ilmapussin alaosaa (jos oli metallinen) mutta taisi altapäinkin päästä sen pois lyömään.
Mie aattelin etuakselillekin lisätä palkeet, sen verran etevä systeemi Tosin kompura sijoittunee samalla kertaa sisätiloihin..
Systeeminähän tuo ei nyt huono ole, liikkuvia osia ei juuri nimeksikään, mutta suomen talvi taitaa eniten hallaa tehdä lähinnä kompuralle.
Kompura jos pitää meteliä, niin äkkiä etsisin syytä siintä metallikehdosta kuorineen, eli ottaa resonanssin sieltä. Toki, kun ei nosta kunnolla, niin jossainhan vikaa on.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Re: Vito W638 ilmajousitus tavalliseksi
Okei. Kiitoksia
Ilmeisesti joutuu ostaan / hommaamaan jousien ylä ja alapään kumit. Mistä ne saa ostettua. Onko niitä esim. KL varaosissa vai saako ihan mätänetistä.
Ilmeisesti joutuu ostaan / hommaamaan jousien ylä ja alapään kumit. Mistä ne saa ostettua. Onko niitä esim. KL varaosissa vai saako ihan mätänetistä.
Re: Vito W638 ilmajousitus tavalliseksi
http://www.ebay.de/itm/MEREDES-VITO-W63 ... 4cf056e437" onclick="window.open(this.href);return false;malibu79 kirjoitti:Okei. Kiitoksia
Ilmeisesti joutuu ostaan / hommaamaan jousien ylä ja alapään kumit. Mistä ne saa ostettua. Onko niitä esim. KL varaosissa vai saako ihan mätänetistä.
Tuommoisia paketteja kaupittelevat hommaan, jos helpottaa osien suhteen?
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Re: Vito W638 ilmajousitus tavalliseksi
Kiitoksia pt
Re: Vito W638 ilmajousitus tavalliseksi
Ihan tiedoksi vastaisuudessa, niin nuo kumit 8 kpl
http://www.ebay.de/itm/MEREDES-VITO-W63 ... 4cf056e437" onclick="window.open(this.href);return false;
Sai tilattua KL varaosista.
Tulevat Saksasta ja toimitus aika viikko - puolitoista ( maksimi 2 viikkoa ).
Rahteineen matkahuoltoon saapuneena hintaa tulee vajaa 100€ koko läjä
http://www.ebay.de/itm/MEREDES-VITO-W63 ... 4cf056e437" onclick="window.open(this.href);return false;
Sai tilattua KL varaosista.
Tulevat Saksasta ja toimitus aika viikko - puolitoista ( maksimi 2 viikkoa ).
Rahteineen matkahuoltoon saapuneena hintaa tulee vajaa 100€ koko läjä