vito ilmavaivat
vito ilmavaivat
Se oli taas syksyn ensimmäinen pakkasaamu ja samalla alkoi viton käynnistysvaivat. autona 2000 mallin cdi vito ja vaivana jonkin sortin ilmavaiva. mutta mistä tuota ilmaa voi kehittyä? kesän aikana autoon vaihdettu ne surullisen kuuluisat muoviputket ja o-renkaat suodatimen läpinäkyvässä putkessa selvästi liikkuu ilmakuplia auto kyllä käynnistyy n.3 akulllista startattua. kesäkelillä käynnistyy normaalisti. vikakoodit luettu eikä mitään poikkeavaa .
Re: vito ilmavaivat
Ne ite kirkkaat letkut voi rispaantua, samoin suodattimelta lähtevät letkut, murtuneet t-haarat... vai vaihdettiinko kaikki uusiin?
sitten ruiskut tai kp-pumppu voi vuotaa, samoin paineensäädin....
sitten ruiskut tai kp-pumppu voi vuotaa, samoin paineensäädin....
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: vito ilmavaivat
ne muoviputket vaihdettiin kokonaan uusiin niitä t-liitoksia ei ja ainakaan mitään ulkopuolisia vuotoja ei näy. voiko tuo laskea jotenkin putken joka menee tankkiin tyhjäksi kun tuo sama vika oli autossa myös viime talvena kovilla pakkasilla muutaman kerran. nyt tuntuu että vika on pahentunut ja tuo ongelma on vain kun on pakkasta
Re: vito ilmavaivat
Voihan tuo vika olla rail-paine anturissa tai korkeapaine pumpussa. Staarin piuhan pääsä näkisi nuo paineet startatessa.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan