Morjens.
Olen uusi ja hieman koitin etsiä asiaa liittyvää.
Eli auto on 04 takapotku vito.
Auto ostettu avk:lta ja ilkivallan kohteena ollut.
Vihulaiset saaneet aikaan ongelman minne ei ole vielä osattu sanoa korjaus vastausta.
Vikakoodit jotka ei suostu poistumaan:
9077 - VINit vyöjärjestelmien ohjausyksiköissä ja EIS-ohjausyksikössä eivät ole
identtisiä
- Jatkuva
907A - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
9078 - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
9079 - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
(koodit luettu autocom ohjelmalla)
Autoon yritetty vaihtaa airbackin yksikkö mutta niissäkin jotain eroja joten ei ole onnistunut.
Yhdellä korjaamolla olivat vielä hukanneet alkuperäisen boxin.
Mistä lähteä hakemaan vikaa vai onko koko homma aivan toivoton?
Viton airbackin valo ei sammu
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Viton airbackin valo ei sammu
Terve tuloa aiheen pariinRedain kirjoitti:Morjens.
Olen uusi ja hieman koitin etsiä asiaa liittyvää.
Eli auto on 04 takapotku vito.
Auto ostettu avk:lta ja ilkivallan kohteena ollut.
Vihulaiset saaneet aikaan ongelman minne ei ole vielä osattu sanoa korjaus vastausta.
Vikakoodit jotka ei suostu poistumaan:
9077 - VINit vyöjärjestelmien ohjausyksiköissä ja EIS-ohjausyksikössä eivät ole
identtisiä
- Jatkuva
907A - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
9078 - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
9079 - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
(koodit luettu autocom ohjelmalla)
Autoon yritetty vaihtaa airbackin yksikkö mutta niissäkin jotain eroja joten ei ole onnistunut.
Yhdellä korjaamolla olivat vielä hukanneet alkuperäisen boxin.
Mistä lähteä hakemaan vikaa vai onko koko homma aivan toivoton?
Alku on helppo ensimäisenä heitä se autocom
(arvomme seuravan koodin testeri)
Mahdolisimman kauas autosta
Minkä jälkeen hankiutua jonnekin missä
Näistä ymmäretään edes sen verran
Että ei millää autocomila koiteta homaa
Ja varsinkaan ei hukata osia
Onhan se uusi osa saman merkinen kuin vanha
Jos on niin ei pitäis olla mitään ongelmaa
Koodailemalla litanut näitä paljon uusia sekä käytetyjä autosta toiseen
Ilman onkelmia, hiukan eri työkalut oltava tapauksesta riipuen)
Juttua näistä Myös tuolla mese fi
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Viton airbackin valo ei sammu
Kuten sanoin.CDI203 kirjoitti:Terve tuloa aiheen pariinRedain kirjoitti:Morjens.
Olen uusi ja hieman koitin etsiä asiaa liittyvää.
Eli auto on 04 takapotku vito.
Auto ostettu avk:lta ja ilkivallan kohteena ollut.
Vihulaiset saaneet aikaan ongelman minne ei ole vielä osattu sanoa korjaus vastausta.
Vikakoodit jotka ei suostu poistumaan:
9077 - VINit vyöjärjestelmien ohjausyksiköissä ja EIS-ohjausyksikössä eivät ole
identtisiä
- Jatkuva
907A - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
9078 - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
9079 - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
(koodit luettu autocom ohjelmalla)
Autoon yritetty vaihtaa airbackin yksikkö mutta niissäkin jotain eroja joten ei ole onnistunut.
Yhdellä korjaamolla olivat vielä hukanneet alkuperäisen boxin.
Mistä lähteä hakemaan vikaa vai onko koko homma aivan toivoton?
Alku on helppo ensimäisenä heitä se autocom
(arvomme seuravan koodin testeri)
Mahdolisimman kauas autosta
Minkä jälkeen hankiutua jonnekin missä
Näistä ymmäretään edes sen verran
Että ei millää autocomila koiteta homaa
Ja varsinkaan ei hukata osia
Onhan se uusi osa saman merkinen kuin vanha
Jos on niin ei pitäis olla mitään ongelmaa
Koodailemalla litanut näitä paljon uusia sekä käytetyjä autosta toiseen
Ilman onkelmia, hiukan eri työkalut oltava tapauksesta riipuen)
Juttua näistä Myös tuolla mese fi
Auto ollut korjaamolla (merkkihuollossa mm. MB-Pori) ja muutamassa ohjelmointi paikassa.
Autoon ON vaihdettu alkuperäinen mersun oma airback yksikkö ja ei siltikään toimi.
On myös käytetty yksikköä Elehuollossa jossa boxi on ollut koodattavana.
Luulisin että siellä osattaisiin ja saataisiin koodattua mutta ei.
Viat eivät lähde eikä saa airbackin valoa sammumaan.
Eli onko enää vaihtoehtoja korjaukseen vaikka koodit onkin luettu kotona autocomilla?
Re: Viton airbackin valo ei sammu
Tuohon voisi staarilla koittaa, että ottaa tuon uutena käyttöohjainlaitteen käyttöön ja tekee kaikki asetukset manuaalisesti staarilla.Redain kirjoitti:Kuten sanoin.CDI203 kirjoitti:Terve tuloa aiheen pariinRedain kirjoitti:Morjens.
Olen uusi ja hieman koitin etsiä asiaa liittyvää.
Eli auto on 04 takapotku vito.
Auto ostettu avk:lta ja ilkivallan kohteena ollut.
Vihulaiset saaneet aikaan ongelman minne ei ole vielä osattu sanoa korjaus vastausta.
Vikakoodit jotka ei suostu poistumaan:
9077 - VINit vyöjärjestelmien ohjausyksiköissä ja EIS-ohjausyksikössä eivät ole
identtisiä
- Jatkuva
907A - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
9078 - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
9079 - SRS- ja EIS-ohjausyksikköön tallennetut koodit eivät ole identtisiä
- Jatkuva
(koodit luettu autocom ohjelmalla)
Autoon yritetty vaihtaa airbackin yksikkö mutta niissäkin jotain eroja joten ei ole onnistunut.
Yhdellä korjaamolla olivat vielä hukanneet alkuperäisen boxin.
Mistä lähteä hakemaan vikaa vai onko koko homma aivan toivoton?
Alku on helppo ensimäisenä heitä se autocom
(arvomme seuravan koodin testeri)
Mahdolisimman kauas autosta
Minkä jälkeen hankiutua jonnekin missä
Näistä ymmäretään edes sen verran
Että ei millää autocomila koiteta homaa
Ja varsinkaan ei hukata osia
Onhan se uusi osa saman merkinen kuin vanha
Jos on niin ei pitäis olla mitään ongelmaa
Koodailemalla litanut näitä paljon uusia sekä käytetyjä autosta toiseen
Ilman onkelmia, hiukan eri työkalut oltava tapauksesta riipuen)
Juttua näistä Myös tuolla mese fi
Auto ollut korjaamolla (merkkihuollossa mm. MB-Pori) ja muutamassa ohjelmointi paikassa.
Autoon ON vaihdettu alkuperäinen mersun oma airback yksikkö ja ei siltikään toimi.
On myös käytetty yksikköä Elehuollossa jossa boxi on ollut koodattavana.
Luulisin että siellä osattaisiin ja saataisiin koodattua mutta ei.
Viat eivät lähde eikä saa airbackin valoa sammumaan.
Eli onko enää vaihtoehtoja korjaukseen vaikka koodit onkin luettu kotona autocomilla?
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Viton airbackin valo ei sammu
Virtalukko ym. osia vaihdettu joskus eri autosta ? Kummassa noista on oikea VIN testerin mukaan ?
oulaistenliikenne.fi
Re: Viton airbackin valo ei sammu
Hyvä pointti, kun ei tiedä mitä tehty.dealer kirjoitti:Virtalukko ym. osia vaihdettu joskus eri autosta ? Kummassa noista on oikea VIN testerin mukaan ?
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan