MB VITO W638 cdi

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jomppa94
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: To 09.07.2015 18:09

MB VITO W638 cdi

Viesti Kirjoittaja jomppa94 »

VITU ei käynnisty enää, vika ilmeni ekaa kertaa kesken ajon siten että tulin risteykseen aloin hiljentää päästin kaasun niin sammu siltä istumalta ei lähteny käyntiin vasta kun 15min jäähdyttelyn jälkeen, ton jälkeen alko oireilee jatkuvasti, pysy tyhjäkäynnillä 15-30min ja sammu iteksee jos kaasua piti päällä nii pysy käynnissä mutta sammu kun päästi kaasun eikä taaskaa lähteny vasta ku oli saanu jäähtyä hetken?....
noo nyt ei sano enää mitää ku starttailee... Luettiin vikakoodit ja ilmotti että ilmaa polttoainejärjestelmässä ja kampiakselin tai nokkaakselin asentotunnistin rikki eli osaisko joku sanoa kumpi anturi saattas olevan kyseessä vai onko molemmissa antureissa samanlaiset oireet??

viikko ennen tota ekaa oireilua niin tehot hävisi(voisko johtua siitä että ilmaa järjestelmässä vai noista jommasta kummasta anturista?)

KIITOS JO ETUKÄTEEN. :?: :?: :clap: :clap:
Avatar
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7817
Liittynyt: Ti 14.09.2010 17:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: MB VITO W638 cdi

Viesti Kirjoittaja arska10 »

jomppa94 kirjoitti:VITU ei käynnisty enää, vika ilmeni ekaa kertaa kesken ajon siten että tulin risteykseen aloin hiljentää päästin kaasun niin sammu siltä istumalta ei lähteny käyntiin vasta kun 15min jäähdyttelyn jälkeen, ton jälkeen alko oireilee jatkuvasti, pysy tyhjäkäynnillä 15-30min ja sammu iteksee jos kaasua piti päällä nii pysy käynnissä mutta sammu kun päästi kaasun eikä taaskaa lähteny vasta ku oli saanu jäähtyä hetken?....
noo nyt ei sano enää mitää ku starttailee... Luettiin vikakoodit ja ilmotti että ilmaa polttoainejärjestelmässä ja kampiakselin tai nokkaakselin asentotunnistin rikki eli osaisko joku sanoa kumpi anturi saattas olevan kyseessä vai onko molemmissa antureissa samanlaiset oireet??

viikko ennen tota ekaa oireilua niin tehot hävisi(voisko johtua siitä että ilmaa järjestelmässä vai noista jommasta kummasta anturista?)

KIITOS JO ETUKÄTEEN. :?: :?: :clap: :clap:
Meko varmaan kampiakselin asetotunnistin
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Vastaa Viestiin