W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jusape
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 19.10.2012 16:42
Paikkakunta: Yläne

W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"

Viesti Kirjoittaja jusape »

Moron taasen .
Taasen siis kyse väpästä, ei se sama mistä sitä jarrukilpijuttua kysyin......
Likimain identtinen kulkine kyllä kuitenkin. Siis W210 E270 automaatti farkku vm.2000 nyt kysees.
Ei kiihdy kyllä oikein kovin reippaasti ja kone ei ota kierroksia edes paikallaan, tai vaihteilla 1 tai 2 kuin n.3000rpm ????
Pölläyttää kyl mustaa näkyvästi kun latiskan lattiaan survasee, taikka konehuoneesta sähköpotikasta vaijerin päästä "kaasun" pohjaan painaa ?

Mut ei siis kierrä ku sen n.3000rpm ja ehkä hiukkan nippanappa päälle.....

Omistaja valitteli kyllä jotain "tahmeutta" kulkemisessa tai kiihtyvyydessä.....
Eli ihan selkeesti ei nyt kaikki ole ihan kohdallaan, koneesta uupuu reipas paritonnia kierroksia, ja ilmeisesti ei anna soppaa ( ahtoja ?? ) ihan niinku pitäisi ?

Mitähän helevettiä täs kikottimes oikeen nyt on vialla ??

- Jussi -
Pari Nuffia, DB1410-78, 850-60, Vallu903-81, Allis-Chalmers -63? P-kuormaaja + muuta rompetta tontilla

http://www.konekansa" onclick="window.open(this.href);return false;. net

http://www.nuhvi.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
noroljan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2466
Liittynyt: Ke 04.08.2010 01:36
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"

Viesti Kirjoittaja noroljan »

No se kikotin on vikatilassa. Voi johtua vaikka mistä. Bos nyt vikakoodeilla lähtisi liikkeelle...
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
jusape
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 19.10.2012 16:42
Paikkakunta: Yläne

Re: W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"

Viesti Kirjoittaja jusape »

Mä en näit mesei niin tunne ja mitään läppärii tai muuta "piuhaa" mulla ei ole käytettävissä.....
Jotain vikatilajuttua ittekkin epäilen. Mekaaninen puoli luonnistuu mut toi sähköpuoli ja ohjainsysteemit on sitten täyttä hepreaa.
Enemmän koitan vaan pysyä tuolla traktoreiden ja raskaan kaluston remonteissa ........

Tää on koitettu hiljattain leimata, ja leimaremontteja on tehny parikin eri tyyppiä ennenku mulle tuotiin.
Lähinnä nyt vaan oli jotain jarruja ja etupään koiranluita, mut on kait jotain paikkaakin pohjaan laitettu täs kuukauden sisään .....
Pari Nuffia, DB1410-78, 850-60, Vallu903-81, Allis-Chalmers -63? P-kuormaaja + muuta rompetta tontilla

http://www.konekansa" onclick="window.open(this.href);return false;. net

http://www.nuhvi.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Potifaari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 16.08.2006 16:49
Paikkakunta: Kuopio

Re: W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"

Viesti Kirjoittaja Potifaari »

voisi käväistä katsomassa vikailmoitukset, itse veikkaisin (omassa vehkeessä sama ropleemi) ilmamassamittaria. Niitä suapi netissä aika halvalla ja onpi helppo laitella paikalleen...
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Vastaa Viestiin