om603 turbon kansi vaparin lohkoon
om603 turbon kansi vaparin lohkoon
Käykö om603 turbon kansi om 603 vaparin lohkoon heittämällä? Eroina ainakin esikammiot 1mm isommat ja pakovenat turbossa erisisuksilla. Käykös muut hilppeet vaparin kannesta turbon kanteen. Halkesi vaparin kansi ja olisi aihioksi irtaallaan yksi turbon kansi.
Re: om603 turbon kansi vaparin lohkoon
Olen joskus lähitaannoin laittanu vaparin kannen turboon joten pitäisi käydä toistekki päin ihan heittämällä. Tapaturmako vaparin kannen pilkkoi? Niin muuten...Nokkapukkeja en sekoittelisi kansista toisiin kun kyse on 603:sesta...
Re: om603 turbon kansi vaparin lohkoon
Meni kannentiiviste vaihtoon ja purkaessa yllätyksenä löytyi suuttimen ja ventiilin välistä hiusmurtuma kahdelta sylinteriltä.
Re: om603 turbon kansi vaparin lohkoon
jarpki kirjoitti:Meni kannentiiviste vaihtoon ja purkaessa yllätyksenä löytyi suuttimen ja ventiilin välistä hiusmurtuma kahdelta sylinteriltä.
Välttämättä ei silti o halki silleen et vesitilaan tms. vuotaisi.
Re: om603 turbon kansi vaparin lohkoon
Joo sekin on totta, pitänee koeponnistaa venttiilipajalla ja tekee turbon kannesta sitten mikäli on kanavaan asti halki.
Re: om603 turbon kansi vaparin lohkoon
voi vaihtaa kannet ihan päikseen, jos on tarvetta. esikammiot tosiaan isommat turbossa ja pakoventtiileissä muistaakseni natriumia sisällä.
mulla oli yksi kansi, missä oli joka sylinterissä halkeemat esikammiosta venttiileihin. silti vain yksi oli puhki asti. eli yksi pieni halkeema ei välttämättä haittaa mitään.
mulla oli yksi kansi, missä oli joka sylinterissä halkeemat esikammiosta venttiileihin. silti vain yksi oli puhki asti. eli yksi pieni halkeema ei välttämättä haittaa mitään.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: om603 turbon kansi vaparin lohkoon
Kansi ponnistettu ja halki kahdelta pytyltä ventiilin ja suuttimen välistä pakokanavaan asti.