Moikka,
Löytyisikö apuja; autosta akku tyhjä, eli ei tietenkään starttaa, mutta kun laittaa apuvirtaa sinne apukuskin lattian alla oleviin mutterin kantoihin, niin kaikki sähköt pelaavat nätisti. MUTTA kun koittaa startata, niin kuuluu vain klik-klik.
Olisko neuvoja mitä seuraavaksi koitetaan?
-Nixu
W220 (S320, 1999) starttiongelma
W220 (S320, 1999) starttiongelma
<<< Nixu >>>
W210 E220D Classic, 1999 (ex)
W220 S320 Lang, 1999 (ex)
S210 E220D Elegant, 2002
S211 E220D Classic, 2006
S212 E350 BT 4Matic, 2014
W210 E220D Classic, 1999 (ex)
W220 S320 Lang, 1999 (ex)
S210 E220D Elegant, 2002
S211 E220D Classic, 2006
S212 E350 BT 4Matic, 2014
Re: W220 (S320, 1999) starttiongelma
No vaihda nyt sinne takakonttiin täysi akku tai lataa se, jos on vielä kunnossa oleva. Se tyhjä akku imee nyt kaiken virran. Vai onko se jo vaihdettu?
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Re: W220 (S320, 1999) starttiongelma
Moi,
Olen ymmärtänyt että siellä olisi diodi välissä, ettei sieltä jalkatilasta menisi virtaa akulle(?) Ehkä olen väärässä, pitää siis kokeilla tuotakin.
Kiitos!
Olen ymmärtänyt että siellä olisi diodi välissä, ettei sieltä jalkatilasta menisi virtaa akulle(?) Ehkä olen väärässä, pitää siis kokeilla tuotakin.
Kiitos!
<<< Nixu >>>
W210 E220D Classic, 1999 (ex)
W220 S320 Lang, 1999 (ex)
S210 E220D Elegant, 2002
S211 E220D Classic, 2006
S212 E350 BT 4Matic, 2014
W210 E220D Classic, 1999 (ex)
W220 S320 Lang, 1999 (ex)
S210 E220D Elegant, 2002
S211 E220D Classic, 2006
S212 E350 BT 4Matic, 2014
Re: W220 (S320, 1999) starttiongelma
Ei siellä mitään ole välissä 70mm2 kaapeli menee jalkatilasta suoraan kontiin akulle... Ota akunkenkä irti kun lataat akkua, muuten auto imee kaiken virran ja kokoajan alijännitettä autossa (voi hajottaa herkimpiä laitteitta), jos pienellä laturilla lataa.
Etusamista (Johon menee sieltä jalkatilasta kaapeli) joskus latasin akkua 4A laturilla, että saisin kontin auki, niin oli pakko ottaa PSE-pumpulta sulake irti, kun muuten se imi kaiken virran mitä laturista tuli ja silti ei riittänyt virta avaamaan konttia. ja tässä autossa oli tietenkin kontin avainlukko rikki
Etusamista (Johon menee sieltä jalkatilasta kaapeli) joskus latasin akkua 4A laturilla, että saisin kontin auki, niin oli pakko ottaa PSE-pumpulta sulake irti, kun muuten se imi kaiken virran mitä laturista tuli ja silti ei riittänyt virta avaamaan konttia. ja tässä autossa oli tietenkin kontin avainlukko rikki
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Re: W220 (S320, 1999) starttiongelma
Ja tietty pitää muistaa kunnolliset kaapelit! Omani oli 16 neliöistä "paukkista", ja tuntui kaapelit vain lämpeävän. Kävin Motonetistä jykevät leuat ja töistä "lainasin" 70mm2 kaapelia...ja sillä setupilla lähti heti käyntiin!
Seuraavana onkin sitten "AIRMATIC: STOP!! Car too low!" vika...
Seuraavana onkin sitten "AIRMATIC: STOP!! Car too low!" vika...
<<< Nixu >>>
W210 E220D Classic, 1999 (ex)
W220 S320 Lang, 1999 (ex)
S210 E220D Elegant, 2002
S211 E220D Classic, 2006
S212 E350 BT 4Matic, 2014
W210 E220D Classic, 1999 (ex)
W220 S320 Lang, 1999 (ex)
S210 E220D Elegant, 2002
S211 E220D Classic, 2006
S212 E350 BT 4Matic, 2014