Eli ongelmana on se että startatessa auto käy noin 10sek normaalisti, jolloinka moottori alkaa yskimään ja pikkuhiljaa kierrokset katoaa ja auto sammuu. Yleensä toisella tai kolmannella kerralla auto rupeaa käymään normaalisti sammumatta, mutta kun moottori on kuuma, niin jälleen alkaa yskiminen ja meinaa sammua. Kierrokset pysyy tasaisena ainoastaan kaasua painamalla, välillä röpöttää vaan ja ei meinaa ottaa kierroksia 2sek aikana, kun painaa kaasua, jonka jälkeen yskiminen loppuu ja kierrokset kasvaa.
Autoni oli huollossa pari viikkoa sitten, jolloinka vaihdettiin uusi katalysaattori ja putsattiin sytytyksen osat. Huollon jälkeen nämä oireet alkoivat ja en ole enää ajanu tällä autolla, kun jätti liikennevaloihin keskellä ruuhkaista päivää. Ei käynistyny enää startista, jonka jälkeen piti tilata hinuri. Kylmänä lähtee normaalisti käyntiin.
Missä voi olla vika?
W124 300 24 CE ei pysy käynnissä
Re: W124 300 24 CE ei pysy käynnissä
Käyt perusteelliseti läpi huohotin letkut,kumikaukalo...sitten yj-rele tinaus.
Kannattaa käydä ihan forumilta löytyvien ohjeiden mukaisesti kaikki paikat ja kone taas toimii pitkään ilman murheita.
Kannattaa käydä ihan forumilta löytyvien ohjeiden mukaisesti kaikki paikat ja kone taas toimii pitkään ilman murheita.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 300 24 CE ei pysy käynnissä
Kiitos vinkeistä! Mitkä huohotinletkut olisi kyseessä? Olisiko mahdollista saada linkkejä kyseisiä operaatioita varten, koska ite en millää meinaa löytää googlettamalla...
Re: W124 300 24 CE ei pysy käynnissä
Määränjakaja ylös ja sieltä näetkin minne niitä menee...tutki kunto ja tilaa sitä mukaa oikeat...niissä on mb numerosarja.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-