w212 220
Re: w212 220
On. Ei tiedä kummassa päässä, molemmissa on anturit.
Re: w212 220
Sama teksti tuli tänään itellenikin.mese320 kirjoitti:Syttyi tollanen teksti Check brake pad wear ? Onko jarrupalat loppu ? Onko etu vai taka akselilta ? MB w212 220 vm.2014
Mercedes s212 350cdi 4matic 2012
Re: w212 220
Sama viesti tuli mullekin. Voiko olla, että jarrupalat OK, mutta vaan anturissa vikaa ja vikailmoitus olisi turha?
Re: w212 220
Kyllä palat voi olla ok ja esim. tunnistimen piuhavika mahdollinen.marjahin kirjoitti:Sama viesti tuli mullekin. Voiko olla, että jarrupalat OK, mutta vaan anturissa vikaa ja vikailmoitus olisi turha?
Tuskin aiheeton ilmoitus, joten palat syyniin...
Re: w212 220
Mitäpäs jos katsois ne sisemmätpalat missä anturit 1kpl/akseli on että kuinkaspaljon siellä pintaa jäljellä ja samalla näkee sen anturin piuhan ettei ole ottanut esim vanteeseen tai jarrulevyyn kiinni ja mennyt poikki
Re: w212 220
Kulumisanturi on siten asetettu palaan, että pintaa on vielä 4..5 mm eli melkein puolet, kun valo syttyy. Itse laitoin johdot yhteen ja ajoin vielä 15 tkm ennenkuin vaihdoin palat. Vielä oli 3 mm. Riippuu toki ajotyylistä
Re: w212 220
Voihan siellä olla palaa vaikka kuinkapaljon jos levyt vedetty sellaselle reunukselle että syö palasta uraan montamilliä niin valo syttyy aikaiseen
Kovajätkähän koodaa pois tollaset turhakkeet ja ajaa niinkauan että metallimetalliavasten kirskumista niin tietää vaihtaa palat ja levyt
Kovajätkähän koodaa pois tollaset turhakkeet ja ajaa niinkauan että metallimetalliavasten kirskumista niin tietää vaihtaa palat ja levyt