Hyvää iltaa arvon raadille.
Ajelin tossa töistä kotiin ja vaihteistossa rupesi tapahtumaan kummia. Hiljensin maantieltä risteykseen 80 kmh vauhdista. Alasvaihto antoi odottaa itseään ja pienen jurinan jälkeen vaihtui töksähtäen. Tämän jälkeen kiihdyttäessä jokin luisti railakkaasti (turbiini?). Kevyellä kaasulla kierrokset nousi 2k ja nopeus hitaasti nousi kierrosten pysyessä samassa. Vaihdot isommalle kohtuu siistejä, mutta alas töksähtäen. Pakki ei meinaa mennä päälle. D menee kolauksen kera.
Auto w204 180cdi 2012 7g automaatti 320tkm mittarissa. Vikavalo sytty hetken oireilun jälkeen, jonka jälkeen ei myöskään vaihda kakkosta isommalle
Uskaltaako autoa edes ajaa huoltamolle? Tiedän että spekulointi ilman staria ja osaavaa käyttäjää lienee turhaa, mutta se voisi rauhoittaa pettynyttä mersumiestä. Onko muita vaihtoehtoja kun viedä veholle pääkaupunkiseudulla tai lähiympäristössä. Kiitos ja anteeksi.
7gtronic todella paha nykiminen
Re: 7gtronic todella paha nykiminen
Voisi olla turbiinin pyörimisnopeus anturi. Siitä pitäisi jäädä selkeä vikakoodi. Eli starilla koodit vaan. Laita tänne, niin ehkä joku saa kiinni viasta. Ja osaa neuvoa eteenpäin.
Jos vika on johdinlevyssä, ei korjaus välttämättä ole kovin kallis.
Johdinlevyn pystyy korjaamaan edullisestikin.
Jos vika on johdinlevyssä, ei korjaus välttämättä ole kovin kallis.
Johdinlevyn pystyy korjaamaan edullisestikin.
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Re: 7gtronic todella paha nykiminen
Maanantaina saan auton pajalle ja starin äärelle. Onko kellään kokemuksia johdinlevyjen korjauksesta jos siihen tullaan? Missä teetit, mitä makso ja oliko pitkäkin prosessi?simosami kirjoitti:Voisi olla turbiinin pyörimisnopeus anturi. Siitä pitäisi jäädä selkeä vikakoodi. Eli starilla koodit vaan. Laita tänne, niin ehkä joku saa kiinni viasta. Ja osaa neuvoa eteenpäin.
Jos vika on johdinlevyssä, ei korjaus välttämättä ole kovin kallis.
Johdinlevyn pystyy korjaamaan edullisestikin.