Kertokaahan viisaammat missä mahtaa olla vika kun ML270 ei lukitse turbiinia missään vaiheessa? Starin kanssa ajeltu ja käskyä tälle ei näytä tulevan.
Tyhjänä ajettaessa ei vikakoodeja tule, mutta kärryn kanssa tulee luistosta.
W163 turbiini ei lukitse
Re: W163 turbiini ei lukitse
Jotkut mallit ei koskaan lukitse turbiinia täysin, tuo on muistaakseni yksi niistä.
Luistoa rajoitetaan kyllä.
Jos ei kerran tule käskyäkään, niin se varmistaa asian (Paitsi jos käsky jää vikatilan tai sopivan vikakoodin takia tulematta).
Luistoasiaan kannattaa suhtautua vakavasti, oli se sitten todellista luistoa tai anturisekoilua/öljyä TCU:ssa tmv...
Oliko kyseessä liiallinen turbiinin luisto, vai jonkin kytkinpakan yhteydessä?
Pitäisi pukata vapaalle ja vikatilaan aika vikkelään, jos luisto on muuala kuin turbiinissa.
Luistoa rajoitetaan kyllä.
Jos ei kerran tule käskyäkään, niin se varmistaa asian (Paitsi jos käsky jää vikatilan tai sopivan vikakoodin takia tulematta).
Luistoasiaan kannattaa suhtautua vakavasti, oli se sitten todellista luistoa tai anturisekoilua/öljyä TCU:ssa tmv...
Oliko kyseessä liiallinen turbiinin luisto, vai jonkin kytkinpakan yhteydessä?
Pitäisi pukata vapaalle ja vikatilaan aika vikkelään, jos luisto on muuala kuin turbiinissa.
Re: W163 turbiini ei lukitse
ML turbiinilukko pelaa vasta jossain päälle satasessa, jos pelaa.
oulaistenliikenne.fi
Re: W163 turbiini ei lukitse
Ei oikein rajoita myöskään luistoa. Esim 90kmh vakkari päällä moottoritiellä kierrokset nousee mäkeen tultaessa noin 800-900. Tuntuu jotenkin paljolta? Pystyykö tuota luiston määrää muuttamaan ohjelmallisesti?
Re: W163 turbiini ei lukitse
Pysyy, osaava tekijä kiristä sitä moottorin teho-ohjelmoinnin yhteydessä.
Tuikkuun yhteyttä.
Tuikkuun yhteyttä.