Tässä vielä UK Mersufoorumilta löytynyt kuva W211 mallin xenon valojen kytkimestä valokuvion tasaukseen.
Tunnettiin siellä myös "tourist mode lever" nimellä.
Kuva ei nyt tullut näkyviin, mutta tuosta
https://aijaa.com/H5l07q" onclick="window.open(this.href);return false;
Mersut Japanista tekniikkakeskustelu
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 21
- Liittynyt: Ma 02.07.2018 10:09
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 21
- Liittynyt: Ma 02.07.2018 10:09
Re: Mersut Japanista tekniikkakeskustelu
Jatketaanpa vielä tyyppikilpi asiassa.
Jos rekisteröintikatsastuksessa käytetään japanimassoja, niin eikös siitä seuraa myös pienemmät akselimassat
ja tämä taas vaikuttaa peräkärryn painoon jatkossa?
Kuinka akselimassat lasketaan?
Jos rekisteröintikatsastuksessa käytetään japanimassoja, niin eikös siitä seuraa myös pienemmät akselimassat
ja tämä taas vaikuttaa peräkärryn painoon jatkossa?
Kuinka akselimassat lasketaan?
Re: Mersut Japanista tekniikkakeskustelu
Perävaunumassaksi tuli 0 vaikka massatarraan tuli sekin tieto... Toki koko koukku puuttuu joten tässä tapauksessa sillä ei ole väliä.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D