M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: La 18.08.2012 14:45
- Paikkakunta: Savonlinna
M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Elikkäs mielessä kävi tämmöinen villi visio ahtaa m111 1.8 litrainen, mutta epäilystä herättää sisuskalujen kesto ja mahdolliset muut komplikaatiot.
Tässä nyt muutaman päivän googletellut infoa ja kestävämpiä osia mutta aika heikosti on mitään tietoa löytynyt.
Jos kellään on kokemusta/tietoa aiheesta niin ottaisin mieluusti Vinkkejä vastaan!
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
Tässä nyt muutaman päivän googletellut infoa ja kestävämpiä osia mutta aika heikosti on mitään tietoa löytynyt.
Jos kellään on kokemusta/tietoa aiheesta niin ottaisin mieluusti Vinkkejä vastaan!
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Eihän noi ole kalleita koneita vaikka räjähtääkin mutta kompressorin kone on jo lohkoa myöten vahvempi...toki halvin viritys olisi sulla 2.3 koneen vaihto sinne tai ihan kompressori kone...toki sähköt tuottaa ongelmia
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: La 18.08.2012 14:45
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Kestävyys tosissaan tässä aiheuttaa päänrapsutuksia.
Sähköt todennäköisesti tullaan toteuttamaan megalla tai jollain muulla vastaavalla tuotteella.
Sähköt todennäköisesti tullaan toteuttamaan megalla tai jollain muulla vastaavalla tuotteella.
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Eli kiertokanget on yleensä mitkä antautuu ekaksi mutta kompurakoneen kanget jos vaan iskunpituus täsmää e.i on sama kampura kuin isoimmissa.
Tota että onko cdi kanki sama pitää verrata...se kyllä kestää tai vanhemman turbokoneisen .
Mutta toi kompura kone onlisi paras siihen ahtamis juttuun kun lohkokin on vahvistettu ja sisuskalut.
Tota että onko cdi kanki sama pitää verrata...se kyllä kestää tai vanhemman turbokoneisen .
Mutta toi kompura kone onlisi paras siihen ahtamis juttuun kun lohkokin on vahvistettu ja sisuskalut.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Millaista tehoa tavoittelet? Mielestäni helpoin tapa kohtuulliseen tehonlisäykseen on vaihtaa 2-litrainen (111.944) tai 2,3-litrainen (111.975) kone 1,8-litraisen tilalle. Näistä on otettu tehtaalla hieman yli 140 kW (190 hv) ja ne kestävät helposti 190 kW (260 hv). Käytettyjä koneita löytyy purkaamoista kohtuuhintaan.tomppaw202 kirjoitti:Elikkäs mielessä kävi tämmöinen villi visio ahtaa m111 1.8 litrainen, mutta epäilystä herättää sisuskalujen kesto ja mahdolliset muut komplikaatiot.
Tässä nyt muutaman päivän googletellut infoa ja kestävämpiä osia mutta aika heikosti on mitään tietoa löytynyt.
Jos kellään on kokemusta/tietoa aiheesta niin ottaisin mieluusti Vinkkejä vastaan!
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: La 18.08.2012 14:45
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
200-300hp olisi tavoitteena ottaa näin alkuun ainakin.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: La 18.08.2012 14:45
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
M104 koneesta pitäisi kanget olla käypäiset partslinkin mukaan, ainakin siellä ilmoitettujen mittojen mukaan.
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Nekin on vaparin kanget...pitäis olla vähintään kompuran kanget tai mittailla cdi kankia vs moniventtiili turbon kankia.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
M103 ja m104 koneiden kiertokanget pitäis kestää lähes 600hp että eiköhän ne neloskoneessa kestä sen mitä muu moottori
S203 200cdi -02
W124 3.0 -88
Ex:
S203 2.7-02, W124 2.3 -92,W201 2.0 -89, s203 1.8 - 01, c124 3.0 -92, s124 2.3 -90, w124 2.6 -91,w124 3.0 -89, w202 1.8 -94, s124 2.5 -89, w201 2.0 -90, c124 3.0 -91, s124 3.0 -89, s124 2.3 -90, w201 3.0 -89, w201 2.0 -89, c123 2.3 -80
-Se on ehkä ruma ja romu, mut oma ja kokonaan maksettu-
W124 3.0 -88
Ex:
S203 2.7-02, W124 2.3 -92,W201 2.0 -89, s203 1.8 - 01, c124 3.0 -92, s124 2.3 -90, w124 2.6 -91,w124 3.0 -89, w202 1.8 -94, s124 2.5 -89, w201 2.0 -90, c124 3.0 -91, s124 3.0 -89, s124 2.3 -90, w201 3.0 -89, w201 2.0 -89, c123 2.3 -80
-Se on ehkä ruma ja romu, mut oma ja kokonaan maksettu-
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: La 18.08.2012 14:45
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Sillä pähkäilin noita m104 koneen kankia, kun niitä näkyisi löytyvän h-profiilina aika helpostikin tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta.
Ei ainakaan niistä jäisi enää moottorin kestävyys kiinni.
Ei ainakaan niistä jäisi enää moottorin kestävyys kiinni.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: La 18.08.2012 14:45
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Onkos kellään tietoa toimiiko originaali kampiakselin asento anturi esim. megasquirtin kanssa, vai pitääkö tehdä erillisen triggeripyörän kanssa kampiakselin asennon tunnistus?
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Oletko lukenut mega sqruit netti sivustoa?
Esim...nm Kynsi on laitellut mersuihin megoja...toki on täälläkin megan laittajia mutta käykö he täällä kovin usein?
Esim...nm Kynsi on laitellut mersuihin megoja...toki on täälläkin megan laittajia mutta käykö he täällä kovin usein?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: La 18.08.2012 14:45
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: M111 kysymyksiä jälki ahtamisesta
Pitääpä käydä lueskelemassa mitä siellä Megan sivuilla sanotaan