W124 722.4 hävittää nelosen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
DeadInside
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 274
Liittynyt: La 26.05.2012 18:02
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

W124 722.4 hävittää nelosen

Viesti Kirjoittaja DeadInside »

Hei.

Elikkäs 722.4 laatikko ja sen oikealla kyljellä on vaalea muoviosa, ilmeisesti painesäädin tms? Sen juuresta vuotaa öljyä. Ja koska se vuotaa öljyä niin kuumana tiputtaa neloselta vapaalle, ja sitten ei enää saakkaan nelosta päälle.

Vai voiko ongelma nelosen kanssa johtua tuosta säätimestä, että tarvitseeko vaihtaa?

Miten säätimen vuotaminen, joutuuko irroittamaan öljypohjan vai kuinka?

Nelosen putoaminen pelistä voi varmasti myös vain olla sitä että öljyä on liian vähän, koska sitä vuotaa.
Late Lapista.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 151
Liittynyt: To 26.06.2014 08:05

Re: W124 722.4 hävittää nelosen

Viesti Kirjoittaja Late Lapista. »

Et sitten osannut nostaa edes öljytikkua ! Käänny jonkun asiantuntijan puoleen, älä koske itsee mihinkään säätimiin !

Late Lapista.
DeadInside
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 274
Liittynyt: La 26.05.2012 18:02
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: W124 722.4 hävittää nelosen

Viesti Kirjoittaja DeadInside »

Late Lapista. kirjoitti:Et sitten osannut nostaa edes öljytikkua ! Käänny jonkun asiantuntijan puoleen, älä koske itsee mihinkään säätimiin !

Late Lapista.
Jossei ole mitään fiksua sanottavaa aiheeseen, niin kannattaako sanoa mitään.

Neljässä autossa jotka pihalla ovat niin mittatikut eivät näytä mitään fiksua, aivan turha siitä seurata öljynmäärää.
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: W124 722.4 hävittää nelosen

Viesti Kirjoittaja atlas »

Yleensä jos potkaisee jonkin vaihteen pois niinkuin totesitkin niin on öljyn vähyytä.
Kyllä itse olen saanut järkevää tulosta tikusta kun ei heti vetäise tikkua kun se pohjaa vaan odotat hieman ja kun se käy tyhjä käyntiä paikallaan jonkin aikaa on tikun putkestakin kaikki valunut ja taso on stabiili.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
DeadInside
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 274
Liittynyt: La 26.05.2012 18:02
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: W124 722.4 hävittää nelosen

Viesti Kirjoittaja DeadInside »

atlas kirjoitti:Yleensä jos potkaisee jonkin vaihteen pois niinkuin totesitkin niin on öljyn vähyytä.
Kyllä itse olen saanut järkevää tulosta tikusta kun ei heti vetäise tikkua kun se pohjaa vaan odotat hieman ja kun se käy tyhjä käyntiä paikallaan jonkin aikaa on tikun putkestakin kaikki valunut ja taso on stabiili.
Jepulis. Ja kun lisäsin öljyä litran, niin sitten puski sen pihalle tuosta painemötikän juuresta, suoraan kuumalle pakoputkelle. Kyllä takana tulijoilla mahtoi olla hauskaa.
Vastaa Viestiin