Tässä vaiheessa iski paniikki. Äkkiä sulake irti kompressorilta! Mutta kun itsellä ei ollut mitään hajua missä se edes on. No seuraava ajatus, että kompressorin rele irti. Sen olin sentään vaihtanut noin vuosi sitten, joten tiesen missä se on. Ehdin juuri aukaista konehuoneessa sijaitsevan sulake-/relerasian kun kompressori sammui itsekseen. Star:in uudelleen käynnistys ja kaikki toimi hyvin ja sain korkeuden kalibroitua. Seuraavat kaksi käynnistystä ja tuli mittariston näyttöön auton kuva, jossa nuoli ylöspäin ja teksti "Visit workshop!" sinisellä pohjalla. Noiden kahden käynnistyksen jälkeen ei ole tullut enää mitään ilmoitusta näyttöön eikä vikakoodeja ole vielä ehditty lukea uudelleen.
Kyseisestä episodista heräsi muutama kysymys asiantuntijoille Airmatic:ista:
- 1. Kestääkö ilmajousi kompressorin tuottaman maksimipaineen, vai aiheutuuko ylläkuvatusta episodista jouselle pysyvää vauriota?
- 2. Onko kompressori/järjestelmä varustettu varoventtiilillä, joka rajoittaa järjestelmän maksimipaineen esim. kompressorin releen hirttäessä kiinni?
- 3. Onko kompressorissa PTC-vastusta, jolla kompressorin kuumeneminen voidaan havaita ja kompressori sulkea (myös testerin ollessa kiinni)?
- 4. Valvooko kompressoria ohjaava ohjainlaite kompressorin päälläoloaikaa mitenkään, vai voiko ohjaamalla (auto tai testeri) polttaa kompressorin moottorin?