M112.941 Puolat/ECU
M112.941 Puolat/ECU
Kärsiikö koneen käydessä ottaa puolalta tulpanjohdot tai ensiöpuolenliittimen irti vai vaurioituuko puola tai ECU.
Pitäis selvitellä mikä sylinteri on pois pelistä kun ei pyöri kaikilla.
Pitäis selvitellä mikä sylinteri on pois pelistä kun ei pyöri kaikilla.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: M112.941 Puolat/ECU
Voiko pakosarjasta kokeilla mikä lähtö ei lämpene?
toi liittimen irti otto...en kyllä usko että noin herkästi hajoaisi ecu.
entäs jos otat tulppia pois ja väristä tutkit..toki taitaa olla aika työläitä tässä moottorissa irroitella noita.
toi liittimen irti otto...en kyllä usko että noin herkästi hajoaisi ecu.
entäs jos otat tulppia pois ja väristä tutkit..toki taitaa olla aika työläitä tässä moottorissa irroitella noita.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: M112.941 Puolat/ECU
Entä jos laittaa starin kiinni ja katsoo.
Re: M112.941 Puolat/ECU
Eipä star näyttänyt minun käyttäjätaidoillani enää mitään vikakoodeja kun olin kuitannut entiset koodit pois ja koneen käytessä scannasin koodit uudelleen.
Täytyy varmaankin sään salliessa lyödä star taas kiinni ja opiskella käyttöä kun on nyt tuo hyvä harjoittelukohde.
Ei vaan huvittaisi tehdä lisää tuhoja kun pitäisi tuo saada liikenteeseen.
Täytyy varmaankin sään salliessa lyödä star taas kiinni ja opiskella käyttöä kun on nyt tuo hyvä harjoittelukohde.
Ei vaan huvittaisi tehdä lisää tuhoja kun pitäisi tuo saada liikenteeseen.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: M112.941 Puolat/ECU
Nyt on taas Starilla tutkailtu ja näyttää sytytyskatkoja kaikille vasemmanpuolen sylintereilla ja oikealle ei ollenkaan.
Eli vikakoodit P0300, P0304, P0305, P0306 ja kaikki nuo lisämaininnalla katalysaattoria vaurioittavia.
Mikä p..u tässä nyt mättää. Onko kellään Star gurulla intoa tulla paikanpäälle tutkimaan?
Eli vikakoodit P0300, P0304, P0305, P0306 ja kaikki nuo lisämaininnalla katalysaattoria vaurioittavia.
Mikä p..u tässä nyt mättää. Onko kellään Star gurulla intoa tulla paikanpäälle tutkimaan?
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: M112.941 Puolat/ECU
Olevinaan täällä ollut samanlaisia juttuja....pitäisi etsiä...tuli mieleen myös jos yhteinen maatto näillä puolilla?
Tuli mieleen jos katti tukossa ...älyääkö ja tekeekö se sitten katkotsia tuon tiimoilta ?
Tuli mieleen jos katti tukossa ...älyääkö ja tekeekö se sitten katkotsia tuon tiimoilta ?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: M112.941 Puolat/ECU
Olisko kellään tiedossa tai helposti mitattavissa pakoputken halkaisija ennen ja jälkeen katin kyseessä vasenputki. Potilas on S210 4-Matic 112.941 moottorilla vm.1998.
Ollut ulkona paskamainen keli tunkata auto ylös ja ryömiä alle mittailemaan.
Huomenna tarkoitus käydä Motonetilta hakemassa tarvikekatti ja sään salliessa ottaa putki irti ja hitsailla katti paikoilleen.
Vielä jos tietäis paikoillaan olevan katin pituuden.
Ollut ulkona paskamainen keli tunkata auto ylös ja ryömiä alle mittailemaan.
Huomenna tarkoitus käydä Motonetilta hakemassa tarvikekatti ja sään salliessa ottaa putki irti ja hitsailla katti paikoilleen.
Vielä jos tietäis paikoillaan olevan katin pituuden.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: M112.941 Puolat/ECU
Samantapasia oireita täällä.
Minun autossa oli ilmamäärä mittari rikki. Kylmänä toinen puoli mottia ei toiminut ja
katalysaattorin sisukset oli mennyt murusiksi.
Vaihdoin uuden IMM:n niin käynti tuli kuntoon.
Melkin heti vaihdoin myös uuden(motonetin) katalysaattorin samalle puolelle.
Kun nyrkillä iski rikkinäiseen katalysaattoriin, niin helinä kuului.
Minun autossa oli ilmamäärä mittari rikki. Kylmänä toinen puoli mottia ei toiminut ja
katalysaattorin sisukset oli mennyt murusiksi.
Vaihdoin uuden IMM:n niin käynti tuli kuntoon.
Melkin heti vaihdoin myös uuden(motonetin) katalysaattorin samalle puolelle.
Kun nyrkillä iski rikkinäiseen katalysaattoriin, niin helinä kuului.
MB E320_ 97
MB C200 _97
Mustang 4,6_ 07
MB C200 _97
Mustang 4,6_ 07