Eli alkaa pännimään toi ce:n hammaskaaren jatkuva korjaus.Sedanista on hammastus sama mutta kapeampi ja ei kestä pitkään.
Joku täällä kertoi polttaneensa kovemmasta materiaalista kaiketi tietokone ohjatulla polttoleikkurilla jossakin uudet kaaret jotka hitsataan entisen tilalle.
Voisiko jollakin olla kaavoja tai jopa poltettu kaari hyllyssä...tai joku voisi kertoa missä olisi tälläinen leikkaamo joka tekee siitä tarkkaa jälkeä vai onnistuuko se ihan missä vain?
Kiitos
CE lasin nostajan hammaskaari
CE lasin nostajan hammaskaari
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: CE lasin nostajan hammaskaari
Olisko vanhaa lähettää mallina?
Tässä kylillä on ihan oikea leikkaamo. Mitäköhän se plasmaleikkaus oli. Leikkailivat mulle isoja peltikirjaimia.
Oisko ollut joku 8 e / kirjain on hand hinta.
Tässä kylillä on ihan oikea leikkaamo. Mitäköhän se plasmaleikkaus oli. Leikkailivat mulle isoja peltikirjaimia.
Oisko ollut joku 8 e / kirjain on hand hinta.
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Re: CE lasin nostajan hammaskaari
Löysin leveämmän w202 nostajasta joka oli varastosta...teen vielä siitä ..karkaisin se jo koulu pohja opilla..katson jos saan tehtyä ehjän kaaren.
On tossa yksi poltto paikka mutta ei kaiketi plasmaa...monet taas aivan täynnä ja hintakin nousee kohtuuttomaksi.
uudet tosiaan aika arvokkaita..korjattujakin löytyy..käytettyä en osta.
On tossa yksi poltto paikka mutta ei kaiketi plasmaa...monet taas aivan täynnä ja hintakin nousee kohtuuttomaksi.
uudet tosiaan aika arvokkaita..korjattujakin löytyy..käytettyä en osta.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: CE lasin nostajan hammaskaari
Luulis olevan jonkun vialla jos kokoajan hajoaa? Ootko rasvannu kunnolla sen kiskon ym. ja ikkunan reunoissa olevat raot johon lasi lopulta istuu
W210 E320cdi
Re: CE lasin nostajan hammaskaari
On rasvassa mutta tiukka on rako tuossa peili kolmiossa.
tiivisteetkin karva pintaisia että tuskin silikooni puikkokaan auttaa juoksemiseen.
Kiskot on suoria liikkuu ihan kevyesti paitsi tuolla ihan ylhäällä.
Muutoinkin tutkin nyt tarkemmin sitä kun hieman poikittain alkaa kiilaamaan ikkunaa ihan ylhäällä...ehkä ala säädettävät ohjaurit pitää laittaa napakasti kiskoja vasten...clk on ainakin tiukka ja napakka systeemi mutta samanlainenhan se on tuossakin.
Toki jos saisi vaihdettua pehmeämpii ja 30vuotta nuorempiin tiivisteisiin liikkuisi ikkuna herkemmin...ovi tiivisteistä se ei ole kiinni kun olen säätänyt ne niin että pieni suhina käy että se ei ihan lyttyyn polje tiivisteitä vasten lasia...muutenkin ohjattavuus tiiviste uraan vaikeutuu....
On muuten aikaa vievää ja pirullista säätää tollasta karmitonta ikkunaa.
tiivisteetkin karva pintaisia että tuskin silikooni puikkokaan auttaa juoksemiseen.
Kiskot on suoria liikkuu ihan kevyesti paitsi tuolla ihan ylhäällä.
Muutoinkin tutkin nyt tarkemmin sitä kun hieman poikittain alkaa kiilaamaan ikkunaa ihan ylhäällä...ehkä ala säädettävät ohjaurit pitää laittaa napakasti kiskoja vasten...clk on ainakin tiukka ja napakka systeemi mutta samanlainenhan se on tuossakin.
Toki jos saisi vaihdettua pehmeämpii ja 30vuotta nuorempiin tiivisteisiin liikkuisi ikkuna herkemmin...ovi tiivisteistä se ei ole kiinni kun olen säätänyt ne niin että pieni suhina käy että se ei ihan lyttyyn polje tiivisteitä vasten lasia...muutenkin ohjattavuus tiiviste uraan vaikeutuu....
On muuten aikaa vievää ja pirullista säätää tollasta karmitonta ikkunaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: CE lasin nostajan hammaskaari
Jos mallin saa niin voin piirtää kuvat ja tehdäkin. Myös mahdollista laskea hammaspyörän arvot oikeaksi hammaspyöräksi catialla jos se on ns oikea hammaspyörän profiili eikä retukivisen muotoilema. Kahdeksalla eurolla tosin ei kiinosta hommaa tehdä.atlas kirjoitti:Eli alkaa pännimään toi ce:n hammaskaaren jatkuva korjaus.Sedanista on hammastus sama mutta kapeampi ja ei kestä pitkään.
Joku täällä kertoi polttaneensa kovemmasta materiaalista kaiketi tietokone ohjatulla polttoleikkurilla jossakin uudet kaaret jotka hitsataan entisen tilalle.
Voisiko jollakin olla kaavoja tai jopa poltettu kaari hyllyssä...tai joku voisi kertoa missä olisi tälläinen leikkaamo joka tekee siitä tarkkaa jälkeä vai onnistuuko se ihan missä vain?
Kiitos
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: CE lasin nostajan hammaskaari
Toki siitä pitää maksaa järkevä korvaus koska tarkka ja tietokone ohjattu poltto pitää se olla siltikin...jotkut pajat jyrsii sen mutta toi on aika pientä hammasta.AK47 kirjoitti:Jos mallin saa niin voin piirtää kuvat ja tehdäkin. Myös mahdollista laskea hammaspyörän arvot oikeaksi hammaspyöräksi catialla jos se on ns oikea hammaspyörän profiili eikä retukivisen muotoilema. Kahdeksalla eurolla tosin ei kiinosta hommaa tehdä.atlas kirjoitti:Eli alkaa pännimään toi ce:n hammaskaaren jatkuva korjaus.Sedanista on hammastus sama mutta kapeampi ja ei kestä pitkään.
Joku täällä kertoi polttaneensa kovemmasta materiaalista kaiketi tietokone ohjatulla polttoleikkurilla jossakin uudet kaaret jotka hitsataan entisen tilalle.
Voisiko jollakin olla kaavoja tai jopa poltettu kaari hyllyssä...tai joku voisi kertoa missä olisi tälläinen leikkaamo joka tekee siitä tarkkaa jälkeä vai onnistuuko se ihan missä vain?
Kiitos
Mikäs materiaali siihen olisi järkevin..hardox...vai meneekö liian kovaksi?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-