morjens foorumilaiset
millasia remppoja oletta joutuneet teettämään/tekeen om 651:n.itellä tuommonen reilu 200 k ajettuun tehty 10kk sisällä
-laturi vaihdettu .hitupöntön paine-ero anturi. jakopää ,vesipumppu,hihnanohjain,moottori- ja vaihteisto tuet ,alipainepumppukin naputtaa jo siihenmalliin että vaihto alkaa lähetä.perskeles on ollut välillä hermo pinnassa nuihen kanssa.rahaa on palanut mutta,sehän on vain huonoista harrastuksista poissa ja sen on oppinut että käytettyä ostaessa on aina oltava jokunen toimintatonni varattuna remppoihin.
om 651 rempat
- hemppaveikko
- Vakiokalustoa
- Viestit: 103
- Liittynyt: La 08.05.2004 13:16
- Paikkakunta: OULU
om 651 rempat
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
Re: om 651 rempat
Määränsäätimiä menny kahesta autosta,tai siis säädin per auto. Toisesta 250 meni ilma massamittari
Star
Re: om 651 rempat
Meillä kilometrejä varmuudella 199 000, auto loppuvuodesta 2011 valmistettu vm. 2012, eikä mitään isompaa ole vielä vaihdettu. Huolto-ohjelman lisäksi jarrulevyt, palat ja käsijarrukengät uusittu ja ilmaperän kompuraa huollettu. Jakopää tai alipainepumppu ei ääntele ollenkaan. Tutun miekkosen vm. 2012 200 CDI:ssä on saman kuuloinen korjauslista kuin sinulla - jakopää, laturi ja paine-eroanturi mennyt kuitenkin vasta 300 tkm jälkeen uusintaan.
Suunitelmana on ajaa omalla E:llä 300 tkm paikkeille ja vaihtaa sitten uudempaan, ellei autokuume iske jo ennen sitä.
Suunitelmana on ajaa omalla E:llä 300 tkm paikkeille ja vaihtaa sitten uudempaan, ellei autokuume iske jo ennen sitä.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: om 651 rempat
140 000 km. Kaasuläppä ja määränsäädin
150 000 km. Pakokaasunlämpöanturi
170 000 km. Imusarja.
150 000 km. Pakokaasunlämpöanturi
170 000 km. Imusarja.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 467
- Liittynyt: To 12.02.2004 20:35
- Paikkakunta: Tukholma
Re: om 651 rempat
Heittää ihmeelisen paljon nuo kilometrimäärät milloin on vaihdettu osia.
Laturin vaihdoin tuossa 305tkm enakkoon ettei tien päälle tarvi jäädä sen takia.
Ei siinä vielä ollut mitään vikaa. Sit en tiedä kuinka kauan se vielä ois kestänyt.
Vesipumpun vaihdoin kans samalla kilometri määrällä.
Siinä oli laakeri väljä ja rohisi eli oli aika vaihtaa.
Kummatkin oli tehtaalta alkuperäisesti asennettu kun katsoin niiden valmistus leimoja.
Auto valmistettu loppuvuodesta 2011 eli face-lift.
Minusta tuo on ihan normaalia ainakin noilla kilometreillä.
Alipainepumpun vaihdan jossain vaiheessa.
Nehän oli alunperinkin "huono" laatusia siinä mielessä että räpättivät melkein uutena.
Sehän ei ole vaarallista. Kauneusvirhe.
Uudemmat näköjään parempi laatusia.
Se jokunen toiminta tonni, juu.
Tonni ei riitä edes osiin semmoiseen isompaan huoltoon jonka olen itse tehnyt.
Teetettynä varmaan pyöreästi noin kolme tonnia.
Silti se ei ole mikään ihmeelinen "isompi huolto".
Moottori-öljyt ja suodatin. Polttoaine suodatin, moottorin-ilmasuodatin, raitisilma-suodatin.
”Uus” alkuperäinen laturi, alkuperäinen vesipumppu runkoineen alumiininen vanhan muovisen tilalle.
Automaatin(7g+) öljyt ja suodatin. Uudet jarrulevyt +palat joka nurkkaan+nesteet.
Laturin vaihdoin tuossa 305tkm enakkoon ettei tien päälle tarvi jäädä sen takia.
Ei siinä vielä ollut mitään vikaa. Sit en tiedä kuinka kauan se vielä ois kestänyt.
Vesipumpun vaihdoin kans samalla kilometri määrällä.
Siinä oli laakeri väljä ja rohisi eli oli aika vaihtaa.
Kummatkin oli tehtaalta alkuperäisesti asennettu kun katsoin niiden valmistus leimoja.
Auto valmistettu loppuvuodesta 2011 eli face-lift.
Minusta tuo on ihan normaalia ainakin noilla kilometreillä.
Alipainepumpun vaihdan jossain vaiheessa.
Nehän oli alunperinkin "huono" laatusia siinä mielessä että räpättivät melkein uutena.
Sehän ei ole vaarallista. Kauneusvirhe.
Uudemmat näköjään parempi laatusia.
Se jokunen toiminta tonni, juu.
Tonni ei riitä edes osiin semmoiseen isompaan huoltoon jonka olen itse tehnyt.
Teetettynä varmaan pyöreästi noin kolme tonnia.
Silti se ei ole mikään ihmeelinen "isompi huolto".
Moottori-öljyt ja suodatin. Polttoaine suodatin, moottorin-ilmasuodatin, raitisilma-suodatin.
”Uus” alkuperäinen laturi, alkuperäinen vesipumppu runkoineen alumiininen vanhan muovisen tilalle.
Automaatin(7g+) öljyt ja suodatin. Uudet jarrulevyt +palat joka nurkkaan+nesteet.
A170cdi-00 1999-
-
- Mersumies
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: om 651 rempat
Määränsäädin 170000km pasuodattinen jalka n. 220000km ei muuta normi huoltojen lisäksi.Nyt ajettu reilut 270000km
Viimeksi muokannut tahtoomersun, Pe 16.11.2018 14:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: om 651 rempat
E 250cdi 4 matic, (vm 12, ajettu 160tkm)
-määränsäädin
-ahtopaineanturi
-vaihteiston hydraulipakka
- vaihteiston johdinlevy
C 250 cdi 4matic (vm 12, ajettu 220tkm)
-laturi
-startti
-ahtopaineanturi
- alipainepumppu
-määränsäädin
-ahtopaineanturi
-vaihteiston hydraulipakka
- vaihteiston johdinlevy
C 250 cdi 4matic (vm 12, ajettu 220tkm)
-laturi
-startti
-ahtopaineanturi
- alipainepumppu
C 250 cdi 4matic
E 250 cdi 4 matic
ML 250 Bluetec 4 matic
E 250 cdi 4 matic
ML 250 Bluetec 4 matic