W203 270cdi normi talvi ongelmia ja uusia
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
W203 270cdi normi talvi ongelmia ja uusia
Millähän kilsoilla alkaa poltto aineen se mekaaninen siirto pumppu antautumaan. Nyt ollu taas kylmä käynnistys ongelmia. Ja ilmottaako se jotain selkeitä oireita. Tässä on kohta kaikki tiivisteet vaihdeltu polttoaine linjaan. Mutta siirto pumppuun en oo vielä koskenut. Se on ihan satunnaista millon sitä ei huvita lähtee käyntiin. Mutta pikku suhaus pilottia ja Johan lähtee.
Auto w203 270cdi 410000 km mittarissa.
Nii ja Pa linjoissa ei ilma kuplat vilistä.
Auto w203 270cdi 410000 km mittarissa.
Nii ja Pa linjoissa ei ilma kuplat vilistä.
Viimeksi muokannut Kuningassorvari, La 29.12.2018 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 270cdi poltto aineen siirto pumppu ikä/kesto
Ei millään kilometreillä. Yhtään ei ole ikinä tarvinnut vaihtaa.
Suuttimien paluupuolen vuodot ym. varmasti osattu tarkistaa ? Vikakoodeja mistä ? Kampi- nokka-akselien antureista ?
Suuttimien paluupuolen vuodot ym. varmasti osattu tarkistaa ? Vikakoodeja mistä ? Kampi- nokka-akselien antureista ?
oulaistenliikenne.fi
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: 270cdi poltto aineen siirto pumppu ikä/kesto
Ei anna vika koodia mistään. Ja suuttimet kun on kunnossa.
Re: 270cdi poltto aineen siirto pumppu ikä/kesto
Tarkoittaako se, että suuttimet on "kunnossa", että paluupuolen vuodot on mitattu ihan letkupelillä ?
Railpaine ei siis nouse ? Kampi- ja nokka-akselin synkronointi kuitenkin OK startatessa ?
Railpaine ei siis nouse ? Kampi- ja nokka-akselin synkronointi kuitenkin OK startatessa ?
oulaistenliikenne.fi
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: 270cdi poltto aineen siirto pumppu ikä/kesto
No tuossa keväällä viimeksi tarkistin ohi vuodot letku pelillä. passaahan se vielä uudestaan tarkistaa kun nopee homma on. Tänää meinas jättää nesteen pihaan. Nyt se ei halunnu ees pilotilla lähtee käyntiin. Käytin suuttimen liittimet irti ja lähti.
Kyllä Raili paine nousee startatessa tarvittavaan paineeseen.
Noh jatkamme tuskailua katotaan perjantaina taas starilla oisko jättänyt mitään merkittäviä vika koodeja. Vai oliko se vaan huono kontakti suuttimen liittimessä.
Kyllä Raili paine nousee startatessa tarvittavaan paineeseen.
Noh jatkamme tuskailua katotaan perjantaina taas starilla oisko jättänyt mitään merkittäviä vika koodeja. Vai oliko se vaan huono kontakti suuttimen liittimessä.
Re: 270cdi poltto aineen siirto pumppu ikä/kesto
Jos paine nousee varmasti ok, ei tarvetta tutkailla ohivuotoja tai korkeapainepumppua.
Eikös starilla ole se "käynnistymistestaus", jossa kaikki ehdot lueteltuna mitta-arvoineen?
Laitas sillä kokeillen. Mikä nyt olikaan nimeltään...
Helpoin tie oikeaan lopputulokseen.
Eikös starilla ole se "käynnistymistestaus", jossa kaikki ehdot lueteltuna mitta-arvoineen?
Laitas sillä kokeillen. Mikä nyt olikaan nimeltään...
Helpoin tie oikeaan lopputulokseen.
Re: 270cdi poltto aineen siirto pumppu ikä/kesto
Juuri kuten Risto edellä kirjoittaa. Jos paine nousee ei kannata mittailla suuttimia. Voi olla vain se huono kontaktikin, nämä vanhemmat kun hyytyy yhdenkin suuttimen sähköistä kokonaan.
oulaistenliikenne.fi
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: 270cdi poltto aineen siirto pumppu ikä/kesto
Tippuuhan se paine myös hetkessä ~0 barin
suutimien johtojaen lisäski tarkistella nokan asentoanturin johdot
suutimien johtojaen lisäski tarkistella nokan asentoanturin johdot
Mökkillä
'
'
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: 270cdi poltto aineen siirto pumppu ikä/kesto
Vaihdoin korkee paine pumppuun tiivisteet Pa suodattimen ja Pa linjojen o renkaat. Nyt ei oo kertaakaan jättänyt lähtemättä käyntiin. Toden näköisesti jossain noista kolmessa oli vika.
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: W203 270cdi normi talvi ongelmia ja uusia
Tänää taas starilla katseltu ja muistiin oli jääny kampiakselin asento anturi. Siellä hän se moottorin takana on. Kumpaa kautta ootta saanu sen vaihdettua ylä vai ala. Minun sali Markun hanskat ei väliin mahtunu ilman purkamista.
Jonkun vanhan jutun löysin foorumilta mihin w210 320cdi:Hin vaihdettiin yläkautta. Väykyssä vaa näytti olevan paljon enemmän tilaa motin ja tuli pellin välissä.
Jonkun vanhan jutun löysin foorumilta mihin w210 320cdi:Hin vaihdettiin yläkautta. Väykyssä vaa näytti olevan paljon enemmän tilaa motin ja tuli pellin välissä.
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: W203 270cdi normi talvi ongelmia ja uusia
Sain pahan kampiakselin asento anturin vaihdettua. Emä työ maa saipahan samalla läpät pois imusarjasta ja egr putken tukkoon kun siitä piti pätkä leikata veks että sai egr:rrän alimman pultin paikalleen.
Toivottavasti näillä opein Mersu taas pelaisi. Ainakin tänää lähtenyt käyntiin hyvin.
Toivottavasti näillä opein Mersu taas pelaisi. Ainakin tänää lähtenyt käyntiin hyvin.
Re: W203 270cdi normi talvi ongelmia ja uusia
Jos tukit egr:n niin limp modessa on ilman ohjelmasta poistoo...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: W203 270cdi normi talvi ongelmia ja uusia
Tätä on Tuikutettu joten ei ongelmaa. Nyt vaa oli hyvä hetki myös putki tukkia fyysisesti
Re: W203 270cdi normi talvi ongelmia ja uusia
Nonnii sitten ei mitään, ei vaan näkyny mun kristallipallossa ohjelmointiKuningassorvari kirjoitti:Tätä on Tuikutettu joten ei ongelmaa. Nyt vaa oli hyvä hetki myös putki tukkia fyysisesti
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: W203 270cdi normi talvi ongelmia ja uusia
Kyllä nyt viikko ajettu. Vika oli kampiakselin asento anturissa.
Hienosti nyt Mersu pelaa
Hienosti nyt Mersu pelaa