OM605 syöttöruuvi?
OM605 syöttöruuvi?
Eli kyseessä on E250D w124 nykimisenestollinen pumppu ja syöttöruuvi näyttää tältä. Onko kellään kokemusta että aukeaako tuo alimmainen "mutteri" koputtelemalla lovista tuurnalla jotta pääsee kääntämään tuota päässä olevaa kuusiokoloa auki? Tuntuu olevan todella tiukassa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: OM605 syöttöruuvi?
Tuurnalla kun lyöt niin kun siitä lohkeaa pala niin siellä se pumpun pohjalla odottaa kunnes pääsee johonkin väliin.
Sulla tosin toi on irrallaan ...voithan kokeilla...saisit sen palan sieltä sitten pois .
Noissahan ei ole liimoja...vetäisty vaan kiinni.
Sulla tosin toi on irrallaan ...voithan kokeilla...saisit sen palan sieltä sitten pois .
Noissahan ei ole liimoja...vetäisty vaan kiinni.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: OM605 syöttöruuvi?
Olisko jollain oikeesti kokemusta tonmallisesta ruuvista että säätyykö vai ei?
Re: OM605 syöttöruuvi?
Eikös toi sun 605 ole sähkösellä pumpulla? Eikö evryllä saisi helpommin sitä syöttöä säädettyä?
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti )
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
Re: OM605 syöttöruuvi?
Ei vaan mekaaninen w124 605 vaparin pumppu joka on nyt 602 koneessaNippe kirjoitti:Eikös toi sun 605 ole sähkösellä pumpulla? Eikö evryllä saisi helpommin sitä syöttöä säädettyä?