Ei toimi ollenkaan jos tuomiselta tuntuuJP83 kirjoitti:Edelleen jatkoa tähän tarinaan....
Kokeilin vaihtaa veljen auton kompuran paikalleen eilen, starin painetestin tämäkin vekotin läpäisi juuri ja juuri. Pitää kyllä pirun ärsyttävää pärinää eli väljä ainakin tai muuta vikaa.
No sit eikun koeajolle, pari kilsaa ja tuttu visit workshop taulussa, tällä kertaa 5507 strut is implausible. Toisella koeajolla toimi sen kymmenkunta kilsaa ja sit tuleekin 5508 eli pressure line system leaks. No sit kotona taas staarin kans tutkailua, ei tunnu hävittävän paineita mistään ilmajousesta.
Kokeilin sit nostaa "autoylös" napista korkeutta ja nouseehan se verkkaisesti ylös kompuran pärinän säestämänä, sit eikun koeajolle ja ja uusi vikakoodi 5506 eli nyt ei taas auto tipahdakkaan alaspäin. Starilla kokeilin naputella sitä alemmaks ja välillä suhahtelee ja välillä ei. Tuskin nyt toinen kompura on jossa paineventtiili vikaa.
Onko noissa jakotukeissa ollut venttiilien jumimis ongelmia ja voisiko se tehdä tämän oireiden sekamelskan?
Purin muuten sen entisen kompuran, ryynit olivat märkiä, männän rengas syönyt sormella tuntuvat urat sylinteriin. Paineventtiilin aukaisin ja sen sivut olivat ihan märät ja ruosteessa, kokeilin sitä suoralla virralla ja hyvin napsutteli menemään. Johtosarjankin vaihdoin kokonaan sieltä sulakerasian vierestä että ei taatusti ole sielläkään oikosia...
Kaiken kaikkiaan onpa harvinaisen p*ska laitos tämä airmaticci, tien poikittaiset uratkin tuntuu paljon kovemmin kuin rautajousilla. En kyllä tästä mitään hyvää keksi tai sit tämä vaan ei toimi ollenkaan
Tarkista ne kompuran paine ventilin johdot