W211 Sisävalot ei pala eikä kattoikkuna aukea

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Uuppa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Ti 04.12.2018 17:31

W211 Sisävalot ei pala eikä kattoikkuna aukea

Viesti Kirjoittaja Uuppa »

Kuten jo otsikko kertoo niin 2003 Avantgarde Sedan E240 auto kyseessä ja talven aikana huomattu että valot toimineet millon itse halusivat, välillä toimivat kun painoi nappia ja seuraavalla käynnistyksellä aivan eri homma,
nyt ei ole hetkeen palanut valot ollenkaan ja uutena ongelmana ettei kattoikkuna aukea napista. Onko jokin ohjainboksi tai sulake joka olisi mennyt, jos sulake niin tietoa sulakkeen numerosta mitä lähteä sulakeboksista etsimään? koitin etsiä vastaavia ongelmia mutta ei ole löytynyt ja siksi täältä fiksummilta kyselen kun en viitsisi alkaa ensimmäisenä Veholle tai muille sankareille viemään ja ottamaan isoa laskua ongelmasta joka voipi olla pienehkö mahdollisesti
Uuppa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Ti 04.12.2018 17:31

Re: W211 Sisävalot ei pala eikä kattoikkuna aukea

Viesti Kirjoittaja Uuppa »

Pieni nosto ja korjaus aiheeseen että kun valot paloivat niin viiksestä laitettava pyyhkijöiden 1 tihku toimi
mutta kuten nyt kun valot eivät pala ei tihkun 1 asetus toimi myöskään mutta muuten pyyhkijät skulaavat
muilla asennoilla sekä antavat normaalisti ainetta lasille
freebird
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: To 08.09.2016 10:44

Re: W211 Sisävalot ei pala eikä kattoikkuna aukea

Viesti Kirjoittaja freebird »

Uuppa kirjoitti:Kuten jo otsikko kertoo niin 2003 Avantgarde Sedan E240 auto kyseessä ja talven aikana huomattu että valot toimineet millon itse halusivat, välillä toimivat kun painoi nappia ja seuraavalla käynnistyksellä aivan eri homma,
nyt ei ole hetkeen palanut valot ollenkaan ja uutena ongelmana ettei kattoikkuna aukea napista. Onko jokin ohjainboksi tai sulake joka olisi mennyt, jos sulake niin tietoa sulakkeen numerosta mitä lähteä sulakeboksista etsimään? koitin etsiä vastaavia ongelmia mutta ei ole löytynyt ja siksi täältä fiksummilta kyselen kun en viitsisi alkaa ensimmäisenä Veholle tai muille sankareille viemään ja ottamaan isoa laskua ongelmasta joka voipi olla pienehkö mahdollisesti
Mulla ainakin oli mennyt se kattoyksikkö mistä niitä ohjataan... Maksaa vehossa kuussataa, mut kysele täältä purkuosii saat alle huntilla, ainakin mä oon löytäny täältä kaks, hajoo kaiketi siks ku joku räplää kattoluukkuu eikä tsiikaa et menee kunnolla kiinni, pääsee vettä sisäkattoon ja sieltä siihen valokompleksiin, youtupessa vaihto-ohje videoita
w211e500
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ma 13.06.2016 18:42

Re: W211 Sisävalot ei pala eikä kattoikkuna aukea

Viesti Kirjoittaja w211e500 »

Sulake 9 peräkontin taka-sam yksikössä. Syksyllä omassa autossa akku tyhjeni ihan muutaman päivän seisomisen jälkeen ja latauksen jälkeen mittailin vuotovirtoja ja tuo sama purkki siellä jäi kuluttamaan virtaa.
Lisäys: tosiaan tuo kattoyksikkö ohjaa pyyhkijöiden 1 asentoa koska siinä on se sadetunnistin.
Vastaa Viestiin