Hommasin tommosen 313 CDI sprintterin Sulo Wilen-tyyliin, eli ko sain halvala...
Laite on muutoin aikalailla ookoo, mutta kone mokoma kusee öljyä aika lahjakkaasti...
Onhan tossa ruostetta ja pientä fixaamista mutta niitten kanssa pieni vaivannäkö oli odotettavissa.
Sensijaan öljyvuoto onkin pahempi mitä ennakoin...
Luulin että suurin syy ekokatastrofiin on öljyntäyttökorkki>putken välinen letku ja sen liitos, mutta ei kait...
Olen putsannut venttiilikopan jo pariin kertaan öljystä vaan ei hellitä...
Mitäs mieltä olette, onko näissä OM 651.955 koneissa tyypillistä öljyvuoto venttiilikopasta?
Auttaako venakopan tilkkeen vaihto? vai onko näissä haljenneita koppia?
Hirvittää vaan toi polttoaineputkien irroitus jotta kopan saa irti...
Sprintterin öljyvuoto.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 103
- Liittynyt: Ti 13.10.2009 17:03
- Paikkakunta: Helsinki