Onkos kaikissa Mesen CDI-koneissa Delphin valmistamat Common Rail suuttimet?
Tuli meinaan tenkkapoo kun niputettiin tota 313.sen polttoainesydeemiä...
Uusittiin suuttimien kupariprikat ja suutinpitimien M7-pultit. Löpölinjan putket on taas paikoillaan, mutta...
paluupuolen muoviset nippelit lähti suuttimista kyllä ehjänä irti, mutta miten ne saa rikkomatta takaisin?
Onkos noissa joku "lukitus" tms? Vaikka kuinka sivelee liukastetta o-renkaille ja painaa... ei uskalla kun
tuntuu että ne hajoo justiinsa...
Vielä "mukavasti" pienessä kulmassa nuo... Pitäiskö niitä vaikka kuumailmapuhaltimella lämmittää...?
Kiertääkkään ei oikein uskalla, kestävää muovia noi varmaan on mutta ei kait ne kaikkee kestä...?
Jotensakkii noi Bosch:in vastaavat on paljon helpompia...
Sprintterin CDI suuttimet.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 103
- Liittynyt: Ti 13.10.2009 17:03
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: Sprintterin CDI suuttimet.
Onneksi ei,Ernest Ersatzteile kirjoitti:Onkos kaikissa Mesen CDI-koneissa Delphin valmistamat Common Rail suuttimet?
joissakin on toimivat
Mökkillä
'
'
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 103
- Liittynyt: Ti 13.10.2009 17:03
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Sprintterin CDI suuttimet.
Uskottava se siis on... että nuo on aina uusittava kun ne ottaa irti. Uusi paluupuolen liitin-letku meni ongelmitta paikalleen!
Ilmeisesti löpö turvottaa nuo tiiviste O-renkaat siten että ne eivät enää mene vanhalle paikalleen...
Hetken aikaa sai sahata meseä kunnes lähti taas tulille. Osaltaan tähän vaikutti remontin yhteydessä uusittu naftafiltteri.
Mutta, ei vuotoja polttoainejärjestelmässä, ei vikakoodeja ja tasaisesti käy.
Ihme sinänsä että nuo korkeapainesuuttimet lähtivät kannesta irti ilman senkummempia erikoistyökaluja ja liukuvasaroita.
Venakopan tiiviste oli vissiin kussut jo niin kauan että se oli voidellut suuttimet siten että ne eivät olleet jämähtäneet
kanteen kiinni, kuten kait yleensä...?
Ilmeisesti löpö turvottaa nuo tiiviste O-renkaat siten että ne eivät enää mene vanhalle paikalleen...
Hetken aikaa sai sahata meseä kunnes lähti taas tulille. Osaltaan tähän vaikutti remontin yhteydessä uusittu naftafiltteri.
Mutta, ei vuotoja polttoainejärjestelmässä, ei vikakoodeja ja tasaisesti käy.
Ihme sinänsä että nuo korkeapainesuuttimet lähtivät kannesta irti ilman senkummempia erikoistyökaluja ja liukuvasaroita.
Venakopan tiiviste oli vissiin kussut jo niin kauan että se oli voidellut suuttimet siten että ne eivät olleet jämähtäneet
kanteen kiinni, kuten kait yleensä...?
Re: Sprintterin CDI suuttimet.
Vanhojen paluuputki liittimien kanssa on tullut temppuiltua kyllä paljon...ei tahdo mennä paikalleen ja pysyä siellä....sitten vuotaa löpöä ihan kunnolla kun pomppaa.
tutkiskelin ja huolella laitoin kiinni mutta joku pääsee aina irti sieltä...aika paska systeemi vanhempaan nähden.
tutkiskelin ja huolella laitoin kiinni mutta joku pääsee aina irti sieltä...aika paska systeemi vanhempaan nähden.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-