Nonniin, nyt sitten tukivarren jälkeen vaihtoon menee adbluen paineletku, joka vuotaa, vaikka veho ei varsinaisesti vuotokohtaa löytänytkään...ja kustannusarvio sitten jotain maan ja marsin väliltä, osat 190€ ja työt rapsakat 8*193€ . Ja vastaavasti Silberautossa Pärnussa 460€...No auto kun lakkaa kohta starttaamasta, niin pakkohan se on täällä korjata, eikä oikein tällä aikataululla ehdi reissua järjestämään. Tänään on päässyt liki joka lauseeseen vähintään 1 kirosana, mutta jääköön nyt täältä...ei hitto mitä kuraa nykyisen eemelin laatu on. Saa jännäkakit housuissa ajella, että mitähän seuraavan mutkan jälkeen on tulossa. Ei jatkoon seuraavalle autonvaihtokierrokselle. Dieselhybridi olisi kiinnostanut, mutta kun ei tämä perinteisempikään tekniikka tunnu kasassa pysyvän
Lisäys: Johan tällä on ajettu jo huimat 79tkm
W/S213 Adbluen letku vuotaa
Re: W/S213 Adbluen letku vuotaa
Iltapäivällä auto pajalle, seuraavana aamuna valmis. Jos jotain hyvää, niin auto nopeasti ajoon. Silti, ei näillä kilometreillä pitäisi moisia letkuja vaihdella, 79tkm ja 2,5v. Muilla kokemuksia samasta vai onko itselle sattunut vain maanantaikappale?
Re: W/S213 Adbluen letku vuotaa
Ei vielä tuota vikaa. Saman verran kilometrejä ja vanhempi.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: W/S213 Adbluen letku vuotaa
W205:een vaihdoin itse saman letkun 114tkm kohdalla , kun letkun lämmitysvastus hajosi. Vikakoodin luku Veholla 60e, AdBlue-letku KL:ltä kaverialennuksin 170e, Biltemasta tarvikkeita AdBlue-säiliön tyhjennystä varten, itse letkun vaihto kesti kolmisen tuntia ja lopuksi takaisin Veholle (80km ajomatkaa jäljellä!) MIL-valon nollaukseen, hinta 85e. Yhteensä 335e.
03/14 W205 C 220 BlueTec
Re: W/S213 Adbluen letku vuotaa
Minun autosta vaihdettiin 7 tuhannen kohdalla adblue pumppu ja 11 tuhannen kohdalla tankki, kun vuoti johtosarjoihin. Takuu työtä.