R129 vm 2000 sähkövikaa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jens
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Ma 04.12.2006 18:53

R129 vm 2000 sähkövikaa

Viesti Kirjoittaja jens »

Mulla on pikku ongelma.
Turvakaaren valo vilkuttaa, katon avausvalo palaa koko ajan. Ne ja ikkunat ei myöskään toimi.
Sulakkeet olen irrottanut ja laittanut takaisin ja silmämääräisesti ne ovat ehjät. Olen paikallistanut katon ja ikkunoiden toimintahäiriön joko ohjainboksiin tai sen johdotukseen. Onko tietoa, mistä saisi kontrolli boksin liittimien pinnitietoa, eli mihin menee 12v jne. En haluaisi ostaa uutta boksia ennekuin olen varma että vika ei ole muualla. Myöskään star ei saa yhteyttä ko. boksiin.
Auto on SL 320 vm 2000 ja boksin koodi on 129 820 39 26
Avatar
pazo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 273
Liittynyt: Ke 21.08.2013 17:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: R129 vm 2000 sähkövikaa

Viesti Kirjoittaja pazo »

Katon viat ovat useimmiten muualla kuin ohjausboxissa. Minusta "Star ei saa yhteyttä ko. boksiin" viittaa tosiaan muualle kuin itse boksiin. Mutta ei boksivikakaan toki ihan tavaton olisi.

Tästä saattaa löytyä käyttökelpoista diagnoositietoa englanniksi: https://manual.startekinfo.com/manual/J ... ontent.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
juusmo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 613
Liittynyt: Ti 09.07.2013 08:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: R129 vm 2000 sähkövikaa

Viesti Kirjoittaja juusmo »

Itse ongelmaan ei ole arvauksia, mutta jos kyseessä on Kiinan-Star, niin onhan kyseisellä yksilöllä luettu ennenkin R129:n kattobokseja? Kysyn siksi, että itse onnistuin ostamaan sellaisen C3-kopion, joka toimi muuten hyvin, mutta kattoon sillä ei päässyt käsiksi. Ostin sittemmin uuden multiplekserin ja sen kanssa toimii.
Vastaa Viestiin