500E talven jälkeen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
pema
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: To 27.04.2006 09:16

500E talven jälkeen

Viesti Kirjoittaja pema »

Neuvoja kaivattaisi 124/500E tallista ulos talven jälkeen ja auto kävi hyvin mutta kun lämmöt nousi yli 80 ja kaasua niin alko pätkiin eikä käy kaikilla pytyillä tulpat uudet ei auttanu ja sitten kampuran asentotunnistin vaihdettu ja auto käyntiin käy hyvin kone lämpimäksi ja taas alko pätkiin eikä käy kaikilla.
Olisko neuvoja mistä lähtis hakemaan vikaa?
Kiitokset etukäteen.
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13272
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: 500E talven jälkeen

Viesti Kirjoittaja karra »

Vj kannet sekä pyörijät. Ainakin hapettumat ja kosteus pois, jos talven aikana tullut oire. Itsellä hajosi merkkiliikkeestä ostettu pyörijä M119 koneessa muutaman tkm jälkeen.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
E200kompressor
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2321
Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22

Re: 500E talven jälkeen

Viesti Kirjoittaja E200kompressor »

pema kirjoitti:Neuvoja kaivattaisi 124/500E tallista ulos talven jälkeen ja auto kävi hyvin mutta kun lämmöt nousi yli 80 ja kaasua niin alko pätkiin eikä käy kaikilla pytyillä tulpat uudet ei auttanu ja sitten kampuran asentotunnistin vaihdettu ja auto käyntiin käy hyvin kone lämpimäksi ja taas alko pätkiin eikä käy kaikilla.
Olisko neuvoja mistä lähtis hakemaan vikaa?
Kiitokset etukäteen.
Oliko säilytysaineet tankissa (tankki täynnä?) seisonnan ajan?

Jos tulpat on uudet niin sitten polttoainesuodatin ja jos ei auta niin puolien tarkistukseen ihan arvailupohjalta
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: 500E talven jälkeen

Viesti Kirjoittaja atlas »

Kosteutta on jakajien kansien sisällä..tuttu vika.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
pema
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: To 27.04.2006 09:16

Re: 500E talven jälkeen

Viesti Kirjoittaja pema »

Kiitos Karra oli ihan karseen näköiset ja uudet tilattu :thumbup:
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
pema
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: To 27.04.2006 09:16

Re: 500E talven jälkeen

Viesti Kirjoittaja pema »

pema kirjoitti:Kiitos Karra oli ihan karseen näköiset ja uudet tilattu :thumbup:
Suupielet ylhäällä kotiin :D
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
Vastaa Viestiin