W220 airmatic ongelma
W220 airmatic ongelma
Mikähän tuli ässän alustaan kun ei nouse eikä laske(autossa toinen puoli matalempi) staarilla yrittää nostaa tai laskea niin oikea etunurkka vain nousee mutta ei laske ja muut nurkat ei tee mitään, vuototestit tehty ja ei vuoda mistään
Re: W220 airmatic ongelma
Palaako kabiinissa airmatic nappuloiden valot? Jos ei pala (napit eivät tee mitään) niin kokeile resetoida airmatic kontrolliyksikkö poistamalla sen sulake (ei kompressorin sulake). Se auttoi kun taannoin ähelsin venablokin kanssa.Teemu1994 kirjoitti:Mikähän tuli ässän alustaan kun ei nouse eikä laske(autossa toinen puoli matalempi) staarilla yrittää nostaa tai laskea niin oikea etunurkka vain nousee mutta ei laske ja muut nurkat ei tee mitään, vuototestit tehty ja ei vuoda mistään
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 479
- Liittynyt: To 11.04.2019 10:26
Re: W220 airmatic ongelma
Outoa, ettei tule mitään vikakoodia.
Varmaan vettä lilluu putket täynnä, venttiilit ovat hapettuneet kiinni. Tutki kompuran suodattimet, eli ilman ja vedensuodattimet.
Varmaan vettä lilluu putket täynnä, venttiilit ovat hapettuneet kiinni. Tutki kompuran suodattimet, eli ilman ja vedensuodattimet.
Re: W220 airmatic ongelma
Itsellä oli toisinpäin katsastuksessa. Ajossa ei huomaa mitään, mutta katsastuksen mukaan kuskinpuoleinen etujousi ei lukemaa. Kertaakaan ei ole tullut alas, eli olisi vuoto ollut. Kaikki muut jouset oli sitten taas ok. Kone otettu irti ja kuukauden pajalla ollut. Liekö siinä sitten syy vai mikä...
Re: W220 airmatic ongelma
Mikä lukema niistä jousista pitäisi katsastuksessa tulla? Vai meinaatko iskareita? Iskarihan voi olla täysin rikki ja ilmajousi silti pitää tason moitteetta.urku kirjoitti:Itsellä oli toisinpäin katsastuksessa. Ajossa ei huomaa mitään, mutta katsastuksen mukaan kuskinpuoleinen etujousi ei lukemaa. Kertaakaan ei ole tullut alas, eli olisi vuoto ollut. Kaikki muut jouset oli sitten taas ok. Kone otettu irti ja kuukauden pajalla ollut. Liekö siinä sitten syy vai mikä...
Re: W220 airmatic ongelma
Nollaa näytti iskuri testissä, oikea näytti 24%. Se tässä ihmetyttää
Re: W220 airmatic ongelma
Iskari testi siis, en tuohon löytänyt minkäänlaista osaa, eli onko se kokonaan uusi airmatic jousi??
Re: W220 airmatic ongelma
urku kirjoitti:Iskari testi siis, en tuohon löytänyt minkäänlaista osaa, eli onko se kokonaan uusi airmatic jousi??
Taitaa olla ennätys että iskari menee w220 airmatikissa paskaksi eikä ilmavuotoa missään
Mullakin on tossa pari etujousta jotka vuoti jostain. Iskarit niissä tais olla viimeisessä katsastuksessa jotain 60-80%, en ole niitä rosentteja ikinä viitsinyt katsella ja näyttävät olevan vähän mitä sattuu riippuen onko alla talvi vai kesärenkaat ja missä mitattu... Mutta onhan siinä aika homma rakentaa kahdesta vanhasta jousesta yksi vanha Uusia iskareita ei taida saada kiinasta mutta pussukoita saa.
Englannissa oli joku firma joka kunnostaa ilmajousia ja kun kyselin mitä millä osilla tekevät olivat aika hiljaa... Selvisi että eivät kerro missä pussukat tehty=kiina ja iskarin osiin eivät kommentoineet mitään= vanhoilla kasaavat. Olikohan kunnostuksen hinta jotain 370eur ja jousipantti jotain 60eur.
Bilsteiniä saa eteen 600eur kpl.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: W220 airmatic ongelma
Tässä mietin vain, että onkohan tarpeellista vielä tässä vaiheessa hankkia, kun on kuukauden korjaamon pihalla seissyt ja kone irrotettu. Itse ilmajousessa en ole vuotoa huomannut, eikä ole ales tullut, mutta oli katsastuksessa löysä... eikä erroria tauluissa...AK47 kirjoitti:urku kirjoitti:Iskari testi siis, en tuohon löytänyt minkäänlaista osaa, eli onko se kokonaan uusi airmatic jousi??
Taitaa olla ennätys että iskari menee w220 airmatikissa paskaksi eikä ilmavuotoa missään
Mullakin on tossa pari etujousta jotka vuoti jostain. Iskarit niissä tais olla viimeisessä katsastuksessa jotain 60-80%, en ole niitä rosentteja ikinä viitsinyt katsella ja näyttävät olevan vähän mitä sattuu riippuen onko alla talvi vai kesärenkaat ja missä mitattu... Mutta onhan siinä aika homma rakentaa kahdesta vanhasta jousesta yksi vanha Uusia iskareita ei taida saada kiinasta mutta pussukoita saa.
Englannissa oli joku firma joka kunnostaa ilmajousia ja kun kyselin mitä millä osilla tekevät olivat aika hiljaa... Selvisi että eivät kerro missä pussukat tehty=kiina ja iskarin osiin eivät kommentoineet mitään= vanhoilla kasaavat. Olikohan kunnostuksen hinta jotain 370eur ja jousipantti jotain 60eur.
Bilsteiniä saa eteen 600eur kpl.
Re: W220 airmatic ongelma
urku kirjoitti:AK47 kirjoitti:urku kirjoitti:
Tässä mietin vain, että onkohan tarpeellista vielä tässä vaiheessa hankkia, kun on kuukauden korjaamon pihalla seissyt ja kone irrotettu. Itse ilmajousessa en ole vuotoa huomannut, eikä ole ales tullut, mutta oli katsastuksessa löysä... eikä erroria tauluissa...
Mulla tuli iskarihylky, rautajousisessa autossa, ilmeisesti väljien ylä ja alapallon takia. Itse iskarissa en havainnut mtään eroa toiseenpuoleen nähden.
S204 C320cdi - 08
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
Re: W220 airmatic ongelma
AK47 kirjoitti:urku kirjoitti:Iskari testi siis, en tuohon löytänyt minkäänlaista osaa, eli onko se kokonaan uusi airmatic jousi??
Taitaa olla ennätys että iskari menee w220 airmatikissa paskaksi eikä ilmavuotoa missään
Mullakin on tossa pari etujousta jotka vuoti jostain. Iskarit niissä tais olla viimeisessä katsastuksessa jotain 60-80%, en ole niitä rosentteja ikinä viitsinyt katsella ja näyttävät olevan vähän mitä sattuu riippuen onko alla talvi vai kesärenkaat ja missä mitattu... Mutta onhan siinä aika homma rakentaa kahdesta vanhasta jousesta yksi vanha Uusia iskareita ei taida saada kiinasta mutta pussukoita saa.
Englannissa oli joku firma joka kunnostaa ilmajousia ja kun kyselin mitä millä osilla tekevät olivat aika hiljaa... Selvisi että eivät kerro missä pussukat tehty=kiina ja iskarin osiin eivät kommentoineet mitään= vanhoilla kasaavat. Olikohan kunnostuksen hinta jotain 370eur ja jousipantti jotain 60eur.
Bilsteiniä saa eteen 600eur kpl.
Iskari taitaa olla mennyt, onko tosissaankin niin, että se on koko ilmajousi ostettava, vai miten on? Yritin iskaria googlailla, eikä löydy mistään...
Re: W220 airmatic ongelma
Kyllä siinä on iskari sökö jos testi kerran näyttää nollaa,itsellä oli sama vika ja käytin kahdella konttorilla ja molemmissa näytti nollaa nyt täysin uusittu airmatic ja pelaa ja iskaritesti näytti n.70 molemmin puolin.
Käyppä katsomassa eBay.de niin löytyy iskareita
Käyppä katsomassa eBay.de niin löytyy iskareita