S400cdi Tuikun softa..
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
S400cdi Tuikun softa..
Ongelmat alkoivat satunnaisesti pitkässä matkassa
Sen jälkeen kun tuikkalan Kari päivitti ecun.
Mahtaakohan vika olla softassa? Ecun rauta on tarkastettu ecu.de.
Paineanturin jos uusii niin vika koko ajan päällä.
Kokeilin klstä kahta eri anturia. Heti kun auton käynnisti. Speedtronic pamahti tauluun ja vikatila päällä. Tehot pois. Kun laitoin vanhan takaisin niin toimii,
Mutta on satunnaisesti heittänyt vian päälle kiihdyttäessä kovemmassa vauhdissa. Ei aina. Ilmeisesti anturissa vikaa kun uudella heittää vian heti päälle.
Kysymys kuuluu et on softassa vika vai missä? Voiko viallinen imusarja muka aiheuttaa ongelman. Paineen säätimen liian korkea signaali jönnite???
Sen jälkeen kun tuikkalan Kari päivitti ecun.
Mahtaakohan vika olla softassa? Ecun rauta on tarkastettu ecu.de.
Paineanturin jos uusii niin vika koko ajan päällä.
Kokeilin klstä kahta eri anturia. Heti kun auton käynnisti. Speedtronic pamahti tauluun ja vikatila päällä. Tehot pois. Kun laitoin vanhan takaisin niin toimii,
Mutta on satunnaisesti heittänyt vian päälle kiihdyttäessä kovemmassa vauhdissa. Ei aina. Ilmeisesti anturissa vikaa kun uudella heittää vian heti päälle.
Kysymys kuuluu et on softassa vika vai missä? Voiko viallinen imusarja muka aiheuttaa ongelman. Paineen säätimen liian korkea signaali jönnite???
Viimeksi muokannut Kryptonite, Su 08.11.2020 06:00. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
220.128 Black Mirror
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Johdot jo tarkistettu,Kryptonite kirjoitti:Ongelmat alkoivat satunnaisesti pitkässä matkassa
Sen jälkeen kun tuikkalan Kari päivitti ecun.
Mahtaakohan vika olla softassa? Ecun rauta on tarkastettu ecu.de.
Paineanturin jos uusii niin vika koko ajan päällä.
Kokeilin klstä kahta eri anturia. Heti kun auton käynnisti. Speedtronic pamahti tauluun ja vikatila päällä. Tehot pois. Kun laitoin vanhan takaisin niin toimii,
Mutta on satunnaisesti heittänyt vian päälle kiihdyttäessä kovemmassa vauhdissa. Ei aina. Ilmeisesti anturissa vikaa kun uudella heittää vian heti päälle.
Kysymys kuuluu et on softassa vika vai missä? Voiko viallinen imusarja muka aiheuttaa ongelman. Paineen säätimen liian korkea jönnite???
paine anturien mittaus arvot näyttää mitä,
aika softauksesta ensimäiseen vika kertaan ?
.
Mökkillä
'
'
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
.
Viimeksi muokannut Kryptonite, Ke 27.05.2020 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
FinlandMerceds kirjoitti:Johdot jo tarkistettu,Kryptonite kirjoitti:Ongelmat alkoivat satunnaisesti pitkässä matkassa
Sen jälkeen kun tuikkalan Kari päivitti ecun.
Mahtaakohan vika olla softassa? Ecun rauta on tarkastettu ecu.de.
Paineanturin jos uusii niin vika koko ajan päällä.
Kokeilin klstä kahta eri anturia. Heti kun auton käynnisti. Speedtronic pamahti tauluun ja vikatila päällä. Tehot pois. Kun laitoin vanhan takaisin niin toimii,
Mutta on satunnaisesti heittänyt vian päälle kiihdyttäessä kovemmassa vauhdissa. Ei aina. Ilmeisesti anturissa vikaa kun uudella heittää vian heti päälle.
Kysymys kuuluu et on softassa vika vai missä? Voiko viallinen imusarja muka aiheuttaa ongelman. Paineen säätimen liian korkea jönnite???
paine anturien mittaus arvot näyttää mitä,
aika softauksesta ensimäiseen vika kertaan
.
Johdot ok. Toukokuussa 2019 softattu. Eka oire
Kesäkuussa 2019. Tarkistin juuri viesteistä. Kesti vaan kauan selvittää vika.
Vika kun esiintyi vain useamman tunnin ajon jälkeen jos tehoja tarvittiin esim ohitustilanteessa. Tällöin ei ollut koskaan staari mukana.
Jostain syystä tämä ei jättänyt vikakoodia muistiin. Nollaantui sammutuksen jälkeen.
220.128 Black Mirror
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Siis mitä mittaus arvot näytää anturilla millä meni heti vika tilaan ja sitten sillä millä jotenkin toimiiKryptonite kirjoitti:FinlandMerceds kirjoitti:Johdot jo tarkistettu,Kryptonite kirjoitti:Ongelmat alkoivat satunnaisesti pitkässä matkassa
Sen jälkeen kun tuikkalan Kari päivitti ecun.
Mahtaakohan vika olla softassa? Ecun rauta on tarkastettu ecu.de.
Paineanturin jos uusii niin vika koko ajan päällä.
Kokeilin klstä kahta eri anturia. Heti kun auton käynnisti. Speedtronic pamahti tauluun ja vikatila päällä. Tehot pois. Kun laitoin vanhan takaisin niin toimii,
Mutta on satunnaisesti heittänyt vian päälle kiihdyttäessä kovemmassa vauhdissa. Ei aina. Ilmeisesti anturissa vikaa kun uudella heittää vian heti päälle.
Kysymys kuuluu et on softassa vika vai missä? Voiko viallinen imusarja muka aiheuttaa ongelman. Paineen säätimen liian korkea jönnite???
paine anturien mittaus arvot näyttää mitä,
aika softauksesta ensimäiseen vika kertaan
.
Johdot ok. Toukokuussa 2019 softattu. Eka oire
Kesäkuussa 2019. Tarkistin juuri viesteistä. Kesti vaan kauan selvittää vika.
Vika kun esiintyi vain useamman tunnin ajon jälkeen jos tehoja tarvittiin esim ohitustilanteessa. Tällöin ei ollut koskaan staari mukana.
Jostain syystä tämä ei jättänyt vikakoodia muistiin. Nollaantui sammutuksen jälkeen.
eli ei väliä onko tillanen silloin päällä
.
Mökkillä
'
'
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
VanhallaFinlandMerceds kirjoitti:Siis mitä mittaus arvot näytää anturilla millä meni heti vika tilaan ja sitten sillä millä jotenkin toimiiKryptonite kirjoitti:FinlandMerceds kirjoitti:Johdot jo tarkistettu,Kryptonite kirjoitti:Ongelmat alkoivat satunnaisesti pitkässä matkassa
Sen jälkeen kun tuikkalan Kari päivitti ecun.
Mahtaakohan vika olla softassa? Ecun rauta on tarkastettu ecu.de.
Paineanturin jos uusii niin vika koko ajan päällä.
Kokeilin klstä kahta eri anturia. Heti kun auton käynnisti. Speedtronic pamahti tauluun ja vikatila päällä. Tehot pois. Kun laitoin vanhan takaisin niin toimii,
Mutta on satunnaisesti heittänyt vian päälle kiihdyttäessä kovemmassa vauhdissa. Ei aina. Ilmeisesti anturissa vikaa kun uudella heittää vian heti päälle.
Kysymys kuuluu et on softassa vika vai missä? Voiko viallinen imusarja muka aiheuttaa ongelman. Paineen säätimen liian korkea jönnite???
paine anturien mittaus arvot näyttää mitä,
aika softauksesta ensimäiseen vika kertaan
.
Johdot ok. Toukokuussa 2019 softattu. Eka oire
Kesäkuussa 2019. Tarkistin juuri viesteistä. Kesti vaan kauan selvittää vika.
Vika kun esiintyi vain useamman tunnin ajon jälkeen jos tehoja tarvittiin esim ohitustilanteessa. Tällöin ei ollut koskaan staari mukana.
Jostain syystä tämä ei jättänyt vikakoodia muistiin. Nollaantui sammutuksen jälkeen.
eli ei väliä onko tillanen silloin päällä
.
Ilmanpaine 1021hpa
Ahtopaine 1017hpa
Uudella
Ilmanpaine 1020hpa
Ahtopaine 800hpa
220.128 Black Mirror
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
väärä ahtoanturi jos kaks samaa näyttää saman 800??
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Kone käynnissä, ajossa vai missä tilantessa ?Kryptonite kirjoitti:VanhallaFinlandMerceds kirjoitti:Siis mitä mittaus arvot näytää anturilla millä meni heti vika tilaan ja sitten sillä millä jotenkin toimiiKryptonite kirjoitti:FinlandMerceds kirjoitti:Johdot jo tarkistettu,Kryptonite kirjoitti:Ongelmat alkoivat satunnaisesti pitkässä matkassa
Sen jälkeen kun tuikkalan Kari päivitti ecun.
Mahtaakohan vika olla softassa? Ecun rauta on tarkastettu ecu.de.
Paineanturin jos uusii niin vika koko ajan päällä.
Kokeilin klstä kahta eri anturia. Heti kun auton käynnisti. Speedtronic pamahti tauluun ja vikatila päällä. Tehot pois. Kun laitoin vanhan takaisin niin toimii,
Mutta on satunnaisesti heittänyt vian päälle kiihdyttäessä kovemmassa vauhdissa. Ei aina. Ilmeisesti anturissa vikaa kun uudella heittää vian heti päälle.
Kysymys kuuluu et on softassa vika vai missä? Voiko viallinen imusarja muka aiheuttaa ongelman. Paineen säätimen liian korkea jönnite???
paine anturien mittaus arvot näyttää mitä,
aika softauksesta ensimäiseen vika kertaan
.
Johdot ok. Toukokuussa 2019 softattu. Eka oire
Kesäkuussa 2019. Tarkistin juuri viesteistä. Kesti vaan kauan selvittää vika.
Vika kun esiintyi vain useamman tunnin ajon jälkeen jos tehoja tarvittiin esim ohitustilanteessa. Tällöin ei ollut koskaan staari mukana.
Jostain syystä tämä ei jättänyt vikakoodia muistiin. Nollaantui sammutuksen jälkeen.
eli ei väliä onko tillanen silloin päällä
.
Ilmanpaine 1021hpa
Ahtopaine 1017hpa
Uudella
Ilmanpaine 1020hpa
Ahtopaine 800hpa
(ulkoa enään muista mitä arvoa näytettin esim johto vika tilantessa)
Mutta lähesaina jos uusi näytää tuolaista niin väärä anturi
temic on muutenkin hieman konstikaampi
.
Mökkillä
'
'
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Ne kl anturit palautin. En tiedä arvoja. Tämän uuden anturin hain vehosta. Numero A0051535028. Epcn mukaan pitäisi olla sopiva. Staarin mukaan arvot mitataan ihan virta asennossa.. Mut ei muuttunut miksikään tyhjäkäynnillä. Johtuen varmaan vikatilasta..
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Vehosta hain uuden. Tämä sen arvon.MiHe kirjoitti:väärä ahtoanturi jos kaks samaa näyttää saman 800??
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
FinlandMerceds kirjoitti:Kone käynnissä, ajossa vai missä tilantessa ?Kryptonite kirjoitti:VanhallaFinlandMerceds kirjoitti:Siis mitä mittaus arvot näytää anturilla millä meni heti vika tilaan ja sitten sillä millä jotenkin toimiiKryptonite kirjoitti:FinlandMerceds kirjoitti:Johdot jo tarkistettu,Kryptonite kirjoitti:Ongelmat alkoivat satunnaisesti pitkässä matkassa
Sen jälkeen kun tuikkalan Kari päivitti ecun.
Mahtaakohan vika olla softassa? Ecun rauta on tarkastettu ecu.de.
Paineanturin jos uusii niin vika koko ajan päällä.
Kokeilin klstä kahta eri anturia. Heti kun auton käynnisti. Speedtronic pamahti tauluun ja vikatila päällä. Tehot pois. Kun laitoin vanhan takaisin niin toimii,
Mutta on satunnaisesti heittänyt vian päälle kiihdyttäessä kovemmassa vauhdissa. Ei aina. Ilmeisesti anturissa vikaa kun uudella heittää vian heti päälle.
Kysymys kuuluu et on softassa vika vai missä? Voiko viallinen imusarja muka aiheuttaa ongelman. Paineen säätimen liian korkea jönnite???
paine anturien mittaus arvot näyttää mitä,
aika softauksesta ensimäiseen vika kertaan
.
Johdot ok. Toukokuussa 2019 softattu. Eka oire
Kesäkuussa 2019. Tarkistin juuri viesteistä. Kesti vaan kauan selvittää vika.
Vika kun esiintyi vain useamman tunnin ajon jälkeen jos tehoja tarvittiin esim ohitustilanteessa. Tällöin ei ollut koskaan staari mukana.
Jostain syystä tämä ei jättänyt vikakoodia muistiin. Nollaantui sammutuksen jälkeen.
eli ei väliä onko tillanen silloin päällä
.
Ilmanpaine 1021hpa
Ahtopaine 1017hpa
Uudella
Ilmanpaine 1020hpa
Ahtopaine 800hpa
(ulkoa enään muista mitä arvoa näytettin esim johto vika tilantessa)
Mutta lähesaina jos uusi näytää tuolaista niin väärä anturi
temic on muutenkin hieman konstikaampi
.
Ne kl anturit palautin. En tiedä arvoja. Tämän uuden anturin hain vehosta. Numero A0051535028. Epcn mukaan pitäisi olla sopiva. Staarin mukaan arvot mitataan ihan virta asennossa.. Mut ei muuttunut miksikään tyhjäkäynnillä. Johtuen varmaan vikatilasta..
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Johdot Mittasin vielä tänään. Anturin liittimeltä ecun liittimelle. Johdot ovat kunnossa 100% varmasti.
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Ainiin vanha anturi on A0041533128...
220.128 Black Mirror
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Eikös se ollut juu 800 mitä se näyttää kun anturi irroitetaan siinä ohjatussa tarkastuksessa? Me yhtä W221 ahtoanturia kerran tutkittiin, teki veikeesti kun nypästtiin irti niin hyppäs siihen johtoirti-lukemaan mutta ei palautunut vaikka tökkäsi takas kiinni. Oli toki viallinen loppujenlopuksi mutta kiukutteli vain satunnaisesti ajossa.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Niin jos tuossa liittimessä vika.. näyttää vähän olevan kärsineen näköinen mutta jännä kun mitoittuu hyvin vanhan anturin kanssa. Voisihan tuon liittimen rungon kyllä vaihtaa. Pinnit on kunnossa, mutta lukitus näyttää olevan vähän haparan oloinen. A2105402181..
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Onkos muuten jossain erillinen anturi joka mittaa pelkän ilmanpaineen?
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Mielenkiintoista. Tarkistin tuon vanhan numeron paineanturista niin epc ei edes tarjoa kyseistä anturia autoon.. mitähän helevettiä..
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Tarkistin ecun numeron. Tämäkin eri mitä epc tarjoaa.. taitaa olla swapattu juttu..
220.128 Black Mirror
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
On ecussaKryptonite kirjoitti:Onkos muuten jossain erillinen anturi joka mittaa pelkän ilmanpaineen?
siis siellä sisällä temicissä taisi olla lohkossa 1d
.
Viimeksi muokannut FinlandMerceds, To 28.05.2020 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mökkillä
'
'
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Jos lukitus "lirpake" on rikottu kuten yleensä on niin kontakti usein pätkiiKryptonite kirjoitti:Niin jos tuossa liittimessä vika.. näyttää vähän olevan kärsineen näköinen mutta jännä kun mitoittuu hyvin vanhan anturin kanssa. Voisihan tuon liittimen rungon kyllä vaihtaa. Pinnit on kunnossa, mutta lukitus näyttää olevan vähän haparan oloinen. A2105402181..
.
Mökkillä
'
'
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Kryptonite kirjoitti:Mielenkiintoista. Tarkistin tuon vanhan numeron paineanturista niin epc ei edes tarjoa kyseistä anturia autoon.. mitähän helevettiä..
Mihin ne sen mukaan kuullu ?Kryptonite kirjoitti:Tarkistin ecun numeron. Tämäkin eri mitä epc tarjoaa.. taitaa olla swapattu juttu..
muistihan tarkistta myös sen replasce by listuksen
alku pään cdi(bocsh) koneissa oli aluksi eri paineanturi kuin seuravan vuoden ja ei toimi ristiin
.
Mökkillä
'
'
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
- Paikkakunta: Kajaani
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Väärä anturi on sinulla siinä. Laita samalla numerolla oleva anturi niin pelaa. Ei ole vaihdettu mitään. Jos olisi softassa vika niin vika olisi tullut heti kun laitoit päivitetyn boksin paikalleen. Jos en ihan väärin muista niin tuo 004 numerolla oleva mittaa 2700mbar paikkeille ja se 005 on jotain 3200mbar absoluuttista painetta.Kryptonite kirjoitti:Ainiin vanha anturi on A0041533128...
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Joo. Tota itse tulkitsisin väärin sijainnit. Oli star finderissa niin epäselvät kuvat. Väärään paikkaan väärää anturia laittamassa. Tää on jo ratkaistu. Vähän noloa mut näitä sattuu jopa minulle..
Vaihdan molemmat samalla. Seurataan loppuko ongelmat.
Vaihdan molemmat samalla. Seurataan loppuko ongelmat.
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Ps Karin kanssa juttelin puhelimessa niin jotain softassa on kun herjaa noita maffeja kun piuhat irti. Kuulemma ei pitäisi herjaa vikamuisti niistä.
Sovittiin et käytän myös purkkia uudelleen hänellä.
Sovittiin et käytän myös purkkia uudelleen hänellä.
220.128 Black Mirror
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
- Paikkakunta: Kajaani
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Miksi sinulla on ne maffit irti? Jos on egr:n poiston takia niin sen saa pois niin ettei tarvitse ottaa niitä irti. Käyttää maffeja ahtimien ahdon tasaamiseen.Kryptonite kirjoitti:Ps Karin kanssa juttelin puhelimessa niin jotain softassa on kun herjaa noita maffeja kun piuhat irti. Kuulemma ei pitäisi herjaa vikamuisti niistä.
Sovittiin et käytän myös purkkia uudelleen hänellä.
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
.
Juu, niinhän se olikin, olet aivan oikeassa, sekoitin uudempaan.
Uudempi OM629 toimii ilman maffejakin, tarvittaessa.
Törkkii vaan liittimet kiinni ja pääsyelee auringon laskuun.
Ehjää ei kannata korjata.
Juu, niinhän se olikin, olet aivan oikeassa, sekoitin uudempaan.
Uudempi OM629 toimii ilman maffejakin, tarvittaessa.
Törkkii vaan liittimet kiinni ja pääsyelee auringon laskuun.
Ehjää ei kannata korjata.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Kehoitettiin ottamaan pois.|parsakaali| kirjoitti:Miksi sinulla on ne maffit irti? Jos on egr:n poiston takia niin sen saa pois niin ettei tarvitse ottaa niitä irti. Käyttää maffeja ahtimien ahdon tasaamiseen.Kryptonite kirjoitti:Ps Karin kanssa juttelin puhelimessa niin jotain softassa on kun herjaa noita maffeja kun piuhat irti. Kuulemma ei pitäisi herjaa vikamuisti niistä.
Sovittiin et käytän myös purkkia uudelleen hänellä.
Viimeksi muokannut Kryptonite, Ti 02.06.2020 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtro
Tänään kävin heittää lenkkiä staarin kanssa. Vikakoodiksi antoi ainoastaan pakokaasun takaisinkierrätyksen osuus liian pieni..P2026.. kun maffit kiinni.
Revin jo ohjaimen pois autosta. Lähtee Kajaaniin. Kaippa kun soffa tehty oikein niin ei tule vikakoodeja muistiin.
Kiinnitin huomiota että Y94 määränsäätimen pulssisuhde jäi asteikon alle kiihdyttäessä. En osaa sanoa onko viallinen vai ei..
Laskeekohan pulssisuhde mahdollisesti kun syötöt kasvaa suhteessa normi softaan..
Lyhyt kiihdytys:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Revin jo ohjaimen pois autosta. Lähtee Kajaaniin. Kaippa kun soffa tehty oikein niin ei tule vikakoodeja muistiin.
Kiinnitin huomiota että Y94 määränsäätimen pulssisuhde jäi asteikon alle kiihdyttäessä. En osaa sanoa onko viallinen vai ei..
Laskeekohan pulssisuhde mahdollisesti kun syötöt kasvaa suhteessa normi softaan..
Lyhyt kiihdytys:
" onclick="window.open(this.href);return false;
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtronic)
Edelleen on jättää vikakoodia pakokaasun takaisinkierrätyksen osuus liian pieni. Purkki kävi Kajaanissa, mutta epäilen että kävi pöydällä ja lähetettiin takaisin. Pistin aikaa sit Tuikulle viestiä asiasta ettei korjaantunut. Eipä enään vastannut. Ilmeisesti 500eur paskaa.. luulisi tuolla hinnalla tulevan softa mikä toimii.
En voi suositella palveluita.
Vikatilaan auto ei ole mennyt sen jälkeen kun tosiaan laittoi maffin piuhat takaisin kiinni.
Tosin ei tod autossa ole tota 350-380hv mitä lupailtiin. Väitän kiven kovaan. Pitäisi käydä dynossa että olisi näyttöä.
En tiedä pitääkö paikkansa. Toinen Kajaanilainen kävi tuossa ostamassa osia ja tuli puheeksi. Väitti jopa että nämä "tuikun" softat eivät olisi edes hänen tekemiä ainakaan tämä 400cdi softa.. Suositteli rengasliikekarjalaista. Kuulemma osaa homman. Onko kokemuksia?
En voi suositella palveluita.
Vikatilaan auto ei ole mennyt sen jälkeen kun tosiaan laittoi maffin piuhat takaisin kiinni.
Tosin ei tod autossa ole tota 350-380hv mitä lupailtiin. Väitän kiven kovaan. Pitäisi käydä dynossa että olisi näyttöä.
En tiedä pitääkö paikkansa. Toinen Kajaanilainen kävi tuossa ostamassa osia ja tuli puheeksi. Väitti jopa että nämä "tuikun" softat eivät olisi edes hänen tekemiä ainakaan tämä 400cdi softa.. Suositteli rengasliikekarjalaista. Kuulemma osaa homman. Onko kokemuksia?
220.128 Black Mirror
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: 400cdi B28 paine anturi, jännite liian korkea. (Speedtronic)
Ainakin karjalaisen amg+ suutimet toimii hyvinKryptonite kirjoitti: ↑Su 08.11.2020 05:51 Edelleen on jättää vikakoodia pakokaasun takaisinkierrätyksen osuus liian pieni. Purkki kävi Kajaanissa, mutta epäilen että kävi pöydällä ja lähetettiin takaisin. Pistin aikaa sit Tuikulle viestiä asiasta ettei korjaantunut. Eipä enään vastannut. Ilmeisesti 500eur paskaa.. luulisi tuolla hinnalla tulevan softa mikä toimii.
En voi suositella palveluita.
Vikatilaan auto ei ole mennyt sen jälkeen kun tosiaan laittoi maffin piuhat takaisin kiinni.
Tosin ei tod autossa ole tota 350-380hv mitä lupailtiin. Väitän kiven kovaan. Pitäisi käydä dynossa että olisi näyttöä.
En tiedä pitääkö paikkansa. Toinen Kajaanilainen kävi tuossa ostamassa osia ja tuli puheeksi. Väitti jopa että nämä "tuikun" softat eivät olisi edes hänen tekemiä ainakaan tämä 400cdi softa.. Suositteli rengasliikekarjalaista. Kuulemma osaa homman. Onko kokemuksia?
. .
Mökkillä
'
'