Mulla on tehnyt pari kertaa saman ja silloin on ollut laturi eläkkeelle jäämässä. Latausjännite on laskenut ja kohta on tullut toppi, kun ei ole enää lähtenyt käyntiin.
Minulla vika ilmeni kun sulake no 7 (auto 300D) oli palanut. Tällöin lakkasi toimimasta kierroslukumittari ja sulakkeen palamisen aiheutti moottorin oikosuluss ooleva lämpöanturi.
muistaakseni se on sama sulake ku lämmittää sitä pissapojan letkua, eli jos letku on murtunu (niinkuin tavallisesti) niin sisällä oleva piuha voi olla oikarissa.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Mulla teki samaa jo syksyllä ja se oli sulake nro 7,hapettunut.vaihdoin siihen uuden ja putsasin kontaktipintoja
ja suihkutin CRC:n tyylistä ainetta.,ei ole sen jälkeen renkannut.
-Keke-
*****************
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86
Kerran, kun alkoi 250D pöhöttämään kuumaa käskemättä, niin sulakkeesta löytyi silloinkin syy. Kickdown ei myöskään toiminut silloin, korjaantui sulakkeen vaihdolla. Eikä vika sen koommin uusiintunut sinä aikana, kun auto meillä oli ~ 4 vuotta tapahtuneen jälkeen.