asd perän öljyn paine

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2152
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

asd perän öljyn paine

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

eli paljonko asd perässä on öljyn paine millä se lukko pelaa?
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
Avatar
aomh
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: Ma 15.09.2003 15:43
Paikkakunta: Rajamäki

Viesti Kirjoittaja aomh »

27-33 bar
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2152
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

ok kiitoksia :)
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2152
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

asd lukon öljytilavuus ja pumpun tehoa tiiossa kellään? etenki tuo tilavuus. paljonko siellä on öljyä?
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
Avatar
aomh
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: Ma 15.09.2003 15:43
Paikkakunta: Rajamäki

Viesti Kirjoittaja aomh »

öljy tilavuus on manuaaleissa ilmoitettu n. 2 litraa, mutta käytännössä kun öljyt sinne vaihdoin, meni noin 1,5 litraa. Tehosta en osaa sanoa enempää kuin että asd säiliöön pitäisi auton käydessa siis ihan paikallaan ilman että lukko on päällä, niin sinne säiliöön pitäisi tulla öljyä paluu puolelta putken täydeltä.
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2152
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

ok :) tänään just tutkin yhden tapauksen miten tuo homma pelaa. eli paineen kehittää nyt ohjaustehostin ja öljysäiliö on sit omansa. :)
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
Roisto
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1314
Liittynyt: To 08.07.2004 17:04
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Roisto »

tovayryn kirjoitti:ok :) tänään just tutkin yhden tapauksen miten tuo homma pelaa. eli paineen kehittää nyt ohjaustehostin ja öljysäiliö on sit omansa. :)
On kai se Väykyssäkin tuplapumpulla eli eri liemet kiertävät tehostimessa ja hydrauliikassa (ASD, tasonsäätö)?

t.
Risto
E500 – 211.070
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2152
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

Roisto kirjoitti:
tovayryn kirjoitti:ok :) tänään just tutkin yhden tapauksen miten tuo homma pelaa. eli paineen kehittää nyt ohjaustehostin ja öljysäiliö on sit omansa. :)
On kai se Väykyssäkin tuplapumpulla eli eri liemet kiertävät tehostimessa ja hydrauliikassa (ASD, tasonsäätö)?

t.
Risto
ilm väykkää ei oo saanu asd:llä, mut tietty perän säädöllä farkkuja. eli pitäs olla varmaan farkun pumppu
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
Vastaa Viestiin